bronquote:
David Hasselhoff, former star of TV hits Baywatch and Knight Rider is planning a release of Madonna's single La Isla Bonita from her 1986 True Blue album.
The actor, whose singing talents made him a huge star in Germany, decided to release his latest single for public consumption after being pleased with the outcome after recording it.
He says, "It's the one track that gets talked about by my fans, so why not."
Ik vind het idee een beetje eng dat er mensen rondlopen die zich David Hasselhof fan noemen.quote:He says, "It's the one track that gets talked about by my fans, so why not."
Met Tim Vicious in het voorprogrammaquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef turnpike het volgende:
Maar zouden we niet allemaal eens een concert van deze has-been willen bijwonen ?
Mij lijkt het geweldig !
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:38 schreef schatje het volgende:
Hij is ook populair in Australië, gaat daar volgende jaar op tournee.
check site
The Hoff Shopquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:19 schreef Wepeel2 het volgende:
Die t-shirts zijn trouwens wel geweldig.
Don't Hassel The Hoff.
http://www.stage5.com.au/shop_dh.php?what_category=6
40 $quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:19 schreef Wepeel2 het volgende:
Die t-shirts zijn trouwens wel geweldig.
Don't Hassel The Hoff.
http://www.stage5.com.au/shop_dh.php?what_category=6
Enkel 'Looking for freedom' was een grote hit toen en vooral door die (j)osti's uit het oosten die dachten dat dat 'het hippe westen' was: David Hasselhoff ...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:58 schreef schatje het volgende:
Nou ja, het zal wel alleen in Duitsland worden uitgebracht. Grote kans dat het daar een hit wordt.
ik denk dat je wel anders praat zodra je de versie van hasselhoff hebt gehoord, bovendien is het geen slecht nummer van madonna!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:15 schreef Pistol_Pete het volgende:
Echt veel kan hij toch niet aan dat nummer verkrachten. Tis al een boutnummer.
ja, preciesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:25 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
dat is zo fout dat ik bijna zo'n shirt zou gaan dragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |