abonnement Unibet Coolblue
pi_31778158
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:55 schreef crazy-one het volgende:
hey, mischien is het wel leuk om te weten voor de Oostblok hangers. Vanuit Brussel is er dagelijks treinverbinding met Warszawa, het gaat om speciale Poolse trein die de nieuwe leger Poolse ( jaja EU shitzooi) ambtenaren heen moet carren. Reteurtje kost maar 50 euro, tja, poolse prijzen, en het is eerste klas trein. Bar aan boord en zelfs cuche's met tv's en dvd spelers. Deze kosten 120 euro reteur. Als je meer info over wilt hebben of boeken moet je naar internationale NS loket en speciaal daar om vragen. Ze gaan je dat zelf niet vertellen. Ik heb het in Polen opgepikt en bij navraag in NL klopt het. Je moet wel zeggen dat het speciaal om die verbinding gaat. Vanwege concurentie positie gaan ze hier niet mee adverteren natuurlijk. De treinnaam is : Jan Kiepura. I

Voor vragen in Engels kun je mailen naar PKP ( poolse NS) : infoeuropa@intercity.pkp.pl , vraag gewoon naar de mogelijkheiden en prijzen om verder vanuit Warszawa na Riga te komen maar ook andere verbindingen bv. vanuit Nederland. Ik heb het gevoel dat het goedkoper kan dan met de NS.

Sorry voor de taal foutje's , maar ik ben Polisch one-so... Leuke site over Polen zelf.... www.energy-travel.nl

greez
Hej super
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31778174
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef marsterretje het volgende:

[..]

Ik zal morgen een stukje uitgaansdingen scrijven. Ivo zal beamen dat ... In Your Pocket gidsen onminsbaar zijn voor alle steden. Alle hippe bars, tenten en restaurants in een gidsje.
Zou wel leuk zijn ja
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31794914
Een probleempje met de Jan Kiepura, dat ding is vaak ver van te voren volgeboekt. Stopt ook in Aken.
pi_31801635
Oostblok bestaat al 15 jaar niet meer. Die term dus niet meer gebruiken, want als je daar heen gaat, ga je dus nergens meer heen. Tarieven Jan Kiepura obv Sparnight zijn 29 enkel zitplaats of 39 enkel ligplaats, ca 3 maanden tevoren boeken VIA DE TREINREISWINKEL (zij houden automatisch de dag in waarop de reis ingeboekt kan worden en nemen dan weer contact met je op). www.treinreiswinkel.nl. Sparnight = (zeer) beperkt beschikbaar.

Goede en goedkope vervoermiddelen zijn altijd snel uitverkocht. Waar zit je nog voor 39 Euro 14 uur in een vervoermiddel? Dat hoef je bij het vliegtuig niet te proberen.

Of via de E30 naar Berlijn-centrum of Rzepin (2 km van de E30 net in Polen) liften en dan rond 22:00 resp. 00:00 op de nachttrein D343/D344 Berlijn-Warschau stappen en verder naar Suwalki (goede aansluiting). Van B-stok en Suwalki rijden ook bussen naar in ieder geval Letland/Litouwen.

Of maak je wereld wat kleiner en ga eens naar Schiermonnikoog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')