abonnement Unibet Coolblue
pi_33171832
Een vraagje mensen,

Als ik me bij iemand inschrijf als POST adres, betekent dat dat ik daar ALLEEN post ontvang, en niet als ik bv. een deurwaarder of iets in die richting krijg dat die mensen dan problemen krijgen door mij (aangezien ik daar toch niets heb staan) ?

Niet dat het allemaal zo erg is, ik wil het alleen voor de zekerheid even weten, wat zijn de dingen wat ik moet weten aan een post adres ten opzichte van een woonadres ?

Alvast bedankt
pi_33188298
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:30 schreef simra het volgende:
hoezo heel veel ? iedereen mag toch zn eigen keuze hebben ?

En toevallig vind ik deze grappig, maar dat heeft toch helemaal niets te maken met de vraag die ik stel ?
Sorry het was meer als grapje bedoeld, maar je gaat er vrij serieus op in. Neem niet alles wat op FOK! gezegd wordt superserieus

Maar even ontopic: ik denk dat het postadres inderdaad het adres is waar je je post ontvangt. Als jij bijvoorbeeld een postbus hebt (je weet wel, postbus 13005 ofzo) dan haal je je post op een ander adres op dan het adres waar je woont of waar je bedrijf gevestigd is.

Het post adres is dus het adres waar ze de post heen kunnen sturen.

Hoop dat je hiermee geholpen bent
pi_33188363
Gewoon zorgen dat je geen deurwaarder aan de deur krijgt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_33188545
Postadres is het adres waar jij je post wil ontvangen. Dit kan het adres zijn waar je woont of waar je vriend of vriendin woont of een postbus. Een woonadres is uiteraard waar je woont.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33190561
Topic opgeschoond en naar WGR
pi_33193573
offtopic: haha ik wist eigenlijk ook wel dat het een grap was, maar als de grap en antw. op mn vraag in 1 post staan, dan kon ( kan ) ik er harder om lachen

ontopic: thanx mensen, maar het verschil tussen woon en post adres weet ik wel, en k weet ook dat ik geen deurwaarder aan de deur moet krijgen maar wat ALS ? en wat zijn de voorwaarden van een post adres ? MOET je een woon adres hebben, of is een post adres al genoeg ?
  † In Memoriam † zondag 18 december 2005 @ 18:02:21 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33196222
Daklozen hebben ook geen woonadres maar wel een postadres .
pi_33201606
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef simra het volgende:
offtopic: haha ik wist eigenlijk ook wel dat het een grap was, maar als de grap en antw. op mn vraag in 1 post staan, dan kon ( kan ) ik er harder om lachen

ontopic: thanx mensen, maar het verschil tussen woon en post adres weet ik wel, en k weet ook dat ik geen deurwaarder aan de deur moet krijgen maar wat ALS ? en wat zijn de voorwaarden van een post adres ? MOET je een woon adres hebben, of is een post adres al genoeg ?
Je kunt je bij je gemeente inschrijven op een briefadres OF op een woonadres. De regels voor het inschrijven op een briefadres verschillen per gemeente. De een is hier wat strikter in dan de ander. Je zou dit dus gewoon op moeten vragen bij jouw gemeente.
Een briefadres kan in ieder geval geen postbus zijn voor de gemeente. Voor zover ik weet kunnen de overige bewoners niet aansprakelijk worden gesteld als jij een briefadres hebt op het betreffende adres.

Maar het laatste weet ik dus niet zeker, wel weet ik dat ze dan niet in de problemen komen met eventuele belastingen en huursubsidie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')