abonnement Unibet Coolblue
pi_30905597
Ik ben dus erg op zoek naar een Digitizer/Glasstop. Ik ben al bijna de hele avond aan het zoeken op internet maar ik vind niets.
Wat ik bedoel is dus dit :
klik
(geen nieuw scherm maar een glaasje/touchscreen)

Ik heb natuurlijk ook rond gekeken op alle sites die maar te vinden zijn over pda/gsm reparatie zoals het pdatechcenter
Wat toch een van de beste is maar, niet aan losse onderdeel verkoop doet voor dit onderdeel. Ik heb vele fora afgezocht en als ik het laat maken kost het me rond de 200 euro, terwijl ik zelf ook weet hoe ik 't moet doen.

Als iemand weet waar ik zo'n ding kan kopen alvast ontzettend bedankt.

ow ja, gelieve niet naar V&A schoppen want ik acht de kans daar veel kleiner dat iemand mij kan helpen.

[ Bericht 9% gewijzigd door NanKing op 25-09-2005 01:43:16 (dooie links) ]
ijs_beer fan!
  zondag 25 september 2005 @ 01:38:22 #2
107652 Quincy5
Back to the future
pi_30905907
je links werken niet, dus ik heb niet echt een idee waar je het over hebt
www.bttf.com
I hate mornings
pi_30905925
Hij bedoelt zeg maar het touchscreen gedeelte van zijn PDA
pi_30906049
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef Bigs het volgende:
Hij bedoelt zeg maar het touchscreen gedeelte van zijn PDA
Zij
Maar idd dat bedoel ik.
ijs_beer fan!
pi_30906189
eBay al geprobeerd?
pi_30906247
Ja ook al geprobeerd, en niets voor de mda2.
ijs_beer fan!
  zondag 25 september 2005 @ 01:54:45 #7
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_30906276
pak een telefoon en bel eff de importeur.

die kan je het vast wel vertellen waar je die kan krijgen
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_30906305
Je komt die dingen pas tegen als je ze juist niet nodig hebt... ik surf wel vaak naar PDA stuff e.d. mocht ik het zien laat ik het je wel weten...
pi_30906433
@blackbully Ik heb me echt serieus rot zitten zoeken.
Ik heb zelf Tmobile gebeld (waar ik m gekocht heb), wat de importeur is.
ze konden mij niet helpen.
Maandag ga ik sws even langs bij de pdashop maar denk niet dat die mij kunnen helpen.
Het probleem is dat ik 'm waarschijnlijk wel kan laten maken. Maar ik vind het 't niet waard om er 200 euro voor neer te tellen.

Ik vind het gewoon doodzonde het ding heeft het welgeteld 3 weken gedaan en nu ligt ie al 9 maanden ofzo in een kast.

Dragonetti thnx! .
ijs_beer fan!
pi_30906875
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:43 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zij
Maar idd dat bedoel ik.


Sorry.. door het onderwerp ging ik er automatisch vanuit dat je een man was

Btw. How you doin'?
pi_30923648
quote:
Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef Bigs het volgende:

[..]



Sorry.. door het onderwerp ging ik er automatisch vanuit dat je een man was

Btw. How you doin'?
Het zijt je vergeven .

best goed btw .

verkapte-kick-eigenlijk-ensow
ijs_beer fan!
pi_30932421
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef NanKing het volgende:
Ik ben dus erg op zoek naar een Digitizer/Glasstop. Ik ben al bijna de hele avond aan het zoeken op internet maar ik vind niets.
(geen nieuw scherm maar een glaasje/touchscreen)
PDA schermen bestaan als een module. Zo'n module bestaat uit een scherm en een touchscreen.
Als 1 van de 2 stuk is zal de hele module vervangen moeten worden. Iets anders ben ik iig niet tegengekomen.

Valt je MDA2 soms niet meer onder de garantie of valt de schade aan het scherm niet onder de garantie? If not, waarom dan geen gebruik maken van je garantie mogelijkheden?
pi_30933656
Als je op de eerste link had geklikt had je gezien dat het wel bestaat .

Hij valt in principe wel onder garantie maar niet als je er op gaat staan natuurlijk .
ijs_beer fan!
pi_30940983
quote:
Op maandag 26 september 2005 01:02 schreef NanKing het volgende:
Als je op de eerste link had geklikt had je gezien dat het wel bestaat .

Hij valt in principe wel onder garantie maar niet als je er op gaat staan natuurlijk .
Das niet handig om te doen

Ik had al wat foto's gezien van meerdere pda's en er zelf ook eens eentje uit elkaar gehaald.
Als men de boel vervangt dan vervangen ze de hele display module. Niet zo raar want je moet werkelijk dat hele display verhaal uit elkaar gaan slopen en zoals je op die 1e link kunt zien zijn moet je soms soldeerwerk verrichten (soldering required).
Vandaar ook mijn reactie.

Als je erop gaat staan lijkt mij dat niet alleen het deel wat het touchscreen verhaal afhandeld stuk is aangezien dat maar een dun stukje folie is (vergelijkbaar met een overhead sheet).
Hoe heb je dat vastgesteld trouwens?

Dat PDA Techcenter is hoofdzakelijk een Palm repair center en mensen hebben er hele goede ervaringen mee (check forum en site van palmclub.nl maar eens).

Vergeet ook niet dat sommige/de meeste apparaten een casing hebben die uit 2 op elkaar gelijmde shells bestaan. Die lijm krijg je niet zomaar los en heel erg moeilijk en netjes als je dat met een fohn gaat doen (er zijn veelvuldig Palm V uit elkaar gehaald en daarvan zijn genoeg plaatjes op internet te vinden). Het is dan ook misschien maar beter om het door een vakman te laten doen en zeker door iets als pda tech center aangezien zij zelfs garantie geven (gaat het ding stuk dan vervangen ze zelfs de hele unit nog).
pi_30943763
De MDA ligt op dit moment al helemaal open. Ik kan ook heel goed zien hoe het gemaakt moet worden (ziet er vrij simpel uit).
Bij een pda (althans in dit geval) bestaan het touchscreen niet alleen uit de folie maar ook uit een heel klein laagje glas (glasstop) en dan zo'n connector die hoeft in dit geval niet gesoldeerd te worden maar het zit vast met een soort lijm.

Het nadeel is nu gewoon ga ik het zelf doen en zo'n ding voor ongv. 100 euro kopen met het risico dat ik het glaasje breek (het is echt hee dun). Of geef ik ongv. 200 euro uit en ga ik naar techcenter.

what to do what to do.

dyn fijn dat je zo bezorgd bent hoor
ijs_beer fan!
pi_31066814
quote:
Op maandag 26 september 2005 14:40 schreef NanKing het volgende:
Het nadeel is nu gewoon ga ik het zelf doen en zo'n ding voor ongv. 100 euro kopen met het risico dat ik het glaasje breek (het is echt hee dun). Of geef ik ongv. 200 euro uit en ga ik naar techcenter.

what to do what to do.
Techcentre kan het goed en geeft je er nog eens garantie op ook, maar is dat voor jou die 100 euro extra waard? Best moeilijke keuze, ik zou het ook niet weten.
quote:
dyn fijn dat je zo bezorgd bent hoor
Tis meer dat je je beseft dat dingen vaak niet zo makkelijk gaan, het zal mij een worst zijn of het ding stuk gaat, jij zit met de gebakken peren en niet ik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')