abonnement Unibet Coolblue
pi_33793385
www.stempunt.nu is ook wel een grote onderzoeker, wellicht ook wat voor jullie.
Aldus.
pi_33804311
Ik doe ook mee met een marktonderzoekbureau die ik hier nog niet langs heb zien komen.
Hier spaar je echt snel! Ze keren niet uit in cadeaubonnen,maar gewoon in euro's.
Voor iedere vraag krijg je 10 ct in je online spaarpot.Je spaarpot wordt 2 keer per jaar uitgekeerd op je rekening, eind November en begin Juni.
Ik doe mee sinds 18 Juni 2005 en heb in november 2005 ¤ 115,60 uitgekeerd gekregen.
En nu heb ik alweer ¤ 62,80 tegoed staan.
Soms krijg je korte,maar vaak ook wat langere vragenlijsten.
Voor meer info en inschrijving kun je kijken op:

http://www.panelwizard.com/inschrijving

[ Bericht 6% gewijzigd door Mariskaa op 07-01-2006 18:24:47 ]
Iedereen wil oud WORDEN, maar niemand wil oud ZIJN...
pi_33804433
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:36 schreef Mariskaa het volgende:
Ik doe ook mee met een marktonderzoekbureau die ik hier nog niet langs heb zien komen.
Hier spaar je echt snel! Ze keren niet uit in cadeaubonnen,maar gewoon in euro's.
Voor iedere vraag krijg je 10 ct in je online spaarpot.Je spaarpot wordt 2 keer per jaar uitgekeerd op je rekening, eind November en begin Juni.
Ik doe mee sinds 18 Juni 2005 en heb in november 2005 ¤ 115,60 uitgekeerd gekregen.
En nu heb ik alweer ¤ 62,80 tegoed staan.Soms krijg je korte,maar vaak ook wat langere vragenlijsten.
Voor meer info en inschrijving kun je kijken op:

http://www.panelwizard.com/inschrijving
Relaxte bedragen. Krijg je veel schriftelijke vragen?

[ Bericht 6% gewijzigd door StephanL op 07-01-2006 17:45:54 ]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:28:20 #204
107521 Furia
snoopy weer
pi_33807899
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:40 schreef StephanL het volgende:

[..]

Relaxte bedragen. Krijg je veel schriftelijke vragen?
Aangemeld

Stempunt vind ik niet zo'n aanrader meer.. eerder kreeg je per 30 punten 10 euro uitgekeerd op je rekening als je met een bepaald onderzoek meedeed. Nu stond ik laatst op 28 punten, lees ik ineens op de site dat ze ermee gestopt zijn, alle punten zijn te komen vervallen en voortaan "maak je kans op" 45 euro voor een vragenlijst van zeker een kwartier. Nou daar heb ik geen zin in hoor
pi_33810015
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:28 schreef Furia het volgende:

[..]

Aangemeld

Stempunt vind ik niet zo'n aanrader meer.. eerder kreeg je per 30 punten 10 euro uitgekeerd op je rekening als je met een bepaald onderzoek meedeed. Nu stond ik laatst op 28 punten, lees ik ineens op de site dat ze ermee gestopt zijn, alle punten zijn te komen vervallen en voortaan "maak je kans op" 45 euro voor een vragenlijst van zeker een kwartier. Nou daar heb ik geen zin in hoor
Ik doe ook alleen mee aan hun onderzoeken als ik tijd heb.
Spoilers!
pi_33810748
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:28 schreef Furia het volgende:

[..]

Aangemeld

Stempunt vind ik niet zo'n aanrader meer.. eerder kreeg je per 30 punten 10 euro uitgekeerd op je rekening als je met een bepaald onderzoek meedeed. Nu stond ik laatst op 28 punten, lees ik ineens op de site dat ze ermee gestopt zijn, alle punten zijn te komen vervallen en voortaan "maak je kans op" 45 euro voor een vragenlijst van zeker een kwartier. Nou daar heb ik geen zin in hoor
Werkt Stempunt met punten?
Aldus.
pi_33813786
Ik heb me ook aangemeld bij PanelWizard. Ben benieuwd of ik geregeld enquetes krijgt. Zo te lezen keren ze wel aardige bedragen uit, maar wil het eerst zelf meemaken voor ik het wil geloven
pi_33829554
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:36 schreef Mariskaa het volgende:
Ik doe ook mee met een marktonderzoekbureau die ik hier nog niet langs heb zien komen.
Hier spaar je echt snel! Ze keren niet uit in cadeaubonnen,maar gewoon in euro's.
Voor iedere vraag krijg je 10 ct in je online spaarpot.Je spaarpot wordt 2 keer per jaar uitgekeerd op je rekening, eind November en begin Juni.
Ik doe mee sinds 18 Juni 2005 en heb in november 2005 ¤ 115,60 uitgekeerd gekregen.
En nu heb ik alweer ¤ 62,80 tegoed staan.
Soms krijg je korte,maar vaak ook wat langere vragenlijsten.
Voor meer info en inschrijving kun je kijken op:

http://www.panelwizard.com/inschrijving
speciaal daarvoor lid geworden van FOK ?

spam
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
  zondag 8 januari 2006 @ 15:27:22 #209
107521 Furia
snoopy weer
pi_33833056
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:43 schreef AversusZ het volgende:

[..]

speciaal daarvoor lid geworden van FOK ?

spam
He get, daar had ik ook eerst naar moeten kijken... Dit werkte alleen niet met een referral, anders had ik ook aan spam gedacht..
pi_33835405
Nee natuurlijk ben ik niet speciaal daarvoor lid geworden van Fok! Ik vind Fok gewoon een wereldforum,maar heb niet veel tijd om berichtjes te plaatsen,wel lees ik vaak de topics. Dit is geen spam,want ik verdien hier niets mee.Dit was gewoon een tip van mij voor jullie netzoals ik van jullie ook tips heb gehad om me bijv aan te melden bij Nipo en Intomart.

Groetjes, Mariskaa
Iedereen wil oud WORDEN, maar niemand wil oud ZIJN...
  zondag 8 januari 2006 @ 21:18:08 #211
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_33845365
quote:
Klinkt goed! Ik heb me ook aangemeld, nu maar afwachten....
Schudden voor gebruik
pi_33859393
1310 punten bij inVotes

En gisteren een kleine enquete van bol, dus nu kan ik iets kiezen en laten opsturen zonder verzendkosten!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 9 januari 2006 @ 10:55:07 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_33859547
Ik kreeg net twee enquetes van InVotes, beide voor 100 punten. Over wasmiddelen (Robijn) en de andere over vaatwasmiddelen.
Hoe betaalt InVotes ook al weer uit? Kon het even zo snel niet meer vinden.
Spoilers!
pi_33859935
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg net twee enquetes van InVotes, beide voor 100 punten. Over wasmiddelen (Robijn) en de andere over vaatwasmiddelen.
Hoe betaalt InVotes ook al weer uit? Kon het even zo snel niet meer vinden.
-Irischeque (al gaan ze die laten vervallen, ze sturen ze per post, duurt 4 weken eer je 'm hebt en ze "verdwijnen" kennelijk vaker)
- Bol.com bonnen
- Wehkamp-bonnen
- Gadget Company bonnen
- Tijdschriften bonnen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_33859951
Als je genoeg punten hebt kun je meteen laten uitbetalen trouwens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 9 januari 2006 @ 11:44:44 #216
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_33860724
Oh ja, daar had ik nog een mail van gekregen inderdaad. Was even in de war met NoTies. Maar daar spaar je weer voor geschenken bedenk ik nu.
Spoilers!
pi_33863182
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, daar had ik nog een mail van gekregen inderdaad. Was even in de war met NoTies. Maar daar spaar je weer voor geschenken bedenk ik nu.
ik zie nergens dat jebij noties punten spaart...
pi_33869322
Wil je je aanmelden voor Panel IntomartGfk? Doe het aub hier, levert mij ook nog wat op
  maandag 9 januari 2006 @ 16:22:08 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_33869375
Pfff, ik ben echt niet helder vandaag...
NoTies = InVotes: bonnen voor bol.com, wehkamp, gadgetcompany, tijdschriften.
Interview/NSS: punten die je kunt uitgeven in hun geschenkenwinkel.
Spoilers!
  maandag 9 januari 2006 @ 17:24:05 #220
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_33871384
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:20 schreef McMarco het volgende:
Wil je je aanmelden voor Panel IntomartGfk? Doe het aub hier, levert mij ook nog wat op
Ik kreeg ook zo'n mailtje idd.
quote:
Beste Evil Koekje,

Meld nieuwe personen aan bij Panel.IntomartGfK en verdien per aangebracht panellid maar liefst 1 EURO, tot een maximum van 25 personen! Het gespaarde bedrag kun je vervolgens laten uitbetalen in cadeaubonnen van Bol.com of vvv-Irischeques.

Intomart GfK timmert flink aan de weg met leuke en interessante onderzoeken via het internet. Wij zijn dan ook blij dat je via Panel.IntomartGfK van je laat horen.

De komende tijd kun je weer veel leuke onderzoeken verwachten. Daarom zijn wij op zoek naar personen die net als jij hun betrokkenheid via onze vragenlijsten willen uiten.

WAT MOET JE DOEN?
Wij willen je vragen onderstaand bericht door te sturen binnen je vrienden- en familiekring. Indien men zich via onderstaande link aanmeldt en de eerste vragenlijst invult wordt je spaartegoed binnen twee weken met 1 EURO opgehoogd.

Bij voorbaat onze hartelijke dank voor je medewerking.
Dus als iemand zich toch al aan wil melden, via onderstaande link mag het ook
Klik hier
en dan even de eerste vragenlijst invullen.

En wie weet kan jij volgende keer in dit topic je link posten en snel geld verdienen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Evil_Koekje op 09-01-2006 22:20:45 ]
pi_33871939
Via mij aanmelden voor GFK Intomart mag natuurlijk ook: KLIK HIER
pi_33872262
Ik mag vanavond een onderzoek voor het NIPO in gaan vullen over reclame. Duurt maar 8 minuten dus zal niet zoveel punten opleveren, maar het is met een beetje geluk genoeg om mijn uitbetalingsgrens te halen

-edit- ingevuld. Ging over reclamefilmpjes en of ik die herkende. Ik kende er eigenlijk geen één
Maar goed, was weer 12 punten ofzo met vijf minuutjes werk.

[ Bericht 31% gewijzigd door washandje op 09-01-2006 18:28:14 ]
Who knew?
  maandag 9 januari 2006 @ 19:28:44 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_33875884
Heeft er iemand al zijn of haar vergoeding van het rokersonderzoek van QQFS binnen? Ik niet, ik zou 20 euro op mn rekening krijgen. Misschien is de looptijd van het onderzoek nog niet klaar.
Spoilers!
pi_33876744
Marco, Anneke en Evil-koekje hoe doen jullie dat? Kunnen jullie mij diat truckje ook leren van die link achter het woordje 'hier'?
Alvast bedankt!
Iedereen wil oud WORDEN, maar niemand wil oud ZIJN...
pi_33878579
[url= (de link die jij van Intomart gekregen hebt) ] Hier [/url]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')