abonnement Unibet Coolblue
pi_31765048
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:06 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]

aardig groot dnb-feestje in RUsland.
Gelukkig hebben wij WÉL ruimte om te dansen
Delivered without an information leaflet
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:20:44 #202
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_31770235
Whehe, nou ik durf met zekerheid te stellen dat het op de gemiddelde dnb avond hier net zo vol of voller is helaas

Kwa ruimte om te bewegen dan.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_31771047
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:20 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, nou ik durf met zekerheid te stellen dat het op de gemiddelde dnb avond hier net zo vol of voller is helaas

Kwa ruimte om te bewegen dan.
Vind het wel meevallen in Nighttown was het wel druk, maar genoeg ruimte om te dansen hoor!
Delivered without an information leaflet
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:51:55 #204
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_31771268
De gemiddelde structure of blackout is echt te vol, zeker gezien ik het nog ken dat er echt max 300 man waren op zo'n avond.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 03:42:03 #205
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31773820
Sowieso, Utrecht
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31776881
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:23 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Kan het nou nooit eens over mij gaan!? Lees het even op Twisted_Fok haar fotoboek zou ik zeggen. Of bel hem op, je hebt zijn nummer, right?
Ik heb hem een paar keer gebeld en gemaild. Het kan geen feest blijven.

Jij bent lief
pi_31777167
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:27 schreef Tranceptor het volgende:

Het kan geen feest blijven.
en waarom niet?
pi_31777321
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:36 schreef Yorrit het volgende:

[..]

en waarom niet?
Vanavond pas weer.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:15:34 #209
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_31781429
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 03:42 schreef Rock-shocker het volgende:
Sowieso, Utrecht
Heeee, beetje rustig heh
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:22:29 #210
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31781593
Ghehe sorry Utreg-mensen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:27:51 #211
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_31781682
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Ghehe sorry Utreg-mensen
Ik ben het met je eens dat DnB in Utrecht veelste 'mainstream' (bah vies woord) is geworden. De feesten worden puur naar de vraag georganiseerd en de kwaliteit is vaak ver te zoeken. Niet dat het de meeste mensen die er zijn iets boeit, want ze zijn er toch alleen maar omdat het volgens het grote handboek tot het 'tof' zijn verplicht is dergelijke feesten te bezoeken. Ze staan daar maar, doen drie danspasjes en gaan vervolgens alle meisjes lopen playen. Tja dat verziekt mijn avond wel een beetje, ga dan lekker naar een discotheek.

Aan de andere kant krijgt de Utrechtse scene het wel voor elkaar om iedere keer een aantal internationale toppers binnen te halen, en dat is vaak gewoon ontzettend vet. Die gasten draaien het zweet uit hun naad als ze voor een dolenthousiaste zaal staan, en dat is goed
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:47:34 #212
51748 H4ze
wait...what?
pi_31782123
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:27 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat DnB in Utrecht veelste 'mainstream' (bah vies woord) is geworden. De feesten worden puur naar de vraag georganiseerd en de kwaliteit is vaak ver te zoeken. Niet dat het de meeste mensen die er zijn iets boeit, want ze zijn er toch alleen maar omdat het volgens het grote handboek tot het 'tof' zijn verplicht is dergelijke feesten te bezoeken. Ze staan daar maar, doen drie danspasjes en gaan vervolgens alle meisjes lopen playen. Tja dat verziekt mijn avond wel een beetje, ga dan lekker naar een discotheek.

Aan de andere kant krijgt de Utrechtse scene het wel voor elkaar om iedere keer een aantal internationale toppers binnen te halen, en dat is vaak gewoon ontzettend vet. Die gasten draaien het zweet uit hun naad als ze voor een dolenthousiaste zaal staan, en dat is goed
Enigzins mee eens ja.

Verder is de Utrechtse DnBscene echt niet de enige "scene" (ik vind 't een beetje een raar woord ) die het voor elkaar krijgt om internationale toppers binnen te halen. Kijk maar naar Rotterdam met de Major-League feestjes (soms ook een major league in Denhaag of Amsterdam, maar hun thuisbasis is Rotterdam), de Prspct feestjes en de Classified feestjes (om de zoveel tijd een grote naam daarzo). Laatst was er in Rotterdam ook Clash of the Titans met aardig wat grote internationale namen. Verder doet de provincie Brabant het ook aardig goed met de Redzone en Fckn Wckd feestjes (staan ook vaak internationale toppers). In Den Haag zijn ook om de zoveel tijd feestjes met grote namen en hetzelfde geldt voor Groningen.

Verder wil ik nog even melden, dat veel van die internationale toppers mij niet echt boeien. Vaak vind ik de lokal dj's veel leukere setjes draaien. Maar in eerste instantie kom je toch voor de grote naam die op de flyer staat. Er zijn natuurlijk uitzonderingen (vanavond Calibre & Marcus Intalex, volgende week Redzone met Amit, in november Breakfast met Digital en Outrage en Ichi One heeft ook altijd leuke line-ups met internationale namen )
*BURP*
pi_31782159
Brabant de gekste!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:49:51 #214
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_31782166
Dan heb jij mazzel, die lokale DJ's uit Utrecht met uitzondering van enkelen draaien allemaal weinig verheffend.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:51:56 #215
51748 H4ze
wait...what?
pi_31782220
Ga dan is naar dnbfeestjes buiten utrecht...
*BURP*
pi_31782251
Ja, in Cuijk bijvoorbeeld!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:57:24 #217
51748 H4ze
wait...what?
pi_31782329
Wat is daar dan te doen mr cool

Btw, wie gaan er volgende week allemaal naar Redzone?
quote:
SAT. 05/11/05 RED ZONE
RED ZONE @ EFFENAAR, Dommelstraat 2, Eindhoven, The Netherlands
Time: 23:00 - 4:00, Entrance: EUR10.00, presale at ticket service.
Non-dutch headz can ring Effenaar for reservations at +31402393666 during office hours.

RED ZONE
GOLDIE (metalheadz, uk)
AMIT (live set)
residents: MARTYN - NYMFO - PRESSURE
hosted by MC JAY

Ok people this is big. Red Zone returns after months of
silence in the new rebuilt Effenaar venue with a bigger
capacity, a bigger sound system and a bigger line-up!

We are proud to present the man who has been synonymous
with drum 'n bass since day 1 : Goldie. Leader of the
Metalheadz camp, all-round celebrity and troublemaker.
Currently promoting his forthcoming album "Sine Tempus",
Goldie is touching all corners of the globe representing the
Headz sounds. If that isn't enough, with equal pride we
present the first ever live set of Amit. With releases
under his belt on labels such as Commercial Suicide,
Metalheadz, Bingo and Function, Amit has gained a steady
following over the last few years. While he is not a DJ, Amit
has prepared a special live-set using Ableton, featuring
forthcoming material from his soon-to-be-finished
album "Never Ending". This performance is a world
exclusive!!

With the Red Zone residents Martyn, Nymfo and Pressure
playing, mc Jay on the mic and Erosie for flyer/poster art and
decoration, this night is pure luxury! See you all there!
*BURP*
pi_31782341
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:44 schreef H4ze het volgende:

[..]

170 staat voor 't bpm (beats per minute) van drum & bass. Hoewel 't bpm ook wel vaak ietsjes hoger ligt hoor

Intalex staat geloof ik voor Marcus Intalex, een producer van veel lekkere liquid tunes en hij is tevens de eigenaar van 't Soul:R en Revolve:R label.
Dit klopt volkomen, de naam is ooit nog verzonnen door E_Motion en mij!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_31782378
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:57 schreef H4ze het volgende:
Wat is daar dan te doen mr cool
Eh, vnvd mrcool vs mrcool en morgenavond mrcool back2back met mrcool!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:29:50 #220
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31782997
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:57 schreef H4ze het volgende:
Wat is daar dan te doen mr cool

Btw, wie gaan er volgende week allemaal naar Redzone?
[..]
IK IK IK IK IK IK IK IK!!!1111!!!!

Ik zou me echt de rest van mijn leven schamen als DnB head en ik zou ontbreken op dit feestje! De eerste live set van Amit in Nederland. Dubwisaaaaah

Nee ff zonder gekheid: Als ik voor mij zou moeten aangeven waar (voor mij dus!) de zwaartepunten in de Nederlandse DnB scene liggen, zou ik Brabant en Amsterdam zeggen. Serieus. Rotterdam (vooral hard!) heeft veeeeeeeel feesten maar de line-ups kunnen me (meestal) niet boeien. Utrecht (vooral wobble, jumpup en hard!) heeft ook veeeeeeeel feesten maar ook daar kunnen de line-ups me niet boeien (en ook die cultuur van hip doen omdat het hip is die Sjoewe al aangaf bevalt me voor geen meter...)

En in Eindhoven en Tilburg heb je met respectievelijk Red Zone en Fckn Wckd* gewoon pure quality control. En voor mijn geldt hetzelfde in Amsterdam met feestjes zoals IchiOne, die naar mijn mening veel te weinig worden gegeven.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:43:11 #221
51748 H4ze
wait...what?
pi_31783372
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:29 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]
Nee ff zonder gekheid: Als ik voor mij zou moeten aangeven waar (voor mij dus!) de zwaartepunten in de Nederlandse DnB scene liggen, zou ik Brabant en Amsterdam zeggen. Serieus. Rotterdam (vooral hard!) heeft veeeeeeeel feesten maar de line-ups kunnen me (meestal) niet boeien. Utrecht (vooral wobble, jumpup en hard!) heeft ook veeeeeeeel feesten maar ook daar kunnen de line-ups me niet boeien (en ook die cultuur van hip doen omdat het hip is die Sjoewe al aangaf bevalt me voor geen meter...)

En in Eindhoven en Tilburg heb je met respectievelijk Red Zone en Fckn Wckd* gewoon pure quality control. En voor mijn geldt hetzelfde in Amsterdam met feestjes zoals IchiOne, die naar mijn mening veel te weinig worden gegeven.
Mee eens Amsterdam voor Ichi One en Live Damage (vanavond is daar verdomme Breakage...Breakaaaaaaage!!! ). Fckn Wckd weet idd ook altijd kwaliteit neer te zetten en 't zelfde geld voor Redzone. Ik ben nu op een paar Redzones geweest en ik vind de sfeer daar ook echt heerlijk.

Wat rotterdam betreft geef ik je ook wel gelijk. Maar bedenk dat er ook nog veel kleinere feestjes in R'dam zijn die erg leuk zijn! De Classified van september was echt cool (was ook met alleen maar lokals) en Bam is ook altijd gezellig. Verder moet ik eerlijk toegeven dan ik al een tijd niet meer op de grotere feesten in R'dam ben geweest.

Vergeet trouwens ook groningen niet. Ik ben nog nooit op een feestje geweest daar, maar als ik de line-ups zie is dat ook best kwaliteit! 19 november dus Digital en Outrage En niet te vergeten de lokals Freaknc en Silvahfonk, die gasten zijn imho errug goeie dj's!
*BURP*
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:45:46 #222
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31783449
Daaromm zei ik ook in het geval van Rotterdam 'meestal' (Bam en Classified weten inderdaad allebei elke keer kwalieit neer te zetten).

En Groninen is zeker heel goed aan de weg aan het timmeren!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31784615
PRSPCT is ook kwaliteit.. als je van hard houdt
pi_31784985
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb hem een paar keer gebeld en gemaild. Het kan geen feest blijven.

Jij bent lief
Hmm.. heeft hij nooit iets over gezegd.. Ik snap het.

Delivered without an information leaflet
pi_31784992
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:26 schreef Yorrit het volgende:
PRSPCT is ook kwaliteit.. als je van hard houdt
For sure indeed!
Delivered without an information leaflet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')