abonnement Unibet Coolblue
pi_33201629
Ik ben gisteren ook geweest, wel een erg trage aanloop. Pas na de pauze werd de film een stuk leuker en was het echt genieten geblazen!
  zondag 18 december 2005 @ 23:55:34 #27
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33207242
Net geweest. Razend entertainende film waar ik heerlijk van genoten heb!

Kritische noot: volgende keer mogen ze Peter Jackson van mij wel wat minder vrijheden gunnen wat betreft editing. Met de lange aanloop kan ik nog prima leven, maar met name de verhaallijn van de scheepsjongen en de zwarte scheepshulp (geen idee wat hun namen zijn) kwam erg geforceerd en bovenal zinloos over. Verder waren er nog diverse scènes die wat mij betreft wel wat korter hadden gemogen, bijvoorbeeld stukken waarin een shot van Kong, shot van Anne, shot van Kong, shot van Anne, enz. elkaar opvolgen terwijl ze elkaar aankijken met een dweperig muziekje eronder. Na een paar seconden is het idee van zo'n scène wel duidelijk, maar PJ rekt dat uit, wellicht om mensen te vertederen of op andere wijze te emotioneren, maar ik kreeg meer het gevoel van "OK, i get it, volgende scène graag."
Gemierenneuk, maar ik stoor me enigszins aan de trend om films steeds (onnodig) lang te maken. PJ zet als 'cinematische trendsetter' wat dat betreft met deze film het verkeerde voorbeeld.

Maar ik vergeef het hem.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_33208083
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:55 schreef Zhenar het volgende:
Net geweest. Razend entertainende film waar ik heerlijk van genoten heb!

Kritische noot: volgende keer mogen ze Peter Jackson van mij wel wat minder vrijheden gunnen wat betreft editing. Met de lange aanloop kan ik nog prima leven, maar met name de verhaallijn van de scheepsjongen en de zwarte scheepshulp (geen idee wat hun namen zijn) kwam erg geforceerd en bovenal zinloos over. Verder waren er nog diverse scènes die wat mij betreft wel wat korter hadden gemogen, bijvoorbeeld stukken waarin een shot van Kong, shot van Anne, shot van Kong, shot van Anne, enz. elkaar opvolgen terwijl ze elkaar aankijken met een dweperig muziekje eronder. Na een paar seconden is het idee van zo'n scène wel duidelijk, maar PJ rekt dat uit, wellicht om mensen te vertederen of op andere wijze te emotioneren, maar ik kreeg meer het gevoel van "OK, i get it, volgende scène graag."
Gemierenneuk, maar ik stoor me enigszins aan de trend om films steeds (onnodig) lang te maken. PJ zet als 'cinematische trendsetter' wat dat betreft met deze film het verkeerde voorbeeld.

Maar ik vergeef het hem.
Ik had dat ook, dat je continue die machine kamer van die boot zag bijvoorbeeld zeker 2 a 3 keer gezien, zelfde beeld van de machine die ze'n werk doet, ik had echt zo iets van; oke de boot vaart nog steeds, we get the point hoor

Maar goed, zo'n klein min puntje valt in het niets bij deze film
  maandag 19 december 2005 @ 00:40:58 #29
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_33208435
ah gelukkig dat ik nog niet ben geweest...kan ik morgenmiddag nog ff het origineel kijken op de BBC....niet dat ik ze met elkaar ga zitten vergelijken ofzo, vind ik een beetje onzin......PJ's Kong zie ik meer als een fan film gemaakt door een fanboy met (te)veel geld
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat zegt niks. 2001 ASO staat in de top 10 en is de grootste kutfilm aller tijden
maar eigenlijk postte ik deze reply om Sunchaser even onder te vanwege deze post
Nobody fucks with The Jesus
pi_33210083
prachtige film, zag em gister in een pauze-loze bioscoop met pauze
maar dat mocht de pret niet drukken
prachtig gemaakt, erg goede sfeer en erg emotioneel
ben sinds gister weer verliefd geworden op naomi watts
wat een prachtige ogen zeg, al vraag ik me af hoe ze die toch zo mooi groot krijgt gedurende de hele film
pi_33210096
Ik ga er de dinsdag na kerst heen.
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  maandag 19 december 2005 @ 06:37:45 #32
4180 Hare
Come fly with me!
pi_33210604
quote:
Kong Climbs to the Top
Source: Box Office Mojo
December 18, 2005


The ComingSoon.net Box Office Report has been updated with the studio estimates for the weekend. Be sure to stay tuned there for the final figures on Monday.

The big new movie this weekend was Peter Jackson's remake of King Kong, released by Universal Pictures into over 3,500 theatres on Wednesday. After a slow start with only $16 million in two days, the film picked up steam over the weekend, earning just over $50 million, an average of about $14 thousand per theatre. While its five-day total of $66 million was nearly $10 million less than The Lord of the Rings: The Fellowship of the Rings grossed during the same pre-holiday period four years ago, it will be the fourth biggest December opening movie ever if those numbers stick. Kong is expected to continue to bring in word-of-mouth business over the holidays. "Kong" also earned $80.1 million from 55 foreign territories over its first five days for a worldwide total of $146.3 million.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  maandag 19 december 2005 @ 10:22:24 #33
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_33212196
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:40 schreef Bolderbast het volgende:
ah gelukkig dat ik nog niet ben geweest...kan ik morgenmiddag nog ff het origineel kijken op de BBC....niet dat ik ze met elkaar ga zitten vergelijken ofzo, vind ik een beetje onzin......PJ's Kong zie ik meer als een fan film gemaakt door een fanboy met (te)veel geld
[..]

maar eigenlijk postte ik deze reply om Sunchaser even onder te vanwege deze post
Ik kots gezellig met je mee. 2001 is een juweel.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_33216409
King Kong uit de 1930 komt zo op de BCC2, ik zat net naar son of the kong te kijken... ik snapte er al niks van, ze hadden het over little kong de hele tijd

wel apart dat BBC het 'vervolg' voor de orignele King Kong laat zien?

[ Bericht 37% gewijzigd door 7eVeNL op 19-12-2005 14:24:47 ]
pi_33216804
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:09 schreef 7eVeNL het volgende:
wel apart dat BBC het 'vervolg' voor de orignele King Kong laat zien?
ja.
pi_33216907
Zit nu te kijken op BBC2 best grappig
pi_33217292
Ann: what a queer looking boats

dat hoor ik naomi watts niet zo gauw zeggen...
  maandag 19 december 2005 @ 15:41:01 #38
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_33218248
Ik heb hem van het weekend in de bios gezien. Ben alleen bang dat het meer een echte Bioscoop-Film is en dat die thuis op een normale tv en met normale sound-set tegenvalt.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_33218734
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:41 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ik heb hem van het weekend in de bios gezien. Ben alleen bang dat het meer een echte Bioscoop-Film is en dat die thuis op een normale tv en met normale sound-set tegenvalt.
zeker weten.
maar zo is het altijd met spektakelfilms.
pi_33218770
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:41 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ik heb hem van het weekend in de bios gezien. Ben alleen bang dat het meer een echte Bioscoop-Film is en dat die thuis op een normale tv en met normale sound-set tegenvalt.
ligt eraan wat je thuis hebt staan uiteraard
  maandag 19 december 2005 @ 16:09:33 #41
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_33218903
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:59 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

ligt eraan wat je thuis hebt staan uiteraard
Tja ik neem aan dat jij geen scherm hebt van 10 bij 10
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_33219101
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:43 schreef 7eVeNL het volgende:
Ja dat zijn de video diaries van kongisking, volgens mij bestaat dat wel uit een aantal uurtjes aan materiaal, dus ik denk dat het te veel is voor op een extended dvd versie, maar wie weet?

van de week ff kijken bij de mediamarkt
Je hebt zeker de LOTR extended versies nog niet gezien? Daar staan echt uren aan materiaal op.
pi_33221885
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:24 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Je hebt zeker de LOTR extended versies nog niet gezien? Daar staan echt uren aan materiaal op.
Ik heb van 1 & 2 de E.E en van RotK heb ik de special extended DVD edition
pi_33223435
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:34 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

Ik heb van 1 & 2 de E.E en van RotK heb ik de special extended DVD edition
Dat bedoel ik. Er past best een hoop op. Maar goed, we zullen zien. Ik twijfel nog of ik de Production Diaries wil hebben...
pi_33224406
In lange tijd niet zo'n goede film gezien
pi_33231283
Ik ben enorm onder de indruk van hoe New York in de jaren 30 in de film is nagebootst. De film is heel mooi maar te lang. Aan sommige scenes komt geen eind en de actiescenes zijn me iets te bewegelijk.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  dinsdag 20 december 2005 @ 07:43:16 #47
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_33236749
Gisteren gezien en wat een film.... De hele zaal zat de hele film te gapen, inclusief mijzelf. Deze film heeft alles 1/3 teveel. 1/3 teveel actie scenes, 1/3 teveel beesten, 1/3 veel te lang, 1/3 te slecht geacteerd, 1/3 teveel character achtergronden waar niets mee gedaan word, 1/3 te duur.

Vaak beginnen de scenes goed, maar draaien ze uit op herhalingen die weer te lang duren. Met de snelheid in de film zit het ook niet goed. Het begin van de film is goed, maar als de hoofdpersonen eenmaal op de boot zitten zakt de snelheid naar een slakken niveau en voelt de film als een musical zonder liedjes. En een musical zonder liedjes is saai... heel saai.

De film kon ontzettend goed zijn als Peter Jackson toestemming had gegeven om de schaar te gebruiken.

Mijn score: 5/10; IMDB: 8.3/10
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_33238493
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 07:43 schreef BMH het volgende:
Gisteren gezien en wat een film.... De hele zaal zat de hele film te gapen, inclusief mijzelf. Deze film heeft alles 1/3 teveel. 1/3 teveel actie scenes, 1/3 teveel beesten, 1/3 veel te lang, 1/3 te slecht geacteerd, 1/3 teveel character achtergronden waar niets mee gedaan word, 1/3 te duur.

Vaak beginnen de scenes goed, maar draaien ze uit op herhalingen die weer te lang duren. Met de snelheid in de film zit het ook niet goed. Het begin van de film is goed, maar als de hoofdpersonen eenmaal op de boot zitten zakt de snelheid naar een slakken niveau en voelt de film als een musical zonder liedjes. En een musical zonder liedjes is saai... heel saai.

De film kon ontzettend goed zijn als Peter Jackson toestemming had gegeven om de schaar te gebruiken.

Mijn score: 5/10; IMDB: 8.3/10
Wat een onzin, wat verwacht je anders van een 3 uur durende film? LOTR was ook af en toe langdradig, de enige langdradige scene in King Kong is die op de boot, maar daarna is het non stop actie en avontuur, het begint met een mooie rustige opbouw in NY, dan begint het avontuur, skull island, Terug in NY etc, the end
pi_33238552
Gisteren ben ik ook geweest

Tja, de film was lang, maar dat maakte mij niet zoveel uit. Er zat genoeg afwisseling in om te blijven boeien Ik heb ook niet echt gedacht van, goh, hij mag nu wel afgelopen zijn De film was echt exact wat ik er van had verwacht EN dat is positief, anders was ik er natuurlijk niet heen gegaan

Wat ik wel een beetje raar vind is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_33238675
De film is zwaar overrated. Ok, de special effects waren van ongekend niveau, maar de actiescenes waren wat mij betreft overdone.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er liepen genoeg mensen weg voor het einde van de film. Meer is in dit geval toch minder. Jammer, want het had veel potentie!
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')