abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 januari 2006 @ 23:08:19 #151
100496 H.Flick
Turn-based
pi_34104801
Het probleem van Sparta is gewoon dat ze bijna altijd goed mee voetballen en dan de wedstrijd vergooien met een paar gigantische blunders. Alleen tegen AZ en de tweede helft tegen Feyenoord had Sparta niks in te brengen.

Ik heb eerlijk gezegd niet echt het idee dat het nog allemaal goed gaat komen . Maar we blijven achter de club staan, natuurlijk.
  zondag 15 januari 2006 @ 23:12:34 #152
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34105029
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:08 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd niet echt het idee dat het nog allemaal goed gaat komen . Maar we blijven achter de club staan, natuurlijk.
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik ga ook nog wel een paar keer kijken denk ik. Sparta thuis vind ik echt leuk. Ik zou woensdag zelfs alweer kunnen, maar donderdag tentamen en treinkaartje...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34115551
Ik ben er natuurlijk woensdag ook weer bij, maar ik begin te vrezen dat nacompetitie ontlopen erg moeilijk gaat worden.

Positief is wel dat Van Tornhout goed speelde en dat Gudde waarschijnlijk toch kan spelen woensdag.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:48:09 #154
108757 MaRiB
Forza Sparta
pi_34115797
Dat van gisteren was uitermate zonde natuurlijk..
Jammer dat Willem 2 is ingelopen..

Hopen dat Heracles instort en wij weer opleven..
  maandag 16 januari 2006 @ 11:55:04 #155
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_34116006
Het lijkt erop dat veel clubs aan elkaar gewaagd zijn dit seizoen, FC Utrecht vierde en Groningen vijfde. Ploegen waar Sparta uit punten tegen behaalde en waar Sparta niet echt veel voor onderdoet.
Het is een kwestie van zelfvertrouwen krijgen dan komen de punten vanzelf, beginnend aanstaande woensdag tegen NEC. dat lijkt mij een cruciale wedstrijd daarvoor.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 16 januari 2006 @ 14:14:08 #156
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_34120603
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef Bayswater het volgende:
Het lijkt erop dat veel clubs aan elkaar gewaagd zijn dit seizoen, FC Utrecht vierde en Groningen vijfde. Ploegen waar Sparta uit punten tegen behaalde en waar Sparta niet echt veel voor onderdoet.
Maar het is nu geen toeval meer dat deze ploegen over de hele linie niet aan het eind van de wedstrijd een tegengoal te verwerken krijgen en juist wel in de slotfase de boel afmaken. Dat is gewoon kwaliteitsverschil.
Maar gelukkig is de competitie wel spannend zo!
  maandag 16 januari 2006 @ 14:22:52 #157
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_34120913
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef Bayswater het volgende:
Het lijkt erop dat veel clubs aan elkaar gewaagd zijn dit seizoen, FC Utrecht vierde en Groningen vijfde. Ploegen waar Sparta uit punten tegen behaalde en waar Sparta niet echt veel voor onderdoet.
Het feit dat je aardig meebalde tegen Groningen en/of Utrecht, betekent niet direct dat je hetzelfde niveau hebt. FCU en FCG zijn echt wel een stapje verder dan Sparta
  maandag 16 januari 2006 @ 14:30:23 #158
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_34121137
Probleem is ook dat Sparta aardig meebalt tegen Ajax, Feyenoord, PSV en ook helaas niet meer dan aardig meebalt tegen ADO Den Haag en Willem II. Nu zie je wel vaker dat teams zich kunnen opladen voor top-3 clashes, maar dit team doet dat wel erg extreem.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:41:42 #159
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_34121491
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:22 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Het feit dat je aardig meebalde tegen Groningen en/of Utrecht, betekent niet direct dat je hetzelfde niveau hebt. FCU en FCG zijn echt wel een stapje verder dan Sparta
Zoals H. Flick al opmerkte ballen we iedere wedstrijd lekker mee (behalve AZ uit, de eerste wedstrijd van het seizoen), de onervarenheid van vooral een Zoontjes wordt alleen hard afgerekend op eredivisieniveau. Daarbij ging het spitsenprobleem met het wegvallen van Ricky vd Bergh tegen Ajax een aantal wedstrijden opspelen. Van Torhout lijkt momenteel een versterking. De selectie zou met een Kaita, Polak, Olffers, Bouazouan en een Michels die er gister niet bij waren breed genoeg moeten zijn. We wachten nog steeds op de eerste wedstrijd dat we met het gewenste centrale verdedigingsduo Schenkel/Olffers mogen spelen. Dit team doet gewoon niet onder voor een aantal clubs die net boven de streep staan, het wordt alleen de hoogste tijd voor een goede reeks.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 16 januari 2006 @ 14:47:24 #160
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_34121682
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:30 schreef Stpan het volgende:
Probleem is ook dat Sparta aardig meebalt tegen Ajax, Feyenoord, PSV en ook helaas niet meer dan aardig meebalt tegen ADO Den Haag en Willem II. Nu zie je wel vaker dat teams zich kunnen opladen voor top-3 clashes, maar dit team doet dat wel erg extreem.
Tegen ADO was inderdaad de meest dramatische wedstrijd sinds tijden. Het zijn net een stel kameleons, ze passen zich aan het niveau van de tegenstander aan waarbij het kwartje vaak naar de kant van de tegenstander opvalt. Opvallend is dat de punten die juist wel gehaald waren vaak niet eens geheel verdiend waren. (NAC thuis, Vitesse thuis, Groningen uit).
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 16 januari 2006 @ 15:35:57 #161
108757 MaRiB
Forza Sparta
pi_34123350
Idd.. over dat kameleons heb je wel gelijk. Zie ook de oefenwedstrijd tegen Eindhoven
pi_34131866
Het was enerverend, met een beter Sparta en een dramatische Wegereef. Wat een eikel is die man zeg.

Achter ons zat een zeer vermakelijke Sparta-fan met prachtige teksten. Vennegoor verrot fluiten was mooi, net als die hond van een Farfán.

Verder was het jammer dat Sparta alleen over rechts, met een zeer goede Oost, gevaar kon stichten en PSV zich daar op kon concentreren.

De goal was een overtreding, dat was extra zuur.

Leuk dat de glazenwasser speelde. We hebben hem zelfs even ingezet. Kort overgenomen.

Jammer dat Joshua slechts op de bank zat en niet inviel, debuutje had leuk geweest.

En PSV, schandalig met zulk materiaal.... En dan zo spelen.

Vloet mooi op Radio Rijnmond daarna, die verslaggevers. Heerlijke radio!

Kortom, een geslaagde middag met een verkeerde uitslag!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 januari 2006 @ 21:32:35 #163
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_34137696
quote:
[b]Op maandag 16 januari 2006 19:33Kortom, een geslaagde middag met een verkeerde uitslag!
Volgens mij heb je zojuist mijn hele Sparta-fanzijn in 1 zin samengevat......
pi_34164970
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Stpan het volgende:

[..]

Volgens mij heb je zojuist mijn hele Sparta-fanzijn in 1 zin samengevat......
Okee. Het is een gave.

Maar hoe vond jij het zondag?

En wat vinden we hier van de actie van Vloet op Rijnmond?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:42:45 #165
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34166612
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
Het was enerverend, met een beter Sparta en een dramatische Wegereef. Wat een eikel is die man zeg.
Sparta had ook weinig creatiefs te bieden hoor, t moet ook niet mooier gemaakt worden dan het was. En wat deed Wegereef nou?
quote:
Achter ons zat een zeer vermakelijke Sparta-fan met prachtige teksten. Vennegoor verrot fluiten was mooi, net als die hond van een Farfán.
Wat is er nou weer mis met Farfán?
quote:
Verder was het jammer dat Sparta alleen over rechts, met een zeer goede Oost, gevaar kon stichten en PSV zich daar op kon concentreren.
Klopt.
quote:
De goal was een overtreding, dat was extra zuur.
He??
quote:
Leuk dat de glazenwasser speelde. We hebben hem zelfs even ingezet. Kort overgenomen.
Jep.
quote:
Jammer dat Joshua slechts op de bank zat en niet inviel, debuutje had leuk geweest.
Zoveel weet ik dan weer niet over Sparta.
quote:
En PSV, schandalig met zulk materiaal.... En dan zo spelen.
Juistem.
quote:
Kortom, een geslaagde middag met een verkeerde uitslag!
Gelijkspelletje was meer op zn plaats geweest. Maar gezien de strijd om de landstitel ben ik er toch een beetje blij mee. Sparta redt het wel.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34166757
Verrader in het Sparta-vak! Wees blij dat je gespaard bent!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:03:56 #167
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34167297
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef methodmich het volgende:
Verrader in het Sparta-vak! Wees blij dat je gespaard bent!
De goal was het juichen niet waard, dus het bleef veilig. Ik kreeg ook steeds meer sympathie voor Sparta doordat PSV zo kut speelde btw. Maar ik zong enkel "Sparta is de club van Rotterdam" mee.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34170601


Heb je niet geroepen dat Vennegoor terug moest naar zijn boerderij?

En "de echte supporter is geen crimineel"? Sparta mars?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34171479
Morgen geen Zoontjes dus. Beter voor Sparta en beter voor hemzelf.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:37:02 #170
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34182623
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:


Heb je niet geroepen dat Vennegoor terug moest naar zijn boerderij?

En "de echte supporter is geen crimineel"? Sparta mars?
Ik kan toch niet de Sparta mars gaan mee zingen als Sparta tegen PSV speelt? Dat gaat echt niet hoor.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:57:29 #171
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_34194680
Vanavond zijn al onze centrale verdegers niet van de partij: Schenkel (geschorst) , Olffers, Gudde (gebleseerd) en op Zoontjes wordt na zijn foutenfestival even geen druk opgelegd en buiten de lijnen gelaten. Desondanks heb ik er toch vertrouwen in vanavond.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:57:31 #172
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_34194684
ErikT, velen om mee heen meenden een overtreding (duwen) van Farfan te constateren bij dat doelpunt. In de samenvatting was het camerastandpunt zo dat je dat niet echt kon zien.
Zoontjes kennende zat hij al zo mis te timen dat een klein duwtje voldoende was om hem helemaal onder de bal door te laten lopen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:58:33 #173
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_34194721
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef Bayswater het volgende:
Vanavond zijn al onze centrale verdegers niet van de partij: Schenkel (geschorst) , Olffers, Gudde (gebleseerd) en op Zoontjes wordt na zijn foutenfestival even geen druk opgelegd en buiten de lijnen gelaten. Desondanks heb ik er toch vertrouwen in vanavond.
Wie gaan er in godsnaam centraal spelen? Ik gok Van Bueren en ?? Gudelj?
pi_34194769
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef Bayswater het volgende:
Vanavond zijn al onze centrale verdegers niet van de partij: Schenkel (geschorst) , Olffers, Gudde (gebleseerd) en op Zoontjes wordt na zijn foutenfestival even geen druk opgelegd en buiten de lijnen gelaten. Desondanks heb ik er toch vertrouwen in vanavond.
Het AD had de vermoedelijke opstelling gegeven en daar stonden Bruma en Gudelj in het centrum en Obodai linksback. Het lijkt mij echter logischer om daar Sjaak neer te zetten. Glazenwasser doet natuurlijk ook weer mee (nooit gedacht dat ik het een nuttige speler zou gaan vinden).
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:04:39 #175
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_34194934
Glazenwasser is een prima standin voor een positie waar gebikkeld moet worden en niet gevoetbald. Maar centraal op het middenveld is het wel een zwakte hoor, ik stel zelfs voor controlerende middenvelders minimale eisen aan voetballend vermogen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')