Die was nog lelijker.quote:Op zondag 6 november 2005 11:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja, maar dit is dan ook wel meteen de foutste kleurcombinatie. Zie ook mijn link een paar posts hierboven.
Ja, bij de Dixons kun je een Artwizz USB-lichtnet adapter kopen voor 15 euro. Gebruik ik zelf ook. Daar sluit je dan je USB kabel op aan en op je kabel sluit je je nano uiteraard aan.quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Bestaan er ook onofficiele oplaad adapters voor de iPod? Ik ga mijn mini verkopen, maar dat betekent dat ik ook mijn adapter kwijt ben en ik vind de officiele te duur om nog eens speciaal voor bij mijn Nano aan te schaffen.
Volgens mij heb je ook onofficiële opladers bij de apple store voor 16 euro...quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Bestaan er ook onofficiele oplaad adapters voor de iPod? Ik ga mijn mini verkopen, maar dat betekent dat ik ook mijn adapter kwijt ben en ik vind de officiele te duur om nog eens speciaal voor bij mijn Nano aan te schaffen.
Heb je een iSkin besteld? Die vind ik er best wel plomp uitzien, eigenlijk...quote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef EvilWasp het volgende:
Nee, maar een simpel PDA-Scherm folietje zorgt voor bescherming.
Bij de skins die ik heb besteld zit trouwens wel een screen protector![]()
Nee, ik heb een Lajo skin besteld.quote:Op maandag 7 november 2005 13:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Heb je een iSkin besteld? Die vind ik er best wel plomp uitzien, eigenlijk...
Zoals beloofdquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he dat zijn die dingen die ik in mijn mail kreeg voor 1$ per stuk
Ik ben nu vrij. Maandag zal ik even kijken
enquote:Silicon Case -- iPod Nano (Retail Package) 200pcs
(Minimum Order Quantity) US$1.70
Moet uit wokkie wokkie land komenquote:Remarks:
Payment Term: T/T in advance
Minimum Order Quantity: 200 units of each model and color per shipment
Leading time: 2 to 3 days once confirmed your T/T payment
Dan kun je er makkelijk een primitieve lanyard van makenquote:Op maandag 7 november 2005 20:59 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat een guitige oortjes hebben die hoesjes.
nee man als je dat besteld moet je dat per 600 doen of liever nog 1000. Dan kosten ze je inkoop met verzendkosten er bij nog geen 2.80 euro ex BTW want het zijn EX VAT prijzen natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 20:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Juist 5 euro max. totaal inclusief verzendkosten vanuit HongKong.
Maar dan heb je er wel 600 en ik hoef er maar unoquote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee man als je dat besteld moet je dat per 600 doen of liever nog 1000. Dan kosten ze je inkoop met verzendkosten er bij nog geen 2.80 euro ex BTW want het zijn EX VAT prijzen natuurlijk.
Ze hebben ook PSP mobiele telefoon hoesjes. Dus daar kan je ook een berg van laten komen en op die manier de verzendkosten laten zakken.
Daarbij kan je nog een korting regelen tijdens de inkoop. Als je een beetje goed lult moet je die dingen voor $0.90 krijgen.
Zolang je je iPod bij een Apple-winkel hebt gekocht wel hoor (en ik denk ook wel ergens anders, als je het aankoopbewijs maar hebt). Ik heb mijn nano in New York gekocht bij de Apple-store in Soho. Paar weekjes later bleek het witte deel ietsje los te zitten van het 'ijzeren' deel en ben er toen mee naar een Apple reseller in Den Haag geweest. Hoefde alleen het originele aankoopbewijs te laten zien et voila. Gratis reparatie (garantie).quote:Op woensdag 9 november 2005 10:48 schreef tha_dark het volgende:
Even een vraagje?
Als ik mijn Ipod in China of HongKong koop, (wat natuurlijk veel goedkoper is)
Kun je dan ook gewoon naar de MAC winkel gaan als er iets kapot aan is ofzo?
Ah okquote:Op woensdag 9 november 2005 11:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zolang je je iPod bij een Apple-winkel hebt gekocht wel hoor (en ik denk ook wel ergens anders, als je het aankoopbewijs maar hebt). Ik heb mijn nano in New York gekocht bij de Apple-store in Soho. Paar weekjes later bleek het witte deel ietsje los te zitten van het 'ijzeren' deel en ben er toen mee naar een Apple reseller in Den Haag geweest. Hoefde alleen het originele aankoopbewijs te laten zien et voila. Gratis reparatie (garantie).
Tenzij je - zoals ik - hem zelf in Amerika koopt (dus niet laat importeren)quote:Op woensdag 9 november 2005 14:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst even zitten rekenen, en als je een iPod video uit amerika bestelt, dan is die even duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |