abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:24:31 #26
242 Pinball
Electric Monk
pi_31661495
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:29 schreef Aventura het volgende:
Maar er is geen sprake van fraude, dat is het hele punt nou juist.
Ik kan met even grote stelligheid beweren dat er wél sprake is van fraude
In werkelijkheid weten we het geen van beide zeker.
quote:
En naturlijk wil Talpa geld verdienen, voor niks gaat de zon op. JIJ kijkt zo'n programma toch om dat je dat zelf wilt, je wilt entertainment? Het is nog gratis ook, wat wil je nog meer.
Klopt allemaal. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik geen kritiek mag hebben? Ik denk dat het beter kan, en ik vind dat ze het oorspronkelijke BB-concept veel te veel geweld aan doen.
Een voetbalwedstrijd kijk ik ook gratis op TV, maar dan kan ik nog steeds commentaar hebben op zowel het spel, als de coaching, als de verslaggeving. Dat is -naast ontevredenheid over die punten- óók onderdeel van het entertainment.
quote:
En niemand dwingt jou om te sms-en.
Nee. Maar ik vind dat de mensen die dat wél doen moeten kunnen beschikken over eerlijke info. Dus geen 50/50 standjes als de race in werkelijkheid al lang gelopen is, geen 'bel nog even snel' als de eindstand al op teletekst staat.
Dat mensen zo dom zijn om te bellen en sms-en is al erg genoeg, dat ze daarnaast ook nog verkeerd voorgelicht (of misschien wel ronduit voorgelogen) worden is schandalig.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:09:37 #27
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_31665789
Godverkut! Ik heb één van mijn speakers opgeblazen doordat het geluid zo hard moet met die tiefus streams . Omdat er een nieuw emailbericht binnenkwam met bijbehorend geluid wat zo teringhard was heb ik nu alleen nog maar de keuze tussen niet stereo of krakend geluid .

Talpa, bedankt . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:19:05 #28
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_31666066
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
Ja, het kan! Een positieve reactie.

De kwaliteit van de streams is fantastisch.

Met de video-out van mijn videokaart heb ik geweldig beeld op mijn TV, zelfs tijdens de Internetuitzending na afloop van de live uitzending.

[afbeelding]
Hoe fix je dat zo? Lang verhaal zeker..
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:31:27 #29
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_31666468
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Godverkut! Ik heb één van mijn speakers opgeblazen doordat het geluid zo hard moet met die tiefus streams . Omdat er een nieuw emailbericht binnenkwam met bijbehorend geluid wat zo teringhard was heb ik nu alleen nog maar de keuze tussen niet stereo of krakend geluid .

Talpa, bedankt . .
Ik wil nogmaals benadrukken dat het HEEL kut is dat iedereen nu een stem heeft alsof ie met een kam en een vloeipapiertje voor zijn mond aan het praten is. En ik win ook nooit wat terwijl ik altijd stem, dus dit is een hint ja?! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:32:40 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_31668343
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:19 schreef DJMarcel.nl het volgende:


Hoe fix je dat zo? Lang verhaal zeker..
Nee hoor.
Ik heb gewoon een videokaart met een TV-uitgang. Daar sluit je een kabel op aan en die plug je in de TV.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31671710
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:32 schreef APK het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik heb gewoon een videokaart met een TV-uitgang. Daar sluit je een kabel op aan en die plug je in de TV.
Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar dan kan ik niet makkelijkvan stream wisselen.
Heb jij dat ook?
En zo niet, waarom niet?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:40:34 #32
6941 APK
Factual, I think.
pi_31692382
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef PC eend het volgende:

Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar dan kan ik niet makkelijkvan stream wisselen.
Waarom niet?

Een TV reageert toch hetzelfde als een monitor
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31692423
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:40 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom niet?

Een TV reageert toch hetzelfde als een monitor
Niet bij mij, zal wel wat instellingen verkeerd hebben staan dan.
Als ik nu bv 4 streams aan heb staan, pakt hij er 1 uit en zet die automatisch fullscreen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:49:19 #34
6941 APK
Factual, I think.
pi_31692450
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:45 schreef PC eend het volgende:

Niet bij mij, zal wel wat instellingen verkeerd hebben staan dan.
Als ik nu bv 4 streams aan heb staan, pakt hij er 1 uit en zet die automatisch fullscreen
Dat ligt volgens mij aan Bill . Bij mij opent die Mediaplayert ook steeds dezelfde stream, ook als ik op een andere stream klik.

Sjonnie, los dat effe op gozert.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:58:17 #35
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31750385
Big Brother,

Het is bijna twaalf uur. Haal dat stel luie varkens eens uit bed.
Het is niet dat ze hard gewerkt hebben ofzo de afgelopen dagen, dus waar hebben zij dit uitslapen aan te danken?

Bij voorbaat dank,
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:05:10 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31750546
En bedankt!

Lekker stukje muziek!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31750607
Thnx Sanne...

Het zou tijd worden zeg....huppakee, geef die droeftoeters maar eens een weekopdracht!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_31750654
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:07 schreef Springsteen27 het volgende:


huppakee, geef die droeftoeters maar eens een weekopdracht!
Ja Talpa een weekopdracht is een weekopdracht, en in mijn woordenboek is een week nog steeds 7 dagen en niet een dag of 4
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:14:07 #39
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31750720
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
Ja, het kan! Een positieve reactie.

De kwaliteit van de streams is fantastisch.

Met de video-out van mijn videokaart heb ik geweldig beeld op mijn TV, zelfs tijdens de Internetuitzending na afloop van de live uitzending.

[afbeelding]
Cewl!

Dat moet de mijne ook kunnen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:55:02 #40
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_31751781
Sjon. Je bent dit keer te ver gegaan met de stemronde.
Wij van de FOK!-vakbond eisen dat er voortaan elke volgende stemronde een levensechte, live-in-beeld zijnde notaris aanwezig is die, on camera, de boel controleert. Natuurlijk nadat hij of zij het behaalde diploma heeft getoond aan ons kijkers. Deugt de uitslag niet, dan....dan...dan nodig ik je uit voor een stevig potje Bridge hiero in de buurt. Capice?!
'Beam me up Scotty'
pi_31778359
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:28 schreef crazymamma het volgende:
Zorg dat de bewoners wat te doen krijgen. Het wordt dodelijk saai op dit moment.
De gangmaker in het huis is duidelijk weg. De bewoners krijgen er zelf ook problemen mee en gaan van ellende maar vroeg naar bed.
Als hier niet gauw verandering in komt, gaan er een hoop mensen afhaken.
juist goed, laat ze afhaken. bye

vervelen moeten ze zich.
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:45:01 #42
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31824614
Hi

Hoe zit het met die dresscode?



Badjas =
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31960363
Beste Talpa,

Kunnen jullie aub enkele extra uitzendingen inlassen dit weekend?

Ik ben even 2 uur boodschappen doen en ik ben de draad alweer kwijt.
Graag zou ik ook de scene willen zien waarin Roel bedreigingen uit.
En natuurlijk het hilarische stukje waarin Dido, Menno en Joost en koninginnetje-zijn bespreken.
"Mennooooo, wil je me de asbak aangeven?" die bedoel ik.

Bijvoorbaat hartelijk dank!
  zaterdag 5 november 2005 @ 09:52:01 #44
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31983995
Kan de haan zo aan?
Of beter nog een lekker stukje baggerherrie?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31987789
Als ze weer in het bubbelbad mogen omdat het rantsoen aan is, willen julle ze dan wel verbieden de bubbels aan te zetten.

Alvast bedankt.
  maandag 7 november 2005 @ 12:40:12 #46
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32053460
Beste regie,

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb Chantal nog nooit zien douchen. Nu kan het zijn dat jullie haar beschermen en het niet uitzenden, of dat ze het echt niet doet.
Bij deze het verzoek de streams van Chantal in de badkamer wél uit te zenden. Zo erg kan het toch niet zijn?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 7 november 2005 @ 16:52:25 #47
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32060830
Beste mensen,

Ik weet dat het Menno-bashen leuke beelden op moet leveren. Doe er eens iets mee! Er zijn genoeg Tanja uitzendingen gemaakt, dus een Menno-uitzending is wel op z'n plaats. Laat de akties van de overige bewoners maar eens zien....

Overigens zou ik ook al tevreden zijn met een stukje tv kijken voor de bewoners zelf. Laat ze eens zien dat Joost wel degelijk wist dat Menno verder ging met de bonen-opdracht.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 13 november 2005 @ 13:14:19 #48
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32229129
Hai Talpa,

Kunnen jullie iets met deze weekopdracht?

Beste bewoners,

Hier is de nieuwe weekopdracht.

Voor deze nieuwe opdracht maken we 2 groepen. Groep 1: Rob, Roel, Nathalie en Dido. Groep 2: Chantal, Ingrid, Joost en Lieske. Jullie moeten vóór donderdag 14.00 uur MINIMAAL 500 sieradensetjes maken voor kinderen in een kindertehuis. De setjes bestaan uit een armband van X centimeter een ketting van X centimeter en 2 oorbellen. Zie ook de bijgeleverde voorbeelden. Het kralenrijgen mag steeds maximaal 4 uur aan een stuk waarna de andere groep aan de beurt is.

Om jullie ertoe bewegen deze weekopdracht goed uit te voeren heeft BB bedacht dat er ook een onderling wedstrijdelement in moet zitten. De groep die de minste setjes maakt voor a.s. donderdag staat automatisch genomineerd! De winnende groep mag dan uit de verliezende groep 1 persoon kiezen die níet op de bank hoeft.

Deze opdracht is duidelijk, jullie hoeven niet naar de DBK te komen....

Succes!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32236316
Beste Talpa,

hoe kunnen jullie de streamers dit aandoen. 24 uur lang zingen. Dit terwijl wij nu al compleet wacko worden van dat gezing de hele dag. Toing, toing, op je voorhoofd.

Misschien is de pijn iets te verzachten door aan deze opdracht het volgende toe te voegen:

Na de 24 uur zingen is het tot de live uitzending VERBODEN te zingen.
Dat is pas lol.

Succes!
Waarheid is de grootste kracht op aarde omdat het niet veranderd kan worden.
pi_32239444
Beste BB,

Trek de stekker er in vredesnaam uit.

Big Brother 5 is overduidelijk afgelopen.

Met het vertrek van het zwarte schaap Menno lijken de gebeurtenissen in dit huis definitief op te houden ook maar enigszins in de buurt van interessant te komen. En hoe treurig is het met je programma gesteld als alleen de overdaad aan roddelen over 1 bewoner het programma nog enigzins interessant maakt.

Stelletje Dido en Roel die wat onder de dekens frunniken, moeten jullie het daarvan hebben? Nee toch zeker. Het is 2005, dit is niet opzienbarend en windt niemand op en die zwangere is reeds lang geleden bevallen, vergeten en was eigenlijk nooit interessant om mee te beginnen.

Misschien hadden jullie het echt keihard moeten spelen zoals voorgenomen maar wat krijgen we de afgelopen weken voorgeschoteld: de onmogelijke keuze voor Joost (krijg ik een persoonlijk berichtje of vier van mijn medebewoners?) Een kwartiertje oefeningen doen als weekopdracht. Bewoners die zaniken over het niet krijgen van een feestje krijgen vervolgens de avond daarop een avondje salsadansen aangeboden. Een voorgekauwde en uitgekauwde opdracht raden resulteert in een volledig verzorgd filmavondje en de volgende weekopdracht is “een verhaaltje doorvertellen“. Minuutje lang gewichten hooghouden levert 50.000 euro op.

Had de definitie van keihard eens opgezocht voordat jullie ermee begonnen te schermen. Dit soort uitspraken schept verwachtingen en deze uitvoering ervan levert alleen maar teleurstellingen op.

Het enige opzienbarende wapenfeit was dat Roel zijn “zuurverdiende” geld even verstopt moest worden. Hij moest een lesje leren. Het had er even alle schijn van dat er eindelijk eens iets zou gaan gebeuren maar de schijn bedroog: de geheime opdracht faalde jammerlijk door de beroerde uitvoering van Chantal, Ingrid, Rob en de agressieve, opvliegende Roel. Het liep weer eens met een sisser af.

En dus roken, drinken, keuvelen en vervelen deze mensen zich een weg naar de eindstreep toe. Veel geld verdienen was nog nooit zo eenvoudig en het aanschouwen ervan was nog nooit zo frustrerend. Hoewel het zeker knap is dat jullie hier dagelijks nog een half uurtje televisie van kunnen maken, lijken de kijkcijfers aan te geven dat de (t)rek er uit is.

Dus....

Verlos dit programma uit zijn lijden.

Euthanaseer Big Brother.

Bij voorbaat dank.
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')