abonnement Unibet Coolblue
pi_30817839
Ik heb in totaal 2 merken en types KVM switches gebruikt, maar ik had met elk van de 2 wel diverse problemen.

1) merk onbekend (ligt ergens in opslag, maar weet niet meer waar :') ) Control en alt toetsen bleven regelmatig hangen.
2) Belkin, ding werkt gewoon in z'n geheel niet. als er kabels in worden gestopt, begint dat ding als een gek te piepen.

Omdat ik nu weer een kvm switch nodig heb, wil ik een keer een echt goede. Wie kan mij beetje advies geven O ja, kom niet met sweex aan, heb ik over het algemeen al niet zo'n beste ervaring mee.
pi_30821674
ik heb hier een HP 5600rkm met kvm switch 8 poorten maar moet wachten op 19" server rack
pi_30824705
Als je een draadloze tobo/muiscombi hebt zou ik geen Tecline gebruiken. Ik krijg ze er niet mee aan de praat, hij geeft het signaal van de usb-to=ps2-adapter niet door.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_30826221
Ligt echt aan je budget, wil je goeie kwaliteit ga je boven de 100 euro uitzitten voor 2 pc's.
Zelf heb iki ook zo'n nameless ding, werkt ok wel ietsje ghosting. Werkt ook perfect in combi met linux dus. Maargoed was ook al redelijk prijs (zelf kabels gekocht).

Ik zou iig eens in de zakelijke martkt kijken en niet in de particuliere, die dingen zijn nu eenmaal niet echt veel in gebruik door huis tuin en keuken mensen.
pi_30827766
Hoe klinkt avocent?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')