abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 september 2005 @ 23:32:17 #1
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_30931408
Ik heb al een 2 a 3 jaar een usbstick van 128 mb (werkt met usb2.0).. deze werkt(e) altijd, en had nergens last van. Nu zit ik op de hanzehogeschool in groningen waar hij wel werkt, maar wil ik thuis de data ervan af halen, blijkt hij erg sloom te werken..

ik krijg ook een melding dat ik hem in een te trage port stop, maar dat kan niet , want als ik mijn mp3speler erop aansluit, kan die wel gewoon gelezen, beschreven etc worden.. mijn pc wordt dan ook erg sloom..

- heb de drivers van de usb stuck al verwijderd en opnieuw opgestart om hem opnieuw te laten herkennen, werkt niet.
- alle usbport drivers verwijderd , opnieuw opgestart en alles laten herkennen.. mp3speler pakt hij normaal, de usb stick krijgt weer die melding

a hi-speed usb device is plugged into a non-hi speed usb hub
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_30931843
Ga eens naar de windows update site en download daar een patch (Service Pack 2, misschien los op de update site te vinden) voor USB 2
  zondag 25 september 2005 @ 23:49:06 #3
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_30931909
quote:
Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef polini het volgende:
Ga eens naar de windows update site en download daar een patch (Service Pack 2, misschien los op de update site te vinden) voor USB 2
kannie.. mijn windows2003server kan geen updates installeren
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_30932058
Zoek een legale reg-key voor win2003


Ik heb ff snel gezocht maar niks gevonden voor 2003...
http://search.microsoft.com/search/results.aspx?view=en-us&st=b&na=82&qu=usb+2+patch+2003

ik ga nu slapen, succes dermee...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')