quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:24 schreef longinus het volgende:
Tik "drop recept" in google en je weet meer.
drollen rop?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien kun je een dropfabrikant bellen?
Als kind had ik Venco gebeld voor mijn spreekbeurt en ik kreeg zeer gedetailleerde informatie plus een doos met rollen drop![]()
Als ik dat ik tik dan krijg ik inderdaad die website. Maar dan weet ik nog niet veel. Hoeveel is bijvoorbeeld "stukjes zoethout".? Ik kan wel een drop recept vinden, maar de exacte hoeveelheden zijn mij onbekend en dat lijkt me toch redelijk belangrijk. Je kunt niet in een productieproces op de gok maar wat bij elkaar gooien, proeven, aanpassen en hopen dat het goed gaat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:50 schreef prupke het volgende:
http://www.c3.nl/c3/nl/main.asp?mainid=445
Ik zou zeggen : experimenteer en mischien ontwikkel je wel een lekker nieuw dropjequote:Op woensdag 21 december 2005 09:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Als ik dat ik tik dan krijg ik inderdaad die website. Maar dan weet ik nog niet veel. Hoeveel is bijvoorbeeld "stukjes zoethout".? Ik kan wel een drop recept vinden, maar de exacte hoeveelheden zijn mij onbekend en dat lijkt me toch redelijk belangrijk. Je kunt niet in een productieproces op de gok maar wat bij elkaar gooien, proeven, aanpassen en hopen dat het goed gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |