Tja, kan me vaag herinneren dat ik er ooit iets over gelezen heb... 'backlight' ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
verlichting naar de klote (van het tft, niet aan je plafond)
Precies. TFT moet actief verlicht worden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, kan me vaag herinneren dat ik er ooit iets over gelezen heb... 'backlight' ofzo.
Nou, is het net alsof het beeld helemaal zwart is, maar als je goed tuurt zie je nog wel wat?quote:Is er nog een manier om er zeker van te zijn dat dát idd het probleem is?
Lulquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, is het net alsof het beeld helemaal zwart is, maar als je goed tuurt zie je nog wel wat?
quote:
Backlit kapoet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:39 schreef kastanova het volgende:
Ik heb hier een medion laptop liggen met echt een extreem donker beeldscherm.
In eerste instantie dacht ik nog dat het beeldscherm helemaal niet meer werkte en dat het gewoon zwart was, maar als je echt gaat turen, zie je nog net enkele icoontjes op het bureaublad...
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn ondanks de minimale gegevens?
Heb ik ook bij mijn oude laptop; het scherm een aantal keer snel achterelkaar open en dicht klappen (niet op een dusdanige manier dat de onderdelen elkaar ook daadwerkelijk raken natuurlijk) wil wel eens werken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:58 schreef Xebrozius het volgende:
Het zou kunnen zijn dat de connector door beweging is losgeraakt en daardoor nauwelijks nog contact maakt. Veel voorkomend probleem toen ik nog bij een pc winkel werkte.
Ik had van jou verwacht het advies te geven om heen en weer te bewegen en te kijken of de kleuren ook veranderen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef static het volgende:
En nu mis ik mijn 'spuit 11' tagje wel heel erg.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik had van jou verwacht het advies te geven om heen en weer te bewegen en te kijken of de kleuren ook veranderen.
Zal eens even op internet zoekenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, heb je een manual?
Wie schaft er dan ook een Medion aan... je rijdt toch ook niet rond in een Trabantje of wel soms?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zal eens even op internet zoeken.
Medion heeft best een redelijke website.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zal eens even op internet zoeken.
Niks mis met medion hoor... A-merken in een B-merk-jasje, verder nooit gekut mee gehadquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wie schaft er dan ook een Medion aan... je rijdt toch ook niet rond in een Trabantje of wel soms?
En op een zomerdag is hij nog prima te gebruiken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niks mis met medion hoor... A-merken in een B-merk-jasje, verder nooit gekut mee gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |