abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32553563
quote:
op maandag 21 november 2005 16:13 schreef rockindaddy het volgende:
een ervaring van een oudere jongere,ikzelf heb deze ervaring ook aan den lijve ondervonden en heb er,buiten mijn vrouw,een jaar lang een vriendin op nagehouden...en zoals te doen gebruikelijk komt het altijd uit! het enige wat ik je mee kan geven is dat eerlijkheid het langst duurt en je dus naar je vrouwen maar ook zeker naar jezelf eerlijk moet zijn.neem desnoods een adempauze als het je teveel word omdat je anders,net als ik,met lege handen komt te staan...is dat het je waard??
wie kloon jij?
pi_32563251
quote:
op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

en naar de hel.
of meegenomen worden door piet
pi_32577492
meteen uitmaken met je vriendin.

hoe voel je je als ik dit zeg? eerlijk!

oke.. en nu zeg ik: denk nog niet meteen aan uitmaken maar wees eerlijk naar jezelf toe over je huidige relatie.. wat eraan schort en wat je denkt te vinden en te houden bij die nieuwe meid.

met je vriendin heb je herinneringen, een liefdesband. die is ook niet uit het niets gekomen en betekent veel voor je. dat heb je zelf ongeveer kenbaar gemaakt.
je bent bewust al langer bij haar en woont met haar samen.

een verliefdheid kan echt altijd voorkomen, dat is menselijk.
maar wel een teken dat je even niet genoeg voldoening kan vinden in je relatie. probeer die knel- of saaiheidspunten op te sporen en doe er iets mee. ik neem aan dat je vriendin belangrijk genoeg voor je is om gevoelens en problemen mee te delen.
verwacht geen blij gezicht en het volste begrip, maar praat er wel over!!!

succes ermee
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_32590577
als ik zo lees ,heb je wel genoeg gevoelens voor je huidige vriendin
dus zou ik inderdaad even wachten om wat met die gevoelens wat te doen voor dat andere meisje
bedoel die relatie duurt niet voor niets al even met je vriendin, wees voorzichtig wat je opgeeft je weet wat je heb,niet wat je krijgt,en ze verdient dat je haar niet bedriegt
maar zodra je die stap wilt zetten,wees dan een vent en vertel het haar eerlijk..
en wacht niet tot je die stap gezet heb met die andere meid
Salsa Española
pi_32607238
ik heb een iets andere mening hierover:
ik vind dat je het zeker nu nog niet aan je vriendin moet vertellen (degene met wie je samenwoont). ten eerste, je bent absoluut nog niet zeker van je zaak. ten tweede, denk eerst maar eens goed na waarom je opeens zo open staat voor een ander. wat mis je in je huidige relatie, er is vast iets niet helemaal in orde, anders was die knop niet omgegaan. ten derde, het kan wel een tijdelijk iets zijn en als je nu van alles overhoop haalt in je leven, krijg je daar later echt spijt van. en wat als je het direct bij je vriendin neerlegt, moet zij dan beslissingen gaan nemen? als die verliefdheid overgaat en je blijft bij je huidige vriendin. haar vertrouwen in jou is dan helemaal of grotendeels weg en dat gaat ook nooit meer goedkomen.

waarom zie je dat meisje op wie je nu verliefd bent, twee keer per week? is het absoluut niet mogelijk daar iets aan te doen, d.w.z. haar niet meer zien? behalve een gevoel van verliefdheid moet je wel met heel wat sterkers op de proppen komen om je huidige vriendin zo'n k*tstreek te leveren. je hebt voor haar gekozen, je woont met haar samen. wees dan een vent en blijf erbij.
pi_32613603
quote:
op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef platinum het volgende:
ik heb een iets andere mening hierover:
ik vind dat je het zeker nu nog niet aan je vriendin moet vertellen (degene met wie je samenwoont).
en hier ben ik het dus totaal niet mee eens.
quote:
ten eerste, je bent absoluut nog niet zeker van je zaak.
juist dat is een belangrijk moment om het te vertellen: mocht je er vandoor gaan, dan komt het niet als een donderslag bij heldere hemel voor de vriendin. daarnaast heeft die vriendin toch ook wat in de melk te brokkelen in een relatie? lijkt mij dat het haar recht is te weten wat er speelt, en dat ze ook de kans moet krijgen om daar haar eigen positie in te bepalen.
quote:
ten tweede, denk eerst maar eens goed na waarom je opeens zo open staat voor een ander. wat mis je in je huidige relatie, er is vast iets niet helemaal in orde, anders was die knop niet omgegaan.
om te beginnen onzin natuurlijk dat er iets mis moet zijn in je huidige relatie: in een lange relatie gaat de spanning van de jacht, het versieren en de eerste weken/ maanden altijd weg. soms kun je die wel bij een ander vinden, zegt niks over hoe goed je relatie is.

maar áls er dan wat fout is, is het dan niet handig om dat samen met de vriendin in kwestie uit te zoeken? samen te praten over verwachtingen en de dingen waar je niet tevreden mee bent, zodat je ook kunt kijken of je daar samen een oplossing voor kunt vinden?
quote:
ten derde, het kan wel een tijdelijk iets zijn en als je nu van alles overhoop haalt in je leven, krijg je daar later echt spijt van.
vertellen aan je vriendin dat je de kriebels bij een ander krijgt is heel wat anders dan op stel en sprong je spullen pakken. dat is gewoon openheid over wat je voelt, misschien niet altijd even leuke openheid, maar wel de noodzakelijke.
quote:
en wat als je het direct bij je vriendin neerlegt, moet zij dan beslissingen gaan nemen? als die verliefdheid overgaat en je blijft bij je huidige vriendin. haar vertrouwen in jou is dan helemaal of grotendeels weg en dat gaat ook nooit meer goedkomen.
waarom moeten er meteen beslissingen worden genomen bij de eerste de beste verliefdheid, en waarom mag de vriendin geen beslissingen nemen? het is toch ook háár relatie? als zij er niet mee zou kunnen leven, dan is het toch haar recht om het te weten en daar consequenties aan te verbinden?

wat betreft dat vertrouwen vind ik ook bullshit: je kunt er niets aan doen als er een vogeltje op je hoofd poept, je bent er zelf bij als hij een nestje gaat bouwen. verliefdheid kan je overkomen, dat heeft geen ene f*ck met trouw te maken. of je er wat mee doet, dat heeft er wél wat mee te maken. en juist die misstap kun je voorkomen door vanaf het begin af aan samen met je partner in alle openheid er over te praten en er samen je weg in te zoeken.
quote:
op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef platinum het volgende:
waarom zie je dat meisje op wie je nu verliefd bent, twee keer per week? is het absoluut niet mogelijk daar iets aan te doen, d.w.z. haar niet meer zien? behalve een gevoel van verliefdheid moet je wel met heel wat sterkers op de proppen komen om je huidige vriendin zo'n k*tstreek te leveren. je hebt voor haar gekozen, je woont met haar samen. wees dan een vent en blijf erbij.
iemand zien is heel wat anders dan iemand neuken. een collega of iemand die bij je in het sportteam zit, kun je moeilijk ontlopen als je ook door wilt gaan met je leven. en is dat meteen een kutstreek dan? verliefd worden is geen keuze, dat komt rauw op je dak vallen als je er helemaal niet op zit te wachten.

die keuze voor je vriendin, die maak je door niet in te gaan op je verliefdheid. van een kutstreek is nog geen sprake, de ts twijfelt nog en geeft aan nog helemaal niks te doen met zijn verliefdheid. kortom, hij blijft bij zijn keuze...
pi_32693953
ik heb die ander verteld dat ik verliefd op haar ben. misschien dat ik wel hoopte dat ze me af zou wijzen en dat zo een deel van het probleem opgelost zou zijn. dit bleek echter niet te gebeuren. zij twijfelt net als ik...
het wordt er dus niet echt makkelijker op
pi_32694274
quote:
op woensdag 30 november 2005 12:56 schreef dogbert het volgende:
ik heb die ander verteld dat ik verliefd op haar ben. misschien dat ik wel hoopte dat ze me af zou wijzen en dat zo een deel van het probleem opgelost zou zijn. dit bleek echter niet te gebeuren. zij twijfelt net als ik...
klote zeg. ik zit in ongeveer dezelfde situatie. hoop alleen niet dat zij ook verliefd is op mij. kun je misschien aangeven welke hints zij jou gaf zodat jij de indruk kreeg dat ze jou ook leuker dan leuk vond? wellicht kan ik daar iets mee richting mijn object of desire.
pi_32694884
quote:
ik snap wel dat het heel moeilijk is, maar vertel dit ook ff aan je vriendin. helemaal omdat je zelf ook zegt je vriendin niet te willen kwetsen en de boel netjes wil oplossen. natuurlijk kwets je je vriendin wel, maar wees er wel eerlijk over. praat erover en besluit dan samen met je vriendin wat je gaat doen.
misschien is dan ff wat afstand tussen jou en je vriendin nodig om je gevoelens op een rijtje te zetten. ook zou ik pikkemans nog even in de broek houden, als je het echt 'netjes' wilt afhandelen.
pi_32695760
quote:
op woensdag 30 november 2005 13:08 schreef sugarplumfairy het volgende:

[..]

klote zeg. ik zit in ongeveer dezelfde situatie. hoop alleen niet dat zij ook verliefd is op mij. kun je misschien aangeven welke hints zij jou gaf zodat jij de indruk kreeg dat ze jou ook leuker dan leuk vond? wellicht kan ik daar iets mee richting mijn object of desire.
open je eigen topic
pi_32696023
quote:
op woensdag 30 november 2005 14:07 schreef yodaah het volgende:

[..]

open je eigen topic
hé, doe eens lief!
pi_32696194
quote:
op woensdag 30 november 2005 14:18 schreef sugarplumfairy het volgende:

[..]

hé, doe eens lief!
ben ik ook alleen je stelt in principe vragen over 'signalen' aan ts die er niet toe doen en niet bijdragen aan een oplossing voor zijn probleem. vandaar mijn opmerking.
pi_32696971
quote:
op woensdag 30 november 2005 14:26 schreef yodaah het volgende:

[..]

ben ik ook alleen je stelt in principe vragen over 'signalen' aan ts die er niet toe doen en niet bijdragen aan een oplossing voor zijn probleem. vandaar mijn opmerking.
fair enough. point taken.
pi_32713252
quote:
op woensdag 30 november 2005 14:07 schreef yodaah het volgende:

[..]

open je eigen topic
nee jij bent waardevol hier
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 30 november 2005 @ 23:42:19 #65
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32714131
quote:
en je hebt nog steeds een relatie met meisje nr.1 .

je weet dat dit te ver gaat. je had het allang uit moeten maken!

| | @ | Overal zanikt bagger...
  woensdag 30 november 2005 @ 23:46:04 #66
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32714267
die andere griet is trouwens ook lekker bezig, als zij ook nog een relatie heeft?!

leuk girlfriendmaterial , jullie passen bij elkaar
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_32718466
jij hebt je keuze al gemaakt. je wil de ander. je loopt achter haar kont aan. en ik heb te doen met je vriendin.vriendjelief is heel fijn bezig achter haar rug om. je gaat iemand heel erg pijn doen.

inderdaad je past wel bij die andere griet. zoals la-nina het zei.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32721361
quote:
op woensdag 30 november 2005 13:30 schreef kriele het volgende:
ik snap wel dat het heel moeilijk is, maar vertel dit ook ff aan je vriendin.

wtf is dit, een grap?
quote:
helemaal omdat je zelf ook zegt je vriendin niet te willen kwetsen en de boel netjes wil oplossen.
jah, goed idee: vragen of je vriendin wil 'meehelpen' de boel netjes op te lossen! wat had je in gedachten, ongeveer dan...? schatje, wil jij dat lekkere ding ook een keer ontmoeten, zodat je kan zien hoe ze is, en dan mag je me daarna vertellen wat ik moet doen...

kappen man, je bent een grote vent. neem ff verantwoordelijkheid voor je eigen gevoelens, en val je vriendin daar niet mee lastig zolang je zelf nog niet eens weet wat je ermee aanmoet. gewoon zelf nadenken.
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_32721980
@revolverheld: gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.

ik vond inderdaad zelf ook al dat ik er eerst zelf uit moest zijn wat ik wil, voordat ik mijn vriendin er mee belast. overigens hoeft mijn vriendin die ander niet meer te ontmoeten, want ze kent haar al...

@kriele (en ook nog wel andere personen): wat nou pikkemans in de broek houden? wie heeft het daar over gehad? ik duik heus niet zomaar met een ander het bed in.
pi_32723499
quote:
op donderdag 1 december 2005 11:36 schreef dogbert het volgende:
@revolverheld: gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.

ik vond inderdaad zelf ook al dat ik er eerst zelf uit moest zijn wat ik wil, voordat ik mijn vriendin er mee belast. overigens hoeft mijn vriendin die ander niet meer te ontmoeten, want ze kent haar al...

@kriele (en ook nog wel andere personen): wat nou pikkemans in de broek houden? wie heeft het daar over gehad? ik duik heus niet zomaar met een ander het bed in.
heb je het nou al uitgemaakt dan?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_32724159
nog even om terug te komen op mijn situatie, die jou wellicht kan verder helpen. de man die op mij verliefd is geworden, heeft recentelijk besloten een punt achter zijn relatie te zetten (2,5 jaar tevens samenwonend) om erachter proberen te komen wat hij nu daadwerkelijk wilt. hij wil op deze manier eerlijk blijven naar zichzelf en derhalve naar de andere 'partijen' toe en niet continu heen worden geslingerd tussen vrouw a en b.

is het geen idee, als die verliefdheid voor jou meer dan serieus aanvoelt, een soort 'pauze' in te lassen? probeer met die andere vrouw voorlopig geen contact te maken (moeilijk, maar misschien wel de moeite waard om zo wat meer duidelijkheid voor jezelf te krijgen), zodat je je gevoel (en verstrand) e.e.a. op een rij kunt zetten. vergeet niet dat vrouwen een 'antenne' hebben en snel iets doorhebben als er iets aan de hand is met hun partner! want de inmiddels ex van 'mijn' vent, die had het binnen de kortste keren door.
  maandag 5 december 2005 @ 01:41:37 #72
134609 Fahr.SkyWise
Madness overwhelming
pi_32825877
eerst uitmaken en niet verdomme met een ander gaat nueqen

*herinneringen van ex komen terug*
Many surprises come from the ironies involved in putting up a false-front of honesty to hide falsehoods.
ACC: Tommeh @ Fahraway: 1160-2837-4927
pi_32825916
maakt toch niet uit wat we hier zeggen ja. je maakt toch wel je eigen keuze en wat hier gezegd wordt heeft een minimale invloed op die uitkomst. succes met je keuze, ook al is het wel jammer van al die goede jaren die je al met je vriendin hebt gehad.
pi_32825927
jammer van al die jaren, ook al zou je het niet uitmaken trouwens. want je kan haar, als je eerlijk tegen haar bent, waarschijnlijk niet meer geven wat ze zoekt, echte liefde.
pi_32831496
quote:
op donderdag 1 december 2005 11:05 schreef revolverheld het volgende:

[..]

wtf is dit, een grap?
[..]

jah, goed idee: vragen of je vriendin wil 'meehelpen' de boel netjes op te lossen! wat had je in gedachten, ongeveer dan...? schatje, wil jij dat lekkere ding ook een keer ontmoeten, zodat je kan zien hoe ze is, en dan mag je me daarna vertellen wat ik moet doen...

kappen man, je bent een grote vent. neem ff verantwoordelijkheid voor je eigen gevoelens, en val je vriendin daar niet mee lastig zolang je zelf nog niet eens weet wat je ermee aanmoet. gewoon zelf nadenken.
zoals je ziet staat "netjes" tussen aanhalingstekens. de ts wil het netjes afhandelen. het zijn mijn woorden niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')