abonnement Unibet Coolblue
pi_35872337
Gewoon zoeken, het ligt er echt wel. Is wel moeilijk wat alles lijkt op elkaar.Hij ligt volgens mij een stukje naar links van de plek waar die tovenaar valt.
Children of the night. What music they make.
pi_35872942
Ik heb zijn lichaam al gevonden.

Weten jullie nog leuke plekken?

Als je van Seyda Neen naar Hla Oad loopt, ligt er opeens in het water een schip. Op dat schip zitten drie babaren. Je kunt er helemaal niks, maar is wel geinig om eens rond te kijken.
Xbox Live: koenpijl
pi_35916101
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
(...)
Wat zijn trouwens de leukste dingen die je bent tegengekomen in het spel?
Staat tussen spoilertags voor de mensen die nog aan het spelen zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou altijd eerst de MQ uitspelen en dan pas de uitbreidingen spelen, hoewel ik die al maanden in de kast had liggen.


Ik ga Morrowind weer installen, en nu mss een bepaalde class/race maken, of gewoon beginnen met Nord of Orc, en dan weer lekker door Morrowind cruisen en alle slechte mannetjes uitmoorden
Children of the night. What music they make.
pi_35916373
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:48 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb zijn lichaam al gevonden.

Weten jullie nog leuke plekken?

Als je van Seyda Neen naar Hla Oad loopt, ligt er opeens in het water een schip. Op dat schip zitten drie babaren. Je kunt er helemaal niks, maar is wel geinig om eens rond te kijken.
Dat is toch velfred met zijn Sixt House spulletjes? Dat is ook een missie voor Hlaalu.
pi_35916740
Velfred?
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:41:47 #106
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_35918446
Oblivion binnenkort
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_35918491
Oblivion koop ik niet, trekt m'n pc niet.

En nu weer ontopic
Children of the night. What music they make.
pi_35931634
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:32 schreef DeHovenier het volgende:
Velfred?
Tja, zo heet die vent op die boot, hij is nog wel aardig sterk ook. Tenzij jij andere mannetjes bent tegengekomen natuurlijk
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:08:19 #109
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_35934806
ik ga ;m maar weer eens doen
heb bijna het hele eiland al uitgekamt

is het trouwens mogelijk om alle beesten uit te roeien? Of komen die iritante vogels steeds weer terug?
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_35937181
Goede vraag. Volgens mij komen die beesten wel terug, je kan ze niet uitroeien

Heb nou dat rovershol bij Seyda Neen uitgemoord, de buit verkocht aan Arille, die tovenaar gevonden die uit de lucht kwam vallen, zijn kleren verkocht aan Arille, de moord op dat belastingventje opgelost, Fargoth's Hiding Place gevonden, de voorraadkamer van de Census Office geplunderd......:D

Wat ik nog wil doen is de voorraadkamer van Arille openbreken en plunderen, maar eerst alle huizen openbreken en plunderen en de buit verkopen aan Arille, en dan op naar Balmora! Daar de Mages Guild joinen en de Fighters Guild, misschien een House joinen en enkele huizen plunderen. Mss die Ra'Virr vermoorden en z'n spullen verkopen aan die Pawnbroker ff verderop.....en dan nog een modje maken waardoor de Creeper in Caldera miljonair wordt, en dan naar de Tower of Dusk/Dawn gaan en alle glass armor stelen en die verkopen aan de Creeper, en dan lekker veel trainen!

Ben nog aan het zoeken naar goede mods. Better Bodies en Better Heads heb ik al, en ik heb gehoord dat er ook een Better Clothing komt, zou wel leuk zijn.

Ik heb trouwens een Nord met als Birthsign de Tower, en heb op dit moment gemengd armor van Steel en Imperial, m'n armorrating is nu 13
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:35:34 #111
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_35941489
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:48 schreef DeHovenier het volgende:
Goede vraag. Volgens mij komen die beesten wel terug, je kan ze niet uitroeien

Heb nou dat rovershol bij Seyda Neen uitgemoord, de buit verkocht aan Arille, die tovenaar gevonden die uit de lucht kwam vallen, zijn kleren verkocht aan Arille, de moord op dat belastingventje opgelost, Fargoth's Hiding Place gevonden, de voorraadkamer van de Census Office geplunderd......:D

Wat ik nog wil doen is de voorraadkamer van Arille openbreken en plunderen, maar eerst alle huizen openbreken en plunderen en de buit verkopen aan Arille, en dan op naar Balmora! Daar de Mages Guild joinen en de Fighters Guild, misschien een House joinen en enkele huizen plunderen. Mss die Ra'Virr vermoorden en z'n spullen verkopen aan die Pawnbroker ff verderop.....en dan nog een modje maken waardoor de Creeper in Caldera miljonair wordt, en dan naar de Tower of Dusk/Dawn gaan en alle glass armor stelen en die verkopen aan de Creeper, en dan lekker veel trainen!

Ben nog aan het zoeken naar goede mods. Better Bodies en Better Heads heb ik al, en ik heb gehoord dat er ook een Better Clothing komt, zou wel leuk zijn.

Ik heb trouwens een Nord met als Birthsign de Tower, en heb op dit moment gemengd armor van Steel en Imperial, m'n armorrating is nu 13
Allemaal helemaal niet nodig! Over 2 weken komt Oblivion uit
pi_35942504
Oblivion koop ik niet, en het is leuk om Morrowind weer eens te spelen

Die muziek van Morrowind en Oblivion kan je trouwens ook kopen voor 6 dollar: http://www.elderscrolls.com/links/links_directsong.htm
Children of the night. What music they make.
pi_35957166
Whehehe

Heb ik ff een Daedric Greaves, een Ebony Cuirass en een Indoril Helmet gestolen van Orvas Dren
In het huis van die Orvas loopt ook nog een vent rond met een ronde Daedric schild, als ik wat sterker ben kom ik daar weer langs

Het leuke is dat ik dat spul heb gestolen met Sneak op lvl 15, uit een kast die achter Orvas stond
Children of the night. What music they make.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:12:37 #114
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_35974986
ik heb een probleem met dat game

ik heb de orginelen disk en ook de uitbreiding er van.
alleen moet ik alles met een muis doen.
terwijl ik op de xbox gewoon met de gamepad kan werken.

de gamepad werkt dus niet goed op de pc versie.

als ik rond wil kijken dan is van links naar recht (maar bij mij naar boven en naar beneden)
als ik van boven naar beneden wilt kijken zoals bij de xbox ( bij mij naar links naar rechts dus)

verder werken alles knoppen en enzz voor wel.
pi_35977796
Ik snap niet echt wat je bedoelt. Bedoel je als je met de muis naar rechts beweeg, dat je dan naar links kijkt, en andersom? Dat als je de muis naar boven beweegt, dat je dan naar beneden kijkt? Dan kan het zijn dat Invert Y-axis en Invert X-axis aan staat. Die moet je uit doen en dan kijk je naar rechts als je met de muis naar rechts gaat.
Children of the night. What music they make.
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:54:15 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35978600
Ik snap er ook geen flikker van
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_35979555
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik snap niet echt wat je bedoelt. Bedoel je als je met de muis naar rechts beweeg, dat je dan naar links kijkt, en andersom? Dat als je de muis naar boven beweegt, dat je dan naar beneden kijkt? Dan kan het zijn dat Invert Y-axis en Invert X-axis aan staat. Die moet je uit doen en dan kijk je naar rechts als je met de muis naar rechts gaat.
links en rechts kijken is op mijn gamepad naar boven en naar beneden
.
boven naar beneden kijken is op mijn gamepad naar links en naar rechts kijken
mijn gamepad lijkt op een xbox controller
pi_35980552
quote:
Op zondag 12 maart 2006 00:36 schreef DeHovenier het volgende:
Whehehe

Heb ik ff een Daedric Greaves, een Ebony Cuirass en een Indoril Helmet gestolen van Orvas Dren
In het huis van die Orvas loopt ook nog een vent rond met een ronde Daedric schild, als ik wat sterker ben kom ik daar weer langs

Het leuke is dat ik dat spul heb gestolen met Sneak op lvl 15, uit een kast die achter Orvas stond
Kijk ook eens in die wachttoren op de plantage van Dren, ook nog leuke items daar. o.a. daedric Daikatana van 120000, het duurste niet-unique wapen uit het spel.
  maandag 13 maart 2006 @ 01:37:20 #119
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35980614
speelde dit spel een paar jaar geleden... ongelovelijk, maar dan ook echt ongelovelijk.

Wat er allemaal te doen en ontdekken valt... Ben niet zo'n games fan, maar dit spel kan ik iedereen aanraden.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 03:04:53 #120
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35981184
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:26 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

links en rechts kijken is op mijn gamepad naar boven en naar beneden
.
boven naar beneden kijken is op mijn gamepad naar links en naar rechts kijken
mijn gamepad lijkt op een xbox controller
das vrij krom, kerel
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_35992475
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
speelde dit spel een paar jaar geleden... ongelovelijk, maar dan ook echt ongelovelijk.

Wat er allemaal te doen en ontdekken valt... Ben niet zo'n games fan, maar dit spel kan ik iedereen aanraden.
En speel je het nu?

Ik moet nu van de FG 4 Telvanni Agents killen die achter de Caldera Mining Compagny zitten. 2 zijn er al neer, en nu moet ik de andere 2 nog vermoorden. Tegelijk, en dat is best lastig

Zal ook ff kijken in de toren bij de Dren Plantation. Eigenlijk zijn die gasten je vrienden omdat ze Morrowind weer voor de Dunmer willen hebben, wat strookt met de Main Quest. Ook die gasten in de Balmora Councli Club, die lid zijn van de Camonna Tong en waarvan Orvas Dren de baas is. Die gasten moet ik vermoorden van Larrius Varro. Jammer dat ik maar level 5 ben
Children of the night. What music they make.
pi_36001590
Ben nog niet die Dai-katana wezen halen, heb wel die Telvanni Agents vermoord zodat men weer aan het werk kon. Die Agents hielden namelijk het werk daar op. Dus ik ga de Caldera Mining Compagny veetje verder verkennen, vind ik een sleutel die -o wonder- op de handboeien past van de 2 slaven die daar wonen. Dus ik bevrijd ze, wordt m'n journal ineens geupdated met dat ik door het bevrijden van die slaven het werk in die mijn voor enkele dagen heb stilgelegd

Ook ff die codebook van Sottilde te pakken gekregen, en nu moet ik naar Suran om een geldbedrag te innen.
Children of the night. What music they make.
  maandag 13 maart 2006 @ 23:43:54 #123
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_36009554
Bloodmoon heb ik niet uitgespeeld, ik had morrowind 2x uitgespeeld, tribunal uitgespeeld en heb bloodmoon geprobeerd maar toen werd ik het als snel zat. Irritante quests in het begin waren de oorzaak. Tribunal was wel leuk . Weet iemand btw waar je daedric cuirass kan vinden , ik heb stiekem gespiekt via constructionset en het blijkt dat een argionian full daedric armor heeft. Hij blijkt ergens in een cafe te zitten maar waar weet ik niet :?
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  maandag 13 maart 2006 @ 23:47:46 #124
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_36009675
Heeft iemand al Gaenor verslagen ?? Die gast rent 100km/h damn, en je bent in 5 slagen ( bij mij dan, ik ben lvl 28 met 100 str met Adrenaline rush spell ) dood.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_36010102
Gaenor ken ik niet. En heb ooit wel een full Daedric armor gehad ja, dat was wel cool

Een Argonian kan toch geen Daedric boots en gauntlets dragen? Vanwege z'n lichaamsbouw (net zoals de Khajit)?
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')