Naja, dat zien we dan wel weer. Laat ik het zo zeggen dat ik het Kimi echt gun, dus ik hoop dat hij het komende seizoen wel kampioen gaat worden.quote:Op zondag 25 september 2005 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Als ze die auto betrouwbaar moeten krijgen, zal dat ten koste gaan van de snelheid.
Wanneer heb jij een mclaren voor het laatst stuk zien gaan? En ze zijn nog steeds stukken sneller dan de renaults..quote:Op zondag 25 september 2005 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Als ze die auto betrouwbaar moeten krijgen, zal dat ten koste gaan van de snelheid.
Er zijn er toch wel een aantal stuk gegaan dit seizoen.quote:Op zondag 25 september 2005 16:03 schreef Giem het volgende:
[..]
Wanneer heb jij een mclaren voor het laatst stuk zien gaan? En ze zijn nog steeds stukken sneller dan de renaults..
Op botsingen na dan..
Oke dankuquote:Op zondag 25 september 2005 17:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
voorbeschouwing om 6 uur, de race om 7 uur.
Ik vind dit toch een beetje een non-argument. McLaren geeft Kimi een kans op het WK met hun auto. Zonder zo'n goede auto zou hij niet zo snel zijn, maar snelheid kost betrouwbaarheid. En toen met platte vlak op de rechtervoorband was zijn eigen schuld. Niemand zou weten wat er was gebeurd als de McLaren minder snel was maar een hogere betrouwbaarheid zou hebben. Ik gun het Kimi dit seizoen wel (aangezien m'n teampje Ferrari het enigszins laat afwetenquote:Op zondag 25 september 2005 16:52 schreef TeazNutz het volgende:
Alonso word vanavond wereld kampioen.
Punt is dat ik het Kimi meer gun, vanwege zijn drivingability. Hij heeft the balls en is een racer puur sang. Durft op het randje te gaan. Helaas door derden (McLaren) dit jaar geen wereld kampioen.
[F1] Grande Premio Do Brasil 2005 deel2 Go KIMIquote:Op zondag 25 september 2005 17:26 schreef mic_forever het volgende:
komt er regen??
Idd! mede daarom ben ik ook pro-Kimi.quote:Op zondag 25 september 2005 17:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iedereen die nu RTL zit te kijken heeft kennis mogen maken met Arrogante Alonso. Regent nog niet overigens..
Wat was er dan precies? Aangezien ik geen Duitse RTL heb.quote:Op zondag 25 september 2005 17:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iedereen die nu RTL zit te kijken heeft kennis mogen maken met Arrogante Alonso. Regent nog niet overigens..
Hij liep iedereen die wat wilde vragen straal voorbij.quote:Op zondag 25 september 2005 18:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat was er dan precies? Aangezien ik geen Duitse RTL heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |