Nee kan niet (helaas). heb ook nog een rekening bij de ABN samen met een ex van 6 jaar geleden. Moet ook braaf ieder jaar de paskosten betalen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef cgok het volgende:
Ik wil mjn rekeningnummer bij Abn en Sns bank die op twee namen staan, overzetten naar 1 naam. Is dit mogelijk zonder toestemming van de andere kant, want die wil niet meewerken. Als dat niet lukt, is het mogelijk dat ik dan mjn gedeelte ophef?, dat zij dan de rekeningnummers alleen op haar naam krijgt
Of andersom, er is een flinke schuldenlast, en de een onttrekt zich er aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:38 schreef Lucille het volgende:
Het zou raar zijn als een gezamenlijke rekening eenzijdig opgeheven kon worden, juist vanwege het soort problemen die je zelf hebt. Zou wel leuk zijn, je hebt een conflict met iemand en een van de personen gaat aan de haal met de gehele rekening.
Dus even wat storten zodat je 1 euro in de plus staatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:59 schreef mystery1980 het volgende:
mits er een positief bedrag op de rekening staat kun je wel jezelf van de rek afhalen, zodat het bedrag van de ander blijft.
Betwijfel ik, maar kijk ik morgen voor je na.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:41 schreef Nies het volgende:
Bij ABN Amro kun je je eigen gedeelte van de gezamelijke rekening gewoon opheffen. Natuurlijk dien je wel de helft te voldoen als er sprake is van een schuld, maar verder zijn er geen problemen. Even met legitimatie naar het plaatselijk ABN Amro filiaal, heb je zo je eigen naam er af.
hij heeft gelijk ... Rekening kan EENZIJDIG worden opgezegt.Je naam wordt gewoon van de rekening geschrapt. De rekening blijft dan gewoon bestaan op de andere naam.Wil je de rekening geheel opheffen heb je wel een handtekening nodig van de andere deelnemer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef Rio het volgende:
[..]
Betwijfel ik, maar kijk ik morgen voor je na.
Geldt dit ook voor andere banken? Zoals de SNS?quote:hij heeft gelijk ... Rekening kan EENZIJDIG worden opgezegt.Je naam wordt gewoon van de rekening geschrapt. De rekening blijft dan gewoon bestaan op de andere naam.Wil je de rekening geheel opheffen heb je wel een handtekening nodig van de andere deelnemer.
ze kan je maar niet loslaten ??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee kan niet (helaas). heb ook nog een rekening bij de ABN samen met een ex van 6 jaar geleden. Moet ook braaf ieder jaar de paskosten betalen.
sowieso vind ik het nogal onzinnig om paskosten te blijven betalen. Gewoon de pas inleveren bij de ABN en zeggen dat je niet meer een nieuwe pas wilt zou toch moeten kunnen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
ze kan je maar niet loslaten ??
OOOOOPS een quote maken van een antiek opmerking uit 2005![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, bestaat dit topic nogquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso vind ik het nogal onzinnig om paskosten te blijven betalen. Gewoon de pas inleveren bij de ABN en zeggen dat je niet meer een nieuwe pas wilt zou toch moeten kunnen?
Dat is inderdaad ook een optie....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Jezus, bestaat dit topic nog![]()
Ik heb hem uiteindelijk op weten te zeggen door haar handtekening te vervalsen
Nee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Whiskers het volgende:
Sorry voor de kick, maar....
[..]
Geldt dit ook voor andere banken? Zoals de SNS?
Het bleek de enige optiequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |