die kunnen niet veel korterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nergens remsporen ook, gewoon van voren met 400 een willekeurig middenklassertje goed kort rijden
quote:
bijzaakquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet helemaal geloofwaardig is
weggeroldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee want ze kon eerder wel "godverdegodver" typen.![]()
gewoon raggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nergens remsporen ook, gewoon van voren met 400 een willekeurig middenklassertje goed kort rijden
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
middenklassers kort rijden - vrije stijl
Ik was de gulle gever van het shirtje al niet echt dankbaar (hoe verzin je het om MIJ een shirtje te geven met al die rommel erop, ben geen kerstboom...). Maar 2 keer stofzuigen op 1 dag...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stofzuigeren een andere hobby zoeken
ach ja.. is weer eens wat anders dan een bumberkleverquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
middenklassers kort rijden - vrije stijl
Moiiieeeeeeeequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, de flying lap is weer een beetje voorbij zo te zienIk ga even de was doen
Geen spannende plannen?quote:
Zoek een hobbyquote:
Geen vriendje die zaterdags langs komt?quote:
Ook: neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen vriendje die zaterdags langs komt?
Ook geen vriendinnetje om samen mee te shoppen ofzo?quote:
Nopequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook geen vriendinnetje om samen mee te shoppen ofzo?
Heb je wel vrienden?quote:
Neequote:
Die heb ik mijn moeder ook eens gegeven. Gister nog:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:59 schreef es70 het volgende:
Ik ga eens even kijken of de wasmachine klaar is, en hoe het gaat met de msn-lessen die Nina aan oma geeft.
dat doe je dan 2 klikken sneller dan ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die heb ik mijn moeder ook eens gegeven. Gister nog:
"Jeroen, hoe zet ik dat uit dat msn niet steeds aanmeld enzo? Dat is irritant!"
"Dan doe je klik, klik en uitvink, en klaar."
![]()
Mjah voice control enzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat doe je dan 2 klikken sneller dan ik
Oma krijgt les van haar 9-jarige kleindochterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die heb ik mijn moeder ook eens gegeven. Gister nog:
"Jeroen, hoe zet ik dat uit dat msn niet steeds aanmeld enzo? Dat is irritant!"
"Dan doe je klik, klik en uitvink, en klaar."
![]()
wat is daar wennen aan dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
pff ik moet echt nog ff wennen aan die winamp media library hoor
CD al geript?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
pff ik moet echt nog ff wennen aan die winamp media library hoor
Weet ik veel, allesquote:
Ik werk sowieso nooit met een media library.quote:
Oh bij mij gaat dat gewoon. Rip as mp3 op 192 en klaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een gekloot nog zeg, ff een CD op MP3 zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |