abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 juli 2006 @ 14:19:58 #176
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_39658126
Een draad spannen over een fietspad, vervolgens was er een oud mannetje tegenaangereden en gevallen en die had z'n been gebroken

Verder nog strijkers bij docenten in de brievenbus gestopt.. geeft ook een lekkere klap
Sue Me
pi_39658179
vorig jaar op vakantie..

Wij waren stappen tot een uurtje of 6 ochtend..
Een maat was thuis gebleven, en die sliep dus

Wij komen terug...maken hem wakker...

"KOM MAN!! Douchen! We gaan stappen!!"

Dus hij in alle haast onder de douche opfrissen enzo...
Wij rete snel bed in duiken en gaan slapen... komt ie 30 min later binnen.. nou kom op dan?!
Iedereen slapen uiteraard...

ahh beste geintjes!
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_39658218
Zelfde vakantie:

Dezelfde vriend sliep weer( die gast sliep alleen maar)
Ik een constructie gemaakt van waslijnen en pannen...dat als de voordeur van het appartement werd open gedaan... 3 pannen water over de slapende persoon heen zouden vallen

het heeft gewerkt
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
  zondag 9 juli 2006 @ 14:24:28 #179
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_39658252
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:19 schreef Staaf het volgende:
Een draad spannen over een fietspad, vervolgens was er een oud mannetje tegenaangereden en gevallen en die had z'n been gebroken
Leuk geintje

Zoiets hadden ze 10 jaar geleden ook gedaan maar dan met een staalkabel op hoofdhoogte, een jongen ging met zn splinternieuwe bromfiets met zijn vriendin achterop een ritje maken, die jongen was gelijk morsdood
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_39658277
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:19 schreef Staaf het volgende:
Een draad spannen over een fietspad, vervolgens was er een oud mannetje tegenaangereden en gevallen en die had z'n been gebroken

Verder nog strijkers bij docenten in de brievenbus gestopt.. geeft ook een lekkere klap
stoer
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 9 juli 2006 @ 14:32:37 #181
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_39658510
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef Prowl het volgende:

[..]

Leuk geintje

Zoiets hadden ze 10 jaar geleden ook gedaan maar dan met een staalkabel op hoofdhoogte, een jongen ging met zn splinternieuwe bromfiets met zijn vriendin achterop een ritje maken, die jongen was gelijk morsdood
Tja gemene geintjes he

Maar die die staalkabel is toch wel een beetje extreem, dat zou ik nou ook weer niet doen..

Zelf had ik ook alleen maar gedacht dat er iemand zou pleuren niet dat die persoon gelijk naar het ziekenhuis zou moeten
Sue Me
  zondag 9 juli 2006 @ 15:07:02 #182
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_39659509
Buren op vakantie... komen ze terug..

Hangen er een aantal oranje vlaggetjes buiten aan hun huis... hun lachen... niet wetende dat er nog eens ruim 150 meter binnen in de woonkamer hing

Binnenkort bij dezelfde buurman...zijn auto word gevuld met van die kleine piepschuim balletjes
pi_39660428
quote:
Op zondag 9 juli 2006 10:52 schreef john6 het volgende:
gisteren gedaan, uit de koelbox van de baas de banaan gepakt en met een naald door de schil geprikt en heel langzaam heen en weer bewogen , dit om de twee centimeter gedaan.
toen hij de banaan schilde viel deze in schijfjes uit elkaar.
(best veel werk, maar wel leuk)
Welke idioot schilt er nu weer een banaan?
pi_39660468
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:39 schreef pvc_boer het volgende:

[..]

Welke idioot schilt er nu weer een banaan?
oke,voor jou dan,
pelde de banaan
  zondag 9 juli 2006 @ 15:51:22 #185
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_39660702
3 jaar geleden zat er een ongelofelijk bazig meisje in mijn klas, A, 1 jaar ouder etc. je kent het wel. Iedereen had een schijthekel aan haar, dus hebben we 's nachts opgebelt naar haar huis.

Ouders namen op. Wij vertellen dat A. een schuld had van 100 euro bij de MacDonalds. Ouders geloven het nog ook (Wij belden om 4 uur 's ochtends...), en hebben A toen uit bed gehaald, en erover gesproken. Dus wij later weer terugbellen, toen was het echt van 'Ja, ik heb geen schuld daar, blablabla, en die ouders boos! prachtig! Mooiste was misschien toch ook dat ze opeens iets ging vermoeden, en allemaal namen door de telefoon vertelde, die bij ons in de klas zaten. Wisten wij ook aan wie A een hekel had

Ook wel eens huizen van vervelende mensen in de buurt te koop gezet.
pi_39660735
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:41 schreef john6 het volgende:

[..]

oke,voor jou dan,
pelde de banaan
Hhahahahahha.
Okee. Probleem weer opgelost.
  zondag 9 juli 2006 @ 15:57:22 #187
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39660865
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:19 schreef Staaf het volgende:
Een draad spannen over een fietspad, vervolgens was er een oud mannetje tegenaangereden en gevallen en die had z'n been gebroken

Verder nog strijkers bij docenten in de brievenbus gestopt.. geeft ook een lekkere klap
Woon je toevallig in Den Haag? Die grap met dat draadje over fietspad komt me bekend voor van het tv west nieuws
Jawel, je keek.
pi_39670632
toen ik op de basisschool zat ging ik s`avonds met vriendinnen bij het schoolplein klieren.

We namen de fiets mee, en dan ging voornamelijk ik met fiets en al op de stoeprand en weg liggen alsof ik was gevallen.

Vriendinnen gingen in de bosjes verstoppen en dan wachten totdat er een auto aan kwam.

Sommige mensen konden het niet zo waarderen
andere mensen schrokken zich wilt en stopten om te helpen.

dan stond ik gauw op en rende weg.

hahahaha

je had het gezicht van die mensen moeten zien!
  maandag 10 juli 2006 @ 01:25:04 #189
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_39679488
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:06 schreef Geerd het volgende:
Ik had laatst zoon ding voor me moedersverjaardag gekocht voor de vijver.
Zit zoon bewegingssensor op en uiterraad moet der een tuinslang aan.
Ik dacht,
Wil ik ook wellis weten of die het goed doet, had der eigenlijk niet zoon vertrouwen in.
Dusssss de buurman liep door de tuin en ja hoor hij was echt nat.

Mooi ding man misschien moet ik hem is hiervoor het huisplaatsen:P
Leer schrijven.
Ik heb al een boek.
pi_39697229
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:19 schreef Staaf het volgende:
Een draad spannen over een fietspad, vervolgens was er een oud mannetje tegenaangereden en gevallen en die had z'n been gebroken

Verder nog strijkers bij docenten in de brievenbus gestopt.. geeft ook een lekkere klap
Best wel ernstig.
pi_39698511
Toen ik rond n jaar of 8 was ging ik de hond uitlaten samen met een vriendinnetje. Het was zomer en dus erg warm, maar er zat wel regen in de lucht. Ik loop langs een huis waar net nieuwe mensen wonen en de hond pist tegen de coniferen aan.
Hoor ik opeens n stem uit de tuin (mensen zaten buiten in de tuinstoel): "Niet die hond tegen de planten aan laten plassen!"
Dus ik besluit wraak te nemen. Als die mensen niet thuis waren, de ramen ondersmeren met kaugom, poep, grond en spuug.
Dit ging een aantal keren goed totdat we verlinkt werden door een man die het gezien had.
Moesten we heen met n emmertje sop om de boel schoon te maken
Gek meisje
pi_39700799
Schiet me zo op het eerste moment niet iets heel grofs binnen, wat ik wel een keer gedaan heb is een pizza bestellen op een vals adres blablastraat nr 7. De grap was dat die straat alleen maar even nrs had, ik heb die pizzabezorger denk ik wel 10x heen en weer zien rijden (vanaf de andere kant van het water) .
  maandag 10 juli 2006 @ 20:24:03 #193
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_39700830
ik heb een keer iemand's ouders laten vermoorden en door de blender gehaald en in de chilli gekookt en het hem laten opeten
RARA WIE BEN IK?
niet meer
pi_39700986
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:24 schreef welkominspace het volgende:
ik heb een keer iemand's ouders laten vermoorden en door de blender gehaald en in de chilli gekookt en het hem laten opeten
RARA WIE BEN IK?
erick cartman
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  maandag 10 juli 2006 @ 20:37:02 #195
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_39701242
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:28 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:

[..]

erick cartman
in 1 keer :D:D
niet meer
pi_39701462
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:37 schreef welkominspace het volgende:

[..]

in 1 keer :D:D
zulks een goeie grap :D:D !!!!!!!!@!@!@112eins
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  maandag 10 juli 2006 @ 20:52:15 #197
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_39701735
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:44 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:

[..]

zulks een goeie grap :D:D !!!!!!!!@!@!@112eins
had ie me 16 dollar en 12 cent maar niet moeten verbranden en me laten dansen als een varkentje
niet meer
  maandag 10 juli 2006 @ 20:55:49 #198
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_39701846
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:19 schreef Staaf het volgende:
Een draad spannen over een fietspad, vervolgens was er een oud mannetje tegenaangereden en gevallen en die had z'n been gebroken
Een goede collega (en vriend) van m'n vader is omgekomen op deze manier. Dit is dus niet grappig meer, maar ronduit gevaarlijk. In dezelfde catagorie als stenen van een viaduct gooien dus. (9 van de 10 keer gaat het goed, maar als het mis gaat gaat het ook goed mis)
quote:
Op zondag 9 juli 2006 10:52 schreef john6 het volgende:
gisteren gedaan, uit de koelbox van de baas de banaan gepakt en met een naald door de schil geprikt en heel langzaam heen en weer bewogen , dit om de twee centimeter gedaan.
toen hij de banaan schilde viel deze in schijfjes uit elkaar.
(best veel werk, maar wel leuk)
Deze vindt ik dan wel weer geweldig. Ik had deze truc lang geleden gelezen in de donald duck ofzo, en nu je me eraan herinnerd ga ik hem zeker nog eens uitvoeren.
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:52 schreef welkominspace het volgende:

[..]

had ie me 16 dollar en 12 cent maar niet moeten verbranden en me laten dansen als een varkentje
Enough is enough. Je grap was al té flauw, maar door d'r op door te gaan maak je jezelf alleen belachelijk.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
  maandag 10 juli 2006 @ 21:38:54 #199
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_39703517
Oké, had op het MBO een gast bij me in de klas die echt een te grote mond had. 3 jaar lang heb ik verhalen moeten aanhoren van hoe stoer hij wel niet was. Vrienden die beurzen hadden die zo dik waren dat ze niet in hun broek pasten (door het briefgeld etc). Dat hij elke marokaan die hem aankeek zonder pardon op hun bek sloeg. Dat hij bij Fortuna Sittard (....wtf) altijd rellen bouwde. Dat als hij ijs hockey ging kijken in Geleen altijd de eerste was die met meppen begon.

Elk weekend had hij ook de mooiste meiden en weet ik niet wat hij allemaal vertelde. In ieder geval je kunt je voorstellen dat het je na 3 jaar echt gaat vervelen. De maat was dus ook echt vol

Het eerste wat ik hem flikte was toen we op met school in Oostenrijk waren op wintersport. Hij had weer een grote bek en was sterke verhalen aan het vertellen toen de instructeur iets aan het uitleggen was. De instructeur vroeg of iedereen hem gehoord was en wie eerst wou gaan. Ik dus die opschepper opgedragen, waarbij hij ook nog bevestigde alles gehoord te hebben, wat dus niet zo was. Hij begint aan z'n afdaling (rode piste) en gaat bij de eerste bocht onderuit. Z'n 250 meter heb ik hem kunnen nakijken toen hij de berg af rolde, daarna verdween hij in een grote wolk sneeuw. Resultaat gebroken pols.

Ook toen we naar Italie waren met school waarbij hij me overal achterna liep tot ik er niet goed van werd. Toen was de maat echt vol en zijn we met de hele groep elke keer als hij ergens in een winkel stond ofzo er als een speer vandoor gegaan. Elke stad/dorp/plaats. Dat waren nog een rustige tijden als we niet naar zijn gezwam hoefden te luisteren.

Ik heb die gast misschien wel 10 keer gezegd dat we geen interesse hadden in zijn onzin verhalen, maar het drong schijnbaar niet door.

Het is misschien moeilijk om zo in te schatten maar als je de persoon in kwestie persoonlijk zou kennen dan was je het wel met me eens. Noem me een slecht persoon ofzo, maar ik heb geen spijt van wat ik gedaan heb.
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:45:50 #200
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_39716263
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:38 schreef DarthNick het volgende:
Oké, had op het MBO een gast bij me in de klas die echt een te grote mond had. 3 jaar lang heb ik verhalen moeten aanhoren van hoe stoer hij wel niet was. Vrienden die beurzen hadden die zo dik waren dat ze niet in hun broek pasten (door het briefgeld etc). Dat hij elke marokaan die hem aankeek zonder pardon op hun bek sloeg. Dat hij bij Fortuna Sittard (....wtf) altijd rellen bouwde. Dat als hij ijs hockey ging kijken in Geleen altijd de eerste was die met meppen begon.

Elk weekend had hij ook de mooiste meiden en weet ik niet wat hij allemaal vertelde. In ieder geval je kunt je voorstellen dat het je na 3 jaar echt gaat vervelen. De maat was dus ook echt vol

Het eerste wat ik hem flikte was toen we op met school in Oostenrijk waren op wintersport. Hij had weer een grote bek en was sterke verhalen aan het vertellen toen de instructeur iets aan het uitleggen was. De instructeur vroeg of iedereen hem gehoord was en wie eerst wou gaan. Ik dus die opschepper opgedragen, waarbij hij ook nog bevestigde alles gehoord te hebben, wat dus niet zo was. Hij begint aan z'n afdaling (rode piste) en gaat bij de eerste bocht onderuit. Z'n 250 meter heb ik hem kunnen nakijken toen hij de berg af rolde, daarna verdween hij in een grote wolk sneeuw. Resultaat gebroken pols.

Ook toen we naar Italie waren met school waarbij hij me overal achterna liep tot ik er niet goed van werd. Toen was de maat echt vol en zijn we met de hele groep elke keer als hij ergens in een winkel stond ofzo er als een speer vandoor gegaan. Elke stad/dorp/plaats. Dat waren nog een rustige tijden als we niet naar zijn gezwam hoefden te luisteren.

Ik heb die gast misschien wel 10 keer gezegd dat we geen interesse hadden in zijn onzin verhalen, maar het drong schijnbaar niet door.

Het is misschien moeilijk om zo in te schatten maar als je de persoon in kwestie persoonlijk zou kennen dan was je het wel met me eens. Noem me een slecht persoon ofzo, maar ik heb geen spijt van wat ik gedaan heb.
En een keer goed in elkaar meppen was geen optie?
Ik heb al een boek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')