abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:22:44 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32584526
"Vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken!"
quote:
VICTORIA KOBLENKO: 'Sylvie Meis gaf manager opdracht rijke voetballer voor haar te vinden'

Was de eerste ontmoeting tussen Sylvie Meis en Rafael van der Vaart in een Amsterdamse disco een toevallige. Wist Sylvie Meis op dat moment niet dat ze tegenover een beroemde, steenrijke Ajax-vedette stond toen zij hem voor de eerste maal diep in de ogen keek? En was het droomhuwelijk in Heemskerk van afgelopen zomer wat Sylvie Meis betreft wel een huwelijk uit liefde? Volgens Victoria Koblenko niet! Koblenko maakt vandaag een einde aan het liefdesprookje van Sylvie en Rafael, want Victoria beweert dat Sylvie Meis bewust Van der Vaart verleid heeft. Victoria Koblenko: "Ik was erbij toen Sylvie Meis tegen haar manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken!"



Wie nog mocht denken dat Sylvie Meis uit liefde getrouwd is met Rafael van der Vaart zal vandaag uit de droom ontwaken! Want Sylvie Meis heeft bewust aangestuurd op een echtverbintenis met de rijke voetballer Rafael van der Vaart! Van liefde zou, wat betreft Meis, geen sprake zijn. Van berekening wel, want volgens Meis vroegere collega Victoria Koblenko heeft Sylvie Meis haar manager gewoon opdracht te gegeven op zoek te gaan naar een rijke, beschikbare voetballer, met zij zou kunnen trouwen. De reden: Sylvie Meis wilde stoppen met werken en een luxeleventje leiden. En Victoria Koblenko weet het zeker zegt zij, want de van oorsprong Russische was erbij toen Meis haar manager opdracht gaf te gaan speuren naar een voetbalend goudhaantje dat haar het leven van een miljonairsvrouw kon bezorgen.

Koblenko zegt dat in het kerstnummer van het mannenblad Esquire, waarin ze bepaald niet onder stoelen of banken steekt dat Sylvie niet haar beste vriendin is. Koblenko: Ik word allergisch van Sylvie Meis die in FHM zegt dat Rafael niet met andere voetballers mag stappen als zij er niet bij is. Goh, hij zou eens naar een andere vrouw kijken." Maar daar blijft het niet bij, want dan zegt Koblenko "Ze gebruikt die jongen. Dat weet ik. Ik was erbij toen ze tegen haar voormalig manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'

Koblenko verwijst Sylvie's verhaal dat zij net wist wie Rafael van der Vaart was toen ze hem voor de eerste keer ontmoette in een Amsterdamse disco dan ook naar het rijk der fabelen. Koblenko: "Dus toen ze zei dat ze niet eens wist dat Van der Vaart een voetballer was, hebben heel wat mensen in hun wereldje in hun vuistje gelachen. Ze had trouwens al wat met een speler van NAC gehad, dus zo onbekend was ze niet met voetballers."

Toen Van der Vaart Sylvie tegen het lijf liep had de voetballer, die toen nog voor Ajax speelde, nog een relatie met Nancy. Maar die liefdesvlam die al vier jaar brandde doofde toen Rafael in een Amsterdamse disco Sylvie Meis zag...



Van de ene op de andere dag dumpte Van der Vaart de sexy Nancy. Nancy: "Toen Rafael het uitmaakte was ik erg verdrietig, want ik hield gewoon heel veel van hem," sprak Nancy eerder op ZIJonline. En ook Nancy heeft nog altijd haar twijfels of Rafael wel de juiste keus gemaakt heeft door Meis te trouwen. Een week na het showbizzhuwelijk van afgelopen zomer tussen Meis en Van der Vaart sprak zei: "Ik vraag me af of Sylvie beter bij Rafael past dan ik."

En dat zei Nancy niet uit jaloezie ten opzichte van opvolgster in het bed van Rafael. Nee, Nancy lijkt echt bezorgd over de toekomst van de man waarvan zij ooit zoveel hield. Nancy denkt namelijk dat de denkbeelden van Rafael en Sylvie mijlenver uit elkaar liggen. Het 'Hollywood'-huwelijk heeft haar dan ook zeer verbaasd. "Hij is van het soort 'doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg, terwijl Sylvie heel glamourous is en van showbizz houdt. Dat is zijn wereld helemaal niet. Daarom was het volgens mij meer haar huwelijk dan dat van hem. Als wij getrouwd waren, was het een heel ander soort huwelijk geworden."
Ach ja, de vrouw die nog nooit een voetballer ontmoet zei te hebben maar zich een paar jaar lang door een voetballer heeft laten nemen, het zou zomaar kunnen...... .

[ Bericht 0% gewijzigd door BVO op 26-11-2005 01:08:30 ]
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32584713
daar zit ze dan in hamburg
wrong choice.. ze kon beter proberen Robben te strikken
standaarddrinker
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:46:44 #3
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32585248
Geen idee of het waar is, maar ik zou er niet van opkijken. (De slet)
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_32585326
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:28 schreef DrDentz het volgende:
daar zit ze dan in hamburg
wrong choice.. ze kon beter proberen Robben te strikken
Robben is best intelligent, en niet zo'n domme kamper. Ik betwijfel of hij erin zou trappen...
pi_32585369
Sneijder wel
maarja als ik een potentiele topvoetballer moest grijpen een paar jaar geleden had ik ook meteen aan rafael gedacht, beste talent op dat moment.. wie verwacht dat je dan naar hamburg gaat
standaarddrinker
pi_32585435
Waar bemoeit Victoria zich dan mee?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_32585620
Goh en laat Victoria nou zelf ook een relatie hebben met een voetballer.
Oke, van iets mindere kwaliteit, dat wel
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:02:56 #8
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32585646
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:54 schreef Avani het volgende:
Waar bemoeit Victoria zich dan mee?
Die kerel voetbalt bij Groningen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_32585701
toen ze de naam hoorde dacht ze misschien dat ze met shevchenko te maken had
standaarddrinker
pi_32585760
Het zijn allebei twee teringwijven volgens mij....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:08:10 #11
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32585772
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:07 schreef djenneke het volgende:
Het zijn allebei twee teringwijven volgens mij....
Amen
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_32586118
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:02 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Die kerel voetbalt bij Groningen.
Dat zeg ik 1e divisie materiaal.

Jaloezie, neuh hoor
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_32586125
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:07 schreef djenneke het volgende:
Het zijn allebei twee teringwijven volgens mij....
Ik wilde het niet zeggen
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zondag 27 november 2005 @ 17:58:10 #14
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32623150
Victoria is wél leuk .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32623224
Minne actie van Victoria om zo uit de school te klappen over een "collega". Denk niet dat "het wereldje" dit op prijs stelt.
Al mag ze het van mij best vaker doen en verbaast dit verhaal me eigenlijk niet. .

Sylvie is de hoer van Amsterdam
Sylvie is de hoer van Hamburg
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_32623233
Heeft ze wel goed aangepakt. Ze hoeft nu echt niet meer te werken na haar 30ste.
  zondag 27 november 2005 @ 18:12:58 #17
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_32623458
Victoria is met Levchenko van FC Groningen.

Maar dat zijn beide mensen uit de Oekraïne, dus die hebben een andere connectie. Ik heb ergens gehoord of gelezen dat ze thuis ook russich spreken enzo.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 27 november 2005 @ 18:18:40 #18
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32623605
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:12 schreef One_conundrum het volgende:
Victoria is met Levchenko van FC Groningen.

Maar dat zijn beide mensen uit de Oekraïne, dus die hebben een andere connectie. Ik heb ergens gehoord of gelezen dat ze thuis ook russich spreken enzo.
Sylvie en Rafael zijn beide mensen uit Nederland

ze is een hoertje, maar je opmerking slaat natuurlijk nergens op..misschien is die victoria ook wel een golddigger
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32624052
Dat is toch een zaak tussen Rafael en Silvie. Gaat verder niemand geen reet wat aan. Waar bemoeit Victoria zich mee? Beetje zwak.
I'm only happy when it rains
  zondag 27 november 2005 @ 18:40:56 #20
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_32624226
haha, Ik vind dat nederland het recht heeft om te weten dat Sylvie Golddigger motieven heeft. Maandag RTL Boulevard maar even kijken voor de laatste update
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_32625546
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:34 schreef Chuva het volgende:
Dat is toch een zaak tussen Rafael en Silvie. Gaat verder niemand geen reet wat aan. Waar bemoeit Victoria zich mee? Beetje zwak.
Gaat niemand verder een reet aan? Als jij je huwelijk laat sponseren door SBS6, gaat dat echt wel iemand een reet aan.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_32632187
Sylvie en Raffael slapen ook niet in 1 bed. Ik hoorde zo iets bij de bal en de liefde. Zij is gewoon een enorme sloerie en is binnen een jaar zwanger, uiteindelijk sleept zij net als Angela Kluivert er negen miljoen uit.
pi_32632413
Niet dat ik nou zo'n fan ben van Victoria Koblenko maar van dit verhaal geloof ik echt dat het waar is.

Sylvie wist niets van de voetballerij voordat ze iets metV/d Vaart kreeg maar ze heeft zich daarvoor jarenlang door Maarten Admodikoro laten palen, profvoetballer bij NAC. En dan is er nog het verhaal van een rijke notaris/advocaat waarmee ze een tijdlang iets gehad heeft en toen mijnheer niet zo rijk meer bleek heeft ze hem gedumpt.

Sylvie is gewoon een golddigger, en V/d Vaart tuint er als een simpele boerenlul in, maar ja het is natuurlijk wel een ongelofelijk lekker wijf, alleen jammer dat haar karakter zo verdorven is.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32632478
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:18 schreef BennyNL het volgende:

misschien is die victoria ook wel een golddigger
Dan had ze Shevchenko van Milan wel uitgekozen en niet een middelmatige voetballer van Groningen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32632693
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Niet dat ik nou zo'n fan ben van Victoria Koblenko maar van dit verhaal geloof ik echt dat het waar is.

Sylvie wist niets van de voetballerij voordat ze iets metV/d Vaart kreeg maar ze heeft zich daarvoor jarenlang door Maarten Admodikoro laten palen, profvoetballer bij NAC. En dan is er nog het verhaal van een rijke notaris/advocaat waarmee ze een tijdlang iets gehad heeft en toen mijnheer niet zo rijk meer bleek heeft ze hem gedumpt.

[b]Deze beste man had thuis ook gewoon een vrouw en kind en was ruim 10 jaar ouders dan mevrouw. Daarnaast wilde Sylvie model worden en kreeg heel toevallig een relatie met Elite baas Amsterdam. Toevallig...........Trouwens voor Raffeal heeft ze ook wat met onze nieuw vriend Fortes Rodriqueus gehad. Dus....[/b]


Sylvie is gewoon een golddigger, en V/d Vaart tuint er als een simpele boerenlul in, maar ja het is natuurlijk wel een ongelofelijk lekker wijf, alleen jammer dat haar karakter zo verdorven is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')