Beetje begrip hebben voor het feit dat ze haast hebben om bij de garage te komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zeg ik dat dat jij zegt dat ik dat beweer?
Laten we ontopic blijven. Mij valt het gewoon erg op dat met name Volvo-rijders over het algemeen zeer asociaal rijden.
Mwoah, ik zelf val wel mee hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
aint it the truth, aint it the truth
We hebben al genoeg medelijden met jequote:Op vrijdag 4 november 2005 11:33 schreef thefunny het volgende:
Laat ik nou nergens Peugeot tegen komen...![]()
Laat ik nou net een Peugeot 607 rijden.....
Alleen als ze me rechts inhalen of op mijn bumper hangen, dan wil ik wel eens minder sociaal weggedrag vertonen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
BMW-rijders zijn meestal wel lomp bumperkleeftuig ja.
Ik had al zo'n sluimerend onderbuikgevoel, maar jij weet het voor me te verwoordenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
KOOP DAN EEN ECHTE AUTO IPV EEN DAIHATSU CUORE!
Ik moest ook lachen.quote:
Bedoel jij niet GTI?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:59 schreef Hyperdude het volgende:
3 TDI ;golfjes gevuld met hersenloze drugsmannetjes
En pokke-herrie dat ze makenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:23 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Vooral die Audio rijders, zeer zeldzaam maar bijzonder vervelend![]()
Heb jij een 1007? en nog geleased ook?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:27 schreef hace_x het volgende:
1. Busjes (blijven hangen op de middelste baan of te hard)
2. Vrouwen in SUVs, vooral als ze hun kroost net op school afgeleverd hebben: elk ander kroost loopt levensgevaar
3. Oude mensen in te kleine auto's.
Ik rijd zelf natuurlijk voorbeeldig in mijn VW Vento en in mijn lease-Peugeot 1007 (met schuifdeuren!).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |