abonnement Unibet Coolblue
pi_31010013
oke ik heb 2 vragen en heb google en tutorials er al op nageslagen maar kom er niet achter (2 uur gezocht ) :

als je een iframe gebruikt kan deze in een zoekmachine als aparte pagina geindexeert worden en daardoor ook als alleenstaande pagina tevoorschijn komen bij een bepaalde zoekresultaat (in plaats van dat de gehele index.html wordt geladen ziet men dan slecht dat ene iframe).

* wat is de code ervoor dat de iframe altijd naar de hoofdpagina wordt verwezen wanneer deze in zijn eentje op het scherm verschijnt?

dan nog een vraag: hoe kan je een website centraliseren als je de div's vaste posties hebt gegeven... dat wil zeker niet..? moet ik dan weer gebruik maken van het float attribuut? ik praat hier over resoluties groter dan 1024 bij 800...

* hoe kan men ervoor zorgen dat de website bij die hogere resoluties niet geheel links terecht komt maar gecentreert?

alvast bedankt
pi_31027693
vandaag weer gezocht maar kom er echt niet uit. ik vind alleen informatie over iframes zelf maar niet over het laten openen van de gehele pagina wanneer het iframe alleen wordt geladen... heb w3schools ook al bekeken en google maar het wil echt niet. en dat met het centreren dat kan later anders ook nog wel een keer dat van die iframes moet eigenlijk wel..
  donderdag 29 september 2005 @ 15:11:08 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_31027939
uit de broncode van de weblog

1
2
3
4
5
6
7
8
<script language="javascript">
    
    if (parent.frames.length == 0) 
    {
    location.href = "http://jewebsite/";
    }
    
    </script>


dat zou het moeten doen.
pi_31028827
-edit-

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 30-09-2005 06:44:41 ]
.waarom zou je een punt nou weer achter de zin moeten zetten?
pi_31045050
quote:
op donderdag 29 september 2005 15:11 schreef slarioux het volgende:
uit de broncode van de weblog
[ code verwijderd ]

dat zou het moeten doen.
en dat kan ik de body tekst van elke website die binnen dat frame geopend wordt? of tussen de <head> en </head>?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')