abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 september 2005 @ 13:19:57 #1
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_30821737
Ik ga over 2 weken bij me nieuwe werkgever aan de gang.
Nu werken ze daar van 9 tot 6 uur. Maar ik heb geen idee wat me reistijd ongeveer zal zijn.

Ik wil van de reizende Fok!ker graag weten wat zijn reistijd is vanaf Hoorn en omstreken naar Amsterdam, als je om 9 uur in Amsterdam zou moeten zijn.

Heb vroeger wel regelmatig in de file gestaan dat ik bijvoorbeeld om 7 uur in Amsterdam moest zijn maar ik weet niet hoe het rondt de klok van 8 uur a half 9 is. Hoor wel dat er regelmatig files zijn. Maar moet ik nu om half 8 gaan rijden, kwart voor 8 of is 8 uur al voldoende.. of misschien wel eerder??

Hoop dat er wat fokkers zijn die die kant opgaan.

p.s. weet niet of ik het in het juiste fora heb geplaatst.
pi_30821813
Je kan het beste het zelf gewoon een beetje uittesten.
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
  donderdag 22 september 2005 @ 13:27:40 #3
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30821968
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:19 schreef trance40 het volgende:
Ik ga over 2 weken bij me nieuwe werkgever aan de gang.
Nu werken ze daar van 9 tot 6 uur. Maar ik heb geen idee wat me reistijd ongeveer zal zijn.

Ik wil van de reizende Fok!ker graag weten wat zijn reistijd is vanaf Hoorn en omstreken naar Amsterdam, als je om 9 uur in Amsterdam zou moeten zijn.

Heb vroeger wel regelmatig in de file gestaan dat ik bijvoorbeeld om 7 uur in Amsterdam moest zijn maar ik weet niet hoe het rondt de klok van 8 uur a half 9 is. Hoor wel dat er regelmatig files zijn. Maar moet ik nu om half 8 gaan rijden, kwart voor 8 of is 8 uur al voldoende.. of misschien wel eerder??

Hoop dat er wat fokkers zijn die die kant opgaan.

p.s. weet niet of ik het in het juiste fora heb geplaatst.
Volgens mij (ben het niet zo zeker meer van.. tijd geleden dat ik die afstand nam..) is het ongeveer 40 minuten filevrij. Maar het hangt af waar je in Amsterdam moet zijn?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_30822019
Mijn reistijd bedraagt ruim een uur s'ochtends. ( Purmerend- Amsterdam) Ik vertrek om half 7 en ben soms pas kwart voor 8 op het werk. Jij moet een nog wat grotere afstand afleggen nog.Reken er maar op dat je kwart over 7/ half 8 van huis moet.
Naar mijn weten zijn er tussen 8 en 9 nog steeds flinke files. ( Zelf ook wel meegemaakt)
De files worden alsmaar erger ook, dit- omdat er steeds meer mensen in Purmerend en omstreken gaan wonen. ( nieuwbouw)
Het ligt er ook aan waar je precies in Amsterdam moet zijn (?) Moet je nog een heel stuk Amsterdam in, dan raad ik je aan zelfs nog eerder weg te gaan.
De file is overigens nooit hetzelfde.. de ene keer rijdt het redelijk door, en de andere keer doe je er vreselijk lang over.
Probeer het uit, door de eerste keer om 7 uur weg te gaan.. Ben je ruim op tijd dan kun je een kwartier later proberen. Etc.
Succes!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_30822094
---> PTA
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30822119
Knooppunt Zaanstad en de Coentunnel zijn een ardig struikelblok in de spites. Reken ieder dag maar op een kilometer of 8-10 file.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 22 september 2005 @ 13:33:46 #7
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30822169
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Brennie het volgende:
Mijn reistijd bedraagt ruim een uur s'ochtends. ( Purmerend- Amsterdam) Ik vertrek om half 7 en ben soms pas kwart voor 8 op het werk. Jij moet een nog wat grotere afstand afleggen nog.Reken er maar op dat je kwart over 7/ half 8 van huis moet.
Naar mijn weten zijn er tussen 8 en 9 nog steeds flinke files. ( Zelf ook wel meegemaakt)
De files worden alsmaar erger ook, dit- omdat er steeds meer mensen in Purmerend en omstreken gaan wonen. ( nieuwbouw)
Het ligt er ook aan waar je precies in Amsterdam moet zijn (?) Moet je nog een heel stuk Amsterdam in, dan raad ik je aan zelfs nog eerder weg te gaan.
De file is overigens nooit hetzelfde.. de ene keer rijdt het redelijk door, en de andere keer doe je er vreselijk lang over.
Probeer het uit, door de eerste keer om 7 uur weg te gaan.. Ben je ruim op tijd dan kun je een kwartier later proberen. Etc.
Succes!
Hoi mede Purmerender
Ik doe er om eerlijk gezegd niet zo lang over eigenlijk. Alhoewel, soms is de jaagweg al bij de Weidevenne vast. Maar filevrij is het nog geen 30 minuten vanuit Purmerend.

Het is moeilijk om het in combinatie met file door te geven. De ene keer is de file lang de andere keer kort. Maar ik denk dat je met file erbij toch wel moet rekenen op gemiddels 90 minuten als je pech hebt
Friends don't let friends remain beardless...
pi_30822220
Haal je motorrijbewijs en rij overal langs
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_30822388
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:33 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hoi mede Purmerender
Ik doe er om eerlijk gezegd niet zo lang over eigenlijk. Alhoewel, soms is de jaagweg al bij de Weidevenne vast. Maar filevrij is het nog geen 30 minuten vanuit Purmerend.

Het is moeilijk om het in combinatie met file door te geven. De ene keer is de file lang de andere keer kort. Maar ik denk dat je met file erbij toch wel moet rekenen op gemiddels 90 minuten als je pech hebt
Hai
Filevrij doe ik er inderdaad ook nog geen 30 min over inderdaad.
Met files toch wel ruim een uur ja. ( meestal)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 22 september 2005 @ 13:49:18 #10
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_30822731
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:35 schreef Paxlie het volgende:
Haal je motorrijbewijs en rij overal langs
Dat heb ik dus inderdaad gedaan...

Hoorn - Amsterdam:

Vaak bij Wijdewormer tot Purmerend een paar kilometer, daarna knooppunt A7-A8 een paar kilometer en als je in West moet zijn dan ook nog eens A8-A10 voor de Coentunnel een paar kilometer. (Ring Noord gaat meestal wel). Drukte van 06:00 tot vaak wel 08:30

Terug ringweg ellende en dan langzaam A8-A7, vervolgens langzaam tot halverwege Zaandam-Purmerend. Vervolgens flinke doorrijden tot Avenhorn waar het meestal opstroopt voor de afrit Hoorn. Druk vanaf 15:30 tot 18:00, daarna vrij snel minder.

Zit je niet in de de buurt van een trein/metro station? Het is een serieus alternatief om met de trein te gaan (in 40 minuten van Kersenboogerd naar CS met de sneltrein).
  donderdag 22 september 2005 @ 14:03:32 #11
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30823245
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:39 schreef Brennie het volgende:

[..]

Hai
Filevrij doe ik er inderdaad ook nog geen 30 min over inderdaad.
Met files toch wel ruim een uur ja. ( meestal)
Ik woon bij de brug van de weidevenne. Laatst haalde mijn baas mij op en we moesten naar hoofddorp. Het was 8 uur in de ochtend. Hij maakt de bocht om na mijn straat en komen we op de brug van de weidevenne. We stonden daar al vast in de file
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 22 september 2005 @ 14:25:49 #12
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_30824003
Ik ga via de zeeburgertunnel en moet bij S111 er af.
Motor is geen optie voor mij. Ik weet dat dat te hard kan... en dat probeer ik dan ook
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:49 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Zit je niet in de de buurt van een trein/metro station? Het is een serieus alternatief om met de trein te gaan (in 40 minuten van Kersenboogerd naar CS met de sneltrein).
Ik wil allebei een maand gaan proberen. Even kijken wat me het best bevalt.. ik gok de auto maar ik wil het gewoon proberen.
  donderdag 22 september 2005 @ 15:06:20 #13
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_30825353
Toen ik geregeld hoorn-amsterdam in de spits deed, ben ik tot de conclusie gekomen dat om die tijd op dat traject het OV (jaja, die geel-blauwe dingen en metro's enzo, ieeeuw) over het algemeen het snelste was. (als de tunnel na sloterdijk niet dicht was dan ) Bij Hoorn de a7 op gaat prima, dan loop je bij Purmerend vast en dat blijft ongeveer zo totdat je de afrit neemt vanaf de binnenring. (dat was begintijd half 9, werplek wibautstraat)
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_30845252
Volgens mij kan je beter rond 8.30 weggaan en iets harder rijden maar dan heb je volgens mij veel minder file. Ik moet altijd de andere kant op dus vanaf Amstelveen naar Hoorn toe. Dus voor mij is het gewoon Amsterdam Noord en dan A8 en A7 en nooit file. En terug idem dito via Noord en niet via Adam West.Ik heb geen last van alle files.
  vrijdag 23 september 2005 @ 08:11:44 #15
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_30848721
Dan kom ik zeker te laat. Want je moet wel erg hard rijden wil ik in 25 minunten bij afslag S111 zijn.
pi_30890513
Purmerend-Amsterdam is wel DE pleisterplaats van heel nerd-er-land in de ochtend... je had niet beter kunnen kiezen.

Tip: als je om 8:44 uit Hoorn vertrekt, en zorgt dat je niet onder de 160 km/u rijdt, dan moet je volgens mijn berekeningen ruim op tijd op je werk in Amsterdam arriveren.
niet geschoten is ook niet verkeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')