Jezus, normaal reageren is moeilijk geloof ik?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef WesHell het volgende:
Intel he![]()
![]()
![]()
En ooit van een Geforce 6700 XL gehoord?????Afgekeurde 6800 ofzo..
brul
Wil alleen maar mee zeggen dat het brul is..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jezus, normaal reageren is moeilijk geloof ik?
Het hele layout van deze pc's is helemaal vaag..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef Herkauwer het volgende:
Waarom zit de S-video uitgang op het moederbord en niet op de videokaart?
Voor een videobewerkings PC is het wel een oke prijs. Maar wat moet je met een digitale satellietontvanger zonder bijbehorende antenne. Kortom sommige zaken betaal je wel voor, maar gebruik je nooit..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef zoalshetis het volgende:
lijkt me een schappelijke prijs. of vergis ik me daarin?
duh, ook in die standaard pc's van dell voor een leuk prijsje zitten al die 3d kaarten die ze niet meer kunnen verkopen...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef WesHell het volgende:
Intel he![]()
![]()
![]()
En ooit van een Geforce 6700 XL gehoord?????Afgekeurde 6800 ofzo..
brul
Yep, aangezien WIndows 2 cores niet beschouwt als 2 fysieke cpu's is dat geen probleem. Microsoft stelt dat de licentie gebaseerd is op echte fysieke cpu's en niet op virtuele of multi-cores.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Keiichi het volgende:
Kan windows XP home wel 2 cores aan? Iets stond me bij dat enkel Prof versie meer dan 1 processor(cq core) ondersteund.
Mwah, in goedkope Dell's zit altijd onboard video, als je geluk hebt heb je wel een vrij AGP of PCI-E slot.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:49 schreef l3laster het volgende:
duh, ook in die standaard pc's van dell voor een leuk prijsje zitten al die 3d kaarten die ze niet meer kunnen verkopen...
Ik zou zeggen dat dit een redelijke high-middle end GPU is dus, vergelijkbaar met een standaard 6800, niet super maar zeker geen flut kaart.quote:We saw a document that states that Nvidia's NV41 chip will be called the Geforce 6700.
This chip will be clocked at 400MHz while the memory on cards will work at 1000MHz. You will be able to buy 128MB and 256MB versions.
NV41 is derived from NV40 and will have full support for Pixel Shader 3.0 and at this time it's PCIe only. Those cards are set for production in November.
They should be cheaper and considered as 6800 standard cards that are just a more inexpensive flavour for Nvidia to produce. µ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |