abonnement Unibet Coolblue
pi_33628860
Net5 start met 'Medium'

SBS 6 heeft de rechten verworven van de Amerikaanse serie ‘Medium’ met Patricia Arquette in de hoofdrol. Arquette speelt in deze serie een rechtenstudente die er achter komt dat ze over bovennatuurlijke krachten beschikt.
De serie ‘Medium’ wordt in de Verenigde Staten uitgezonden bij de zender NBC en haalde de hoogste kijkcijfers voor een eerste aflevering sinds 1994.

De serie 'Medium' is vanaf vrijdag 6 januari wekelijks om 21.30 uur te zien bij Net5



Waar gaat het over?
Patricia Arquette speelt in de nieuwe dramaserie Medium een jonge vrouw die ontdekt dat ze met de doden kan spreken. De serie is gebaseerd op het echte levensverhaal van Allison Dubois, een getrouwde vrouw, moeder van drie kinderen en rechtenstudente die probeert te begrijpen wat ze met haar bovennatuurlijke gave aan moet in haar leven. Uiteindelijk ontdekt ze dat ze hiermee mensen kan helpen die dat zelf niet meer kunnen.

Cast
Patricia Arquette als Allison Dubois
Jake Weber als Joe Dubois
Miguel Sandoval als Officier van Justitie Devalos

Bronnen
Net5

Lijkt me ook wel leuk. Het kan de serie 'Lost' natuurlijk niet vervangen, maar klinkt wel leuk. Reclames zien er ook wel tof uit, van wat ik gezien heb. Wie kijkt er mee?
pi_33629935
Dit is een hele goede serie, heb het hele eerste seizoen al gezien en in amerika zijn ze momenteel bezig met het tweede seizoen.
pi_33774032
Let op mensen! Vanavond is Medium dus op tv. Rond 21.25u op Net5, ik ga het iniedergeval kijken en dan post ik mijn eerste indrukken wel. Nogmaals, wie kijkt ermee? Of wie kent de serie al en kan er wat van zeggen?
pi_33774342
Ik heb vorig jaar de eerste paar afleveringen gezien toen ik in Amerika was. Ik vond het zeker wel wat, en ik ga vanavond dus ook kijken!
Tralalalaaa
pi_33774381
Oh, dat klinkt wel leuk ja.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:46:00 #6
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_33774418
Hmm als ik eraan denk en gewoon thuis ben ga ik wel eens kijken, lijkt me wel leuk!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:50:30 #7
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33774577
maar even tapen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33776422
Ik ga zeker kijken! Ik wilde er zelfs ook al een topic over maken
pi_33779068
Lijkt een beetje op The Ghost Whisperer, serie die vanaf 19 januari op SBS6 te zien is, of ligt dat aan mij?

Nouja, deze ga ik ook kijken denk ik
pi_33779109
quote:
De serie ‘Medium’ wordt in de Verenigde Staten uitgezonden bij de zender NBC en haalde de hoogste kijkcijfers voor een eerste aflevering sinds 1994.
Dus hoger dan de pilot van the OC, Lost e.d.?? Dan ga ik wel kijken denk ik.
pi_33780440
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Lijkt een beetje op The Ghost Whisperer, serie die vanaf 19 januari op SBS6 te zien is, of ligt dat aan mij?

Nouja, deze ga ik ook kijken denk ik
Ïn Ghost Whisperer helpt het Medium geesten die vast zitten op aarde om verder te gaan naar het "Witte Licht" door ze te helpen met hun Unfinisched Business.
In Medium gebruikt het medium tips van de doden of dromen die ze krijgt om misdadigers te vinden of om misdaden te voorkomen.

Persoonlijk vind ik Medium een betere serie. Ik vond Ghost Whisperer in het begin erg leuk maar het wordt na een tijdje voorspelbaar.
pi_33781150
Damn wat een serie. Nu net weer begonnen, maar ben nu al meegesleept.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_33781914
Vond het op zich wel aardig en ga nog wel een keer kijken, vond alleen het einde een beetje abrupt. Lijkt erop dat de volgende zaak/aflevering alvast aangehaald wordt. Ben benieuwd..
pi_33781937
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:41 schreef SweetyPie het volgende:

[..]

Ïn Ghost Whisperer helpt het Medium geesten die vast zitten op aarde om verder te gaan naar het "Witte Licht" door ze te helpen met hun Unfinisched Business.
In Medium gebruikt het medium tips van de doden of dromen die ze krijgt om misdadigers te vinden of om misdaden te voorkomen.

Persoonlijk vind ik Medium een betere serie. Ik vond Ghost Whisperer in het begin erg leuk maar het wordt na een tijdje voorspelbaar.
Oke, dankje voor de uitleg enzo

Ik vond deze eerste aflevering wel goed trouwens, ga de volgende afleveringen ook zeker kijken
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:48:21 #15
13973 ranja
image means nothing
pi_33782863
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:24 schreef Icex het volgende:
Vond het op zich wel aardig en ga nog wel een keer kijken, vond alleen het einde een beetje abrupt. Lijkt erop dat de volgende zaak/aflevering alvast aangehaald wordt. Ben benieuwd..
Ik denk het niet.... was die vent uit haar 1e (eerste laten zien) droom dus dat is ook al zo goed als opgelost... hoef je geen uitzending meer aan te wijden.... toch?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:01:58 #16
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_33783321
Dat lijkt me ook, ranja. Was gewoon een manier om het begin en einde aan elkaar te binden.

Ik vond het een erg goede serie. Net 5 haalt weer eens de beste Amerikaanse series binnen. Ik vond het concept van Medium interessant, het verhaal van de eerste aflevering erg goed, en er zat ook nog eens wat goede (relativerende) humor in. Erg goed geacteerd ook.

De komende vrijdagen zit ik goed op Net 5.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:23:09 #17
47102 Elvi
miemkwien
pi_33784020
Echt een toffe serie!
En ik was ook wel blij dat de geesten niet 'eng' in beeld werden gebracht (zoals bijvoorbeeld in The Sixth Sense).
pi_33786905
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:48 schreef ranja het volgende:

[..]

Ik denk het niet.... was die vent uit haar 1e (eerste laten zien) droom dus dat is ook al zo goed als opgelost... hoef je geen uitzending meer aan te wijden.... toch?
Ah.. ik schakelde net iets te laat in helaas:) Maar dan is het idd gewoon weer een nieuwe aflevering volgende week.
pi_33792254
Ik vond het einde wel een beetje raar. Het was ineens afgelopen om 22.15, dus ik dacht dat er nog een kwartier zou komen.

Maar verder vond ik de serie erg leuk! Net 5 Vooral op de dinsdag en de vrijdag
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:37:26 #20
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33792337
Ik vond het erg leuk, alleen het einde, nu had ik ook de eerste 5 minuten gemist . Ik had niet door dat de aflevering afgelopen was tot ineens the patriot begon. Beetje jammer.

Maar verder zeker het kijken waard ja
pi_33792725
Ik vind het ook wel leuk, die vent in het begin man.. met zijn mes van keel naar kruis .. brr.

Ik vond het wel toevallig dat orkaan 'Allison' ineens langskwam, hehe. Want zij heet ook Allison. Maar wat ik niet snapte (misschien iets gemist), ze konden dat kind niet meer opgraven want alles wat weggevaagd, oke.. maar dat kind lag toch enkele meters onder de grond? Een orkaan spoelt toch geen enkele meters grond van 1 plek af?
Ik heb wel een aantal keren moeten lopen om mijn huisdieren in de gaten te houden, dus misschien heb ik iets gemist?

Wat ik me ook afvraag, gelooft haar man haar nou? Die wijt het volgens mij nog steeds een beetje aan stress en toch stuurt hij de vragen door naar bureau's.. om voor zichzelf te kijken of het allemaal klopt ofzo?

Voor de rest vond ik het wel een leuke serie.
pi_33832793
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:07 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vond het wel toevallig dat orkaan 'Allison' ineens langskwam, hehe. Want zij heet ook Allison.
Op dat moment dacht ik dat het een nachtmerrie was, totdat ze met haar man sprak.
Met de rest van je post heb ik dezelfde ervaringen.

Ontzettend spannende aflevering en voor herhaling vatbaar.
Wat ik een beetje raar vond is dat ze hebben gekozen voor een karakter met 3(!) kinderen.
Jonge kinderen dat wel, maar ik schrok er wel een beetje van.
pi_33833178
Leuke serie!!! Alleen het einde vond ik ook zo abrupt!
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  maandag 9 januari 2006 @ 00:10:01 #24
13973 ranja
image means nothing
pi_33852912
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:18 schreef SlimShady het volgende:
Wat ik een beetje raar vond is dat ze hebben gekozen voor een karakter met 3(!) kinderen.
Jonge kinderen dat wel, maar ik schrok er wel een beetje van.
Het is toch gebaseerd op een echt persoon?
pi_33853016
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef ranja het volgende:

[..]

Het is toch gebaseerd op een echt persoon?
oh, is dat zo? cool als ze het realistisch proberen te houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')