Het is wel een serie waarin al heel wat van bil is gegaan in aflevering 1 wel te verstaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:54 schreef Toad het volgende:
Ik vond er niks aan.
ik heb weinig bezwaar tegen een hoog soapgehalte, zolang de cast maar op peil is/blijft en die cast bevalt me prima, hoewel die Romer griet voor mij echt een reden zou kunnen zijn om af te haken, wat een gruwelijk mens is dat.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
Koppels heeft wel een aardige indruk gemaakt... Hoog soapgehalte wel
Dat 'janksmoelkind' heeft weinig te doen dus daar heb ik nog niet erg veel mening over.quote:De verhaaltjes zijn [nog] niet helemaal eerlijk verdeeld [idd Wup: teveel Römer]
Op zich leuk gecast, met name de bij- en gastrollen [olé, Kinky is back;)],
alleen dat kind met dat winkeltje heeft een maffe janksmoel...
Mattijn, Cindy en Jeroen zijn eigenlijk altijd wel oké
en die blonde, is dat nou dat mens uit Goudkust of niet??
hoe kom je daar nou op?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef babette21 het volgende:
Mattijn begint steeds meer op Huub v/d Lubbe te lijken
beetje meer humor geen bezwaar.quote:* Babette vraagt 'n tikje meer humor....
oh, wel fijne muziek trouwens
Ik bedoelde idd Corine Boon, maar was er inmiddels al achter dat ze dit niet is...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef Wup het volgende:
die 'blonde' is niet Corine Boon [ ik ga ervanuit dat je haar bedoelt met dat mens uit goudkust want daar vind ik haar ook op lijken], haar rol is me niet duidelijk, ik dacht een gastrolletje?
Joep speelt weer eens een rol die voor hem geschreven lijktquote:Joep Sertons kan bij bij weinig fout doen, '' Kinky', ach niet bijzonder [behoudens jeugdsentiment], ook niets fout, beetje engerdje eigenlijk, ik snap niet dat ze van hem geen psycho maken, daar zou hij geknipt voor zijn.
Ik was alweer vergeten dat Mattijn in HGH zat, was daar na 3 afl afgehaaktquote:Mattijn Hartemink was ik na HGH eigenlijk een beetje op uitgekeken omdat hij toch wel alle rollen hetzelfde neerzet maar het kan wel zo.
ik las 'n paar weken terug al dat ze hierin te zien zou zijn & heb 'n vreugdedansje gedaanquote:Cindy de Quant vind ik echt een geweldige zet, ik denk dat ze wel wat meer aanwezig mag zijn, maar dat kan nog komen.
associaties zijn moeilijk uit te leggen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:13 schreef Wup het volgende:
hoe kom je daar nou op?
mee eens. maar er zitten leuke keuzes tussenquote:muziekjes werden wel vreemd afgekapt
die heb ik nooit gezien... in hoeverre is dit daar dan op gebasseerd?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
gewoon super jammer dat ze de engelse niet meer maken / uitzenden...
mja Coupling was dacht ik de Engelse variant van Friendsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef babette21 het volgende:
die heb ik nooit gezien... in hoeverre is dit daar dan op gebasseerd?!
ik dacht dat Coupling een comedy was, en vindt Koppels niet echt komisch..
Is ze wel goed gelukt dan, want het is 100x beterquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef Herald het volgende:
[..]
mja Coupling was dacht ik de Engelse variant van Friends
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |