abonnement Unibet Coolblue
pi_32969094
Als je een makelaars kantoortje wilt beginnen vanuit huis of vanuit een kantoor is dan alleen inschrijving bij de KVK voldoende? ( en natuurlijk bij de belastingdienst), er vanuit gaande dat ik onafhankelijk wil werken en mij dus niet lid wil maken van een brancheorganisatie als de NVM.
pi_32969564
kvknummer + btwnummer is voldoende als je onafhankelijk gaat werken. makelaar is een vrij beroep, dus je mag je makelaar noemen zonder ook maar een opleiding te hebben gevolgd.

succes!
you and I ain't done Zeke!
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:06:01 #3
136260 Robinovicccc
He, is die kakteef van jou???
pi_32969639
Gedoemd om te mislukken
pi_32969754
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:06 schreef Robinovicccc het volgende:
Gedoemd om te mislukken
ik ken een aantal makelaarskantoren die onafhankelijk werken en waar het erg goed mee gaat. Zij kunnen o.a. hun tarieven laag houden doordat ze geen bedrag hoeven te betalen aan bijv. de NVM elk jaar. Daarnaast zijn er makelaars kantoren zoals vrijehuizenmarkt e.d. die ook onafhankelijk opereren via franchise en die ook heel goed draaien. Dus wat jij zegt is zeker niet waar En ikzelf studeer ook vastgoed & makelaardij
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:15:42 #5
136260 Robinovicccc
He, is die kakteef van jou???
pi_32969972
Ik werk bij een bank, nu jij weer...
pi_32970181
Wat wil je daarmee zeggen?, de taxaties laat ik uitvoeren door een erkende taxateur dus voor hypotheek aanvraag e.d. bij een bank is dat voldoende.
pi_32970324
Banken doen vaak wel zaken met NVM of VBO natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32970490
Ja maar als makelaar heb je toch verder geen relatie met een bank, alleen misschien voor hypotheek advies. Om te starten heb ik geen geld nodig van een bank want dat regel ik zelf. Daar komt bij dat ik de taxaties, indien nodig, laat uitvoeren door een erkende taxateur die is aangesloten bij de NVM. Deze taxatie rapporten worden geaccepteerd bij alle banken
pi_32970532
Ik vraag me in alle oprechtheid van plan wat je precies van plan bent en dan heb ik het niet over startkapitaal of een lening van de bank, want dat is minder relevant in deze.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:34:33 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32970547
En ik maar hopen dat de komende jaren eindelijk weer eens het kaf van het koren gescheiden zou worden.

Iedereen is maar Makelaar tegenwoordig
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:41:05 #11
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_32970744
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef Robinovicccc het volgende:
Ik werk bij een bank, nu jij weer...
Impressive! Verder nog iets nuttigs toe te voegen?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_32970756
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vraag me in alle oprechtheid van plan wat je precies van plan bent en dan heb ik het niet over startkapitaal of een lening van de bank, want dat is minder relevant in deze.
Ik ben van plan om vanuit huis een makelaarskantoortje te beginnen. Dit met als reden dat ik over enkele jaren klaar ben met mijn studie en zo mijn ervaring wil vergroten, en daarnaast om zo alvast naamsbekendheid te krijgen.
pi_32970789
Hoe denk je aan objecten te kunnen komen?
The gum you like, is coming back in style.
pi_32970818
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoe denk je aan objecten te kunnen komen?
Dat dus. Een kantoor beginnen is niet zo moeilijk, een kantoor draaiende houden zonder opleiding, naamsbekendheid en ervaring is een stuk lastiger.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32970886
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat dus. Een kantoor beginnen is niet zo moeilijk, een kantoor draaiende houden zonder opleiding, naamsbekendheid en ervaring is een stuk lastiger.
Ik ken de business en dat is waar het om gaat. Je moet de business kennen.

Je kunt alleen een makelaarskantoor beginnen als je de markt en de juiste mensen kent. Bezit je niet over deze kennis/vaardigheden, kun je 't wel schudden.

Een makelaarskantoor vanuit huis beginnen is leuk bedacht hoor, maar waar wil je je etalage met aanbod kwijt?
The gum you like, is coming back in style.
pi_32970903
Dan moet je eerst aanbod hebben, anders hoef je daar niet eens over na te denken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32970929
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan moet je eerst aanbod hebben, anders hoef je daar niet eens over na te denken.
Inderdaad. Want ga maar eens na, waarom zouden mensen zich door jou zouden moeten laten bemiddelen? Waar ligt jouw kracht precies? Wat is jouw meerwaarde ten opzichte van een grote NVM-jongen?
The gum you like, is coming back in style.
pi_32970933
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat dus. Een kantoor beginnen is niet zo moeilijk, een kantoor draaiende houden zonder opleiding, naamsbekendheid en ervaring is een stuk lastiger.
De meeste makelaars opereren in hun eigen regio, dit ben ik natuurlijk ook van plan. Aangezien ik hier geboren en getogen ben en ook actief ben voor een politieke partij en voor andere zaken ken ik en mijn familie veel mensen hier. Goeie marketing is natuurlijk altijd het belangrijkste om aan objecten te komen, ik wil dit o.a. gaan doen door te adverteren en gebruik te maken van websites als dimo.nl, woonkrant.nl etc. En opleiding ben ik zoals gezegd mee bezig
pi_32970953
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:49 schreef RalphLauren het volgende:

[..]

De meeste makelaars opereren in hun eigen regio, dit ben ik natuurlijk ook van plan. Aangezien ik hier geboren en getogen ben en ook actief ben voor een politieke partij en voor andere zaken ken ik en mijn familie veel mensen hier. Goeie marketing is natuurlijk altijd het belangrijkste om aan objecten te komen, ik wil dit o.a. gaan doen door te adverteren en gebruik te maken van websites als dimo.nl, woonkrant.nl etc. En opleiding ben ik zoals gezegd mee bezig
Ah, Friesland. Welke regio precies dan?
The gum you like, is coming back in style.
pi_32970967
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:49 schreef RalphLauren het volgende:

[..]

De meeste makelaars opereren in hun eigen regio, dit ben ik natuurlijk ook van plan. Aangezien ik hier geboren en getogen ben en ook actief ben voor een politieke partij en voor andere zaken ken ik en mijn familie veel mensen hier. Goeie marketing is natuurlijk altijd het belangrijkste om aan objecten te komen, ik wil dit o.a. gaan doen door te adverteren en gebruik te maken van websites als dimo.nl, woonkrant.nl etc. En opleiding ben ik zoals gezegd mee bezig
Je hebt geen schijn van kans via advertenties. Geloof me.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32970978
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Inderdaad. Want ga maar eens na, waarom zouden mensen zich door jou zouden moeten laten bemiddelen? Waar ligt jouw kracht precies? Wat is jouw meerwaarde ten opzichte van een grote NVM-jongen?
Precies. Ervaring, een netwerk, naamsbekendheid, uitstraling en ook een NVM of VBO-label zijn toch redelijk belangrijk voor een makelaar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32970989
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Inderdaad. Want ga maar eens na, waarom zouden mensen zich door jou zouden moeten laten bemiddelen? Waar ligt jouw kracht precies? Wat is jouw meerwaarde ten opzichte van een grote NVM-jongen?
De kracht die een onafhankelijke makelaar heeft is natuurlijk het lage courtage tarief dat hij/zij kan hanteren. En vooral als je vanuit huis werkt.
pi_32970996
In Friesland gaat het best lekker met de huizenmarkt inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32971014
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ah, Friesland. Welke regio precies dan?
Regio Drachten
pi_32971039
Ik geef je geen schijn van kans. Als jij denkt dat je via advertenties aan je objecten denkt te kunnen komen, heb jij geen kennis van zaken.
The gum you like, is coming back in style.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')