Hij zegt toch dat er geen toets is..quote:Op woensdag 7 december 2005 17:01 schreef Richard_ het volgende:
De toets FN ingedrukt houden en dan met F6 en F7 licht en donker instellen [toshiba satelite M30]
Dell latitude heb ik, en daar zit zo'n zonnetje knopje opquote:Op woensdag 7 december 2005 16:48 schreef wonderer het volgende:
De mijne is juist erg licht, ik wil graag het contrast aanpassen, iemand enig idee hoe? (Dell Inspiron 6000)
Hij zegt ook niet welke laptop hij heeft. En 90% van de mensen weet niet van het bestaan van de Fn functie toetsen af. "Ja ik vond het al zo gek van die blauwe lettertjes op mijn toetsenbord"quote:Op woensdag 7 december 2005 17:08 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat er geen toets is..
Ja, dat weet ik, ik wil mijn contrast veranderen, niet de helderheid, en dat gaat daar niet mee.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dell latitude heb ik, en daar zit zo'n zonnetje knopje op
Fn-toets en dan pijlje omlaag.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:48 schreef wonderer het volgende:
De mijne is juist erg licht, ik wil graag het contrast aanpassen, iemand enig idee hoe? (Dell Inspiron 6000)
Da;s brightness, niet contrast.quote:
Ah! bedankt zat al de hele tijd alles af te zoeken dacht eerst dat het door power saver kwam.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:01 schreef Richard_ het volgende:
De toets FN ingedrukt houden en dan met F6 en F7 licht en donker instellen [toshiba satelite M30]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |