abonnement Unibet Coolblue
pi_30852998
Ik heb een site die lokaal bekeken moet worden m.b.v. een apache servertje.

Dus een map met een lading php e.d. en phpdev gebruik ik daar zelf voor.

Dit moet verspreidt worden onder wat mensen. Kan ik een installatieprogramma maken dat phpdev installeert en die map met php's in de www map te zetten waar phpdev in wordt geinstalleerd?
pi_30853108
Ja, dat is mogelijk. Ik zoek ff de link voor je op waar je zo'n installer kunt vinden
pi_30853137
misschien een zelf extractable zip file? is een exe
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:42:43 #4
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_30853198
http://tweakers.net/meuktracker/10242

en nullsoft heeft ook zoiets geloof ik
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:44:01 #5
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_30853234
Het fijnste programma, vind ik zelf, is NullSoft Installer, oorspronkelijk de installatie van WinAmp, nu uitgebreid naar een hele studio voor installatieprogramma's. Er zit een prima gedocumenteerde scripttaal bij waarmee je vrijwel alles kan doen wat je ooit in een installatieprogramma wilt hebben. http://nsis.sourceforge.net/
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_30853357
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
Het fijnste programma, vind ik zelf, is NullSoft Installer, oorspronkelijk de installatie van WinAmp, nu uitgebreid naar een hele studio voor installatieprogramma's. Er zit een prima gedocumenteerde scripttaal bij waarmee je vrijwel alles kan doen wat je ooit in een installatieprogramma wilt hebben. http://nsis.sourceforge.net/
nsis is wel een goeie inderdaad. Ik gebruik zelf Nitrobit Nitro Installer, maar die lijkt in het niets te zijn verdwenen. Ik kan em in iedergeval nergens meer op het inet vinden. Ook op de site van Nitrobit is er niets meer over te vinden.
pi_30853502
thanks
ik ga er eventjes mee prutsen
want die mensen waar het voor is zie ik niet alles even in 1 keer goed doen
pi_30853561
Zelf gebruik ik Installshield, imv werk. prive gebruik ik NSIS, krachtig, snel, eenvoudig, gratis.
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:59:32 #9
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_30853630
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:53 schreef achterop23 het volgende:
thanks
ik ga er eventjes mee prutsen
want die mensen waar het voor is zie ik niet alles even in 1 keer goed doen
Je kunt met NSIS in ieder geval best veel dingen afschermen en zelf oplossen voor de gebruiker, zodat die alleen maar in een schermpje op 'ok' hoeft te klikken.
Ik heb zelf een installatieprogramma gemaakt voor Quicktime Alternative, een filmpje, een snelkoppeling die in het Start Menu gemaakt moest worden, en dit alles automatisch. Dit moest werken in Windows 98 t/m XP, en ook in exotische taalvarianten als Russisch. En dit werkte prima, ik heb geen klachten gehad.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')