abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30972862
Ik heb in de verschillende fora wel stukjes gelezen over Fortaleza.
Morgen ga ik dr heen... mega last minute maar wat is dr eigenlijk te doen?
Wat zijn de dingen die je daar gedaan/gezien moet hebben?

any help is welcome!!
  Moderator dinsdag 27 september 2005 @ 14:58:20 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30973071
Ik heb hier meerdere topics over Fortaleza voorbij zien komen. Zal zo eens voor je zoeken.
Tenzij iemand me voor is natuurlijk.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_30979087
Wat is er te doen? Het is vooral eten, zuipen, feesten en neuken eigenlijk.

Macuripe en Croco zijn leuke discotheken en van de Iracema zou ik wegblijven. Dat is het wel zo'n beetje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 27 september 2005 @ 18:28:30 #4
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_30979130
hoezo zou je uit de Iracema wegblijven?
Neuken, feesten, zonnen en de slet uithangen lijkt mij ook de gebruikelijke bezigheidstherapie in fortaleza.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_30979197
Omdat de Iracema vooral is gevuld met sletjes die het hoog in hun bol hebben en alleen geďnteresseerd zijn in "100 dollar"... da's zowat een maandsalaris.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 27 september 2005 @ 18:32:02 #6
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_30979261
ja dat is inderdaad belachelijk. 5 dollar lijkt me een beter tarief en 10 dollar mocht het een extreem lekker geil wijf zijn.
En anders neuk je gewoon een ander sletje die het gratis met je doet.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_30979374
Betalen voor sex is sowieso triest, zeker in Brazilië. Alsof die Brazilianen 100 dollar gaan betalen voor zo'n goedkope hoer...

Als je zo'n meisje een beetje normaal weet te behandelen en lief voor d'r bent dan ligt ze al half in je bed.

Moet je wel even wegblijven uit de echte hoerenbuurten. Die meiden zien toeristen gewoon als een wandelende geldbuidel en eerlijk is eerlijk: daar hebben Nederlandse toeristen het zelf naar gemaakt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30981323
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Moet je wel even wegblijven uit de echte hoerenbuurten. Die meiden zien toeristen gewoon als een wandelende geldbuidel en eerlijk is eerlijk: daar hebben Nederlandse toeristen het zelf naar gemaakt.
Oh, nou, dan moet je maar doen of je een Duitser bent hč?
pi_31012677
de geijkte 5 dagen in Fortaleza:
1. een chartervlucht vol met alleen mannen, die onderweg al dronken worden en luid klappen na het landen
2. de eerste dag knalrood verbranden op het strand en 's avonds misselijk worden van de caipirinha
3. de volgende dag een meisje oppikken om de rest van de dagen bij je te hebben: overdag voor de taal der Brazilianen, 's nachts voor de taal der liefde. Uiteraard één en ander tegen betaling.
4. Maandagavond uit in de piratenbar, waar je wederom dezelfde roodverbrande brallende dronken nederlanders tegenkomt
5. na aankomst in Nederland pochen dat je zo'n succes had bij de braziliaanse dames

Veel plezier !
zonnig Brasil
pi_31081696
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh, nou, dan moet je maar doen of je een Duitser bent hč?


We lachen altijd wel om dikbuikige harige Duitsers in Havana, maar Nederlanders zijn net zo erg en mogelijk zelfs erger.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:02:56 #11
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_31121695
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef qwerty_x het volgende:
de geijkte 5 dagen in Fortaleza:
1. een chartervlucht vol met alleen mannen, die onderweg al dronken worden en luid klappen na het landen
2. de eerste dag knalrood verbranden op het strand en 's avonds misselijk worden van de caipirinha
3. de volgende dag een meisje oppikken om de rest van de dagen bij je te hebben: overdag voor de taal der Brazilianen, 's nachts voor de taal der liefde. Uiteraard één en ander tegen betaling.
4. Maandagavond uit in de piratenbar, waar je wederom dezelfde roodverbrande brallende dronken nederlanders tegenkomt
5. na aankomst in Nederland pochen dat je zo'n succes had bij de braziliaanse dames

Veel plezier !
Hahaha!

Had ik maar een chartervlucht terug, dat was heel wat sneller geweest!

Voor de lokale dames werden we door al onze vrienden flink gewaarschuwd idd!

Misselijk worden van de caipirinha hebben we trouwens wel gedaan, hoewel de ongemixte Ypioca nog veel harder gaat..

Mocht ik ooit weer teruggaan zou ik weer gaan 'sandboarden' in de duinen een uurtje naar het noorden, de grote toeristen avondmarkt op de boulevard, zeiltocht voor de kust, weer naar de Ypioca destilateur en natuurlijk Fort Schoonenburg!

En dat grote waterpark is een goeie plek om aan het strand te zitten zonder dat je de hele tijd word lastig gevallen door mensen die mobiele frontjes, zonnebrillen en andere rotzooi verkopen.

Beetje op je hoede blijven is ook altijd aan te raken. Iedereen wil je beste vriend worden.. Het wemelt er van de kruimel crimineeltjes..
reset
pi_31769282
Of ze zuipen heel de avond voor niks

Ook een goede deal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31771921
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb hier meerdere topics over Fortaleza voorbij zien komen. Zal zo eens voor je zoeken.
Tenzij iemand me voor is natuurlijk.
U riep?

lastminute naar Brazilie (Fortaleza)
Fortaleza vakantie
Fortaleza
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')