abonnement Unibet Coolblue
pi_30796743
Dagelijks wordt in het kwaliteitsblad Metro een column over BB geplaatst door (ik geloof) de hoofdredacteur. Ik heb even geen Metro bij me om dat te controleren. Ik erger me rot aan dat stukje onzin. Ten eerste staat er boven dat de hoofdredacteur verslaafd is aan BB en vervolgens weet deze zelfde man niets anders te melden dan dat het saai is. Hij is zo erg verslaafd dat hij maandag wist te vertellen dat hij eindelijk de namen van de bewoners kende En dat al na bijna 4 weken! Heel knap hoor....

Ik zou er bijna een brief over sturen naar Metro :') Iemand anders die dat wel even doet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 september 2005 @ 17:46:46 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30796880
Aan zijn stukjes te zien kijkt die gast niet eens de uitzendingen maar zit-ie gewoon even 10 sec. op de website te koekeloeren om vervolgens zijn al geheel vooringenomen 'mening' van de dag te spuien. Wat fijn voor dat krantje om zo'n objectieve, grondige en onbevooroordeelde hoofdredacteur te hebben.
pi_30796946
Als ze dan zo nodig elke dag een stukje over BB willen schrijven, waarom dan niet door een èchte BB-fan? Deze man heeft idd een duidelijke vooringenomen mening en ik zie al een paar weken dat hij het saai vindt. Vorige week had hij zelfs een stukje tekst dat leek op (vrij naar mijn herinnering):

In het volgende stukje vermeld ik de interessante gesprekken in het big brother huis:

En dan vervolgens een geheel blanco column. Nou poepoe, dat was lachen. En zo origineel. Tsjonge.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 september 2005 @ 17:53:26 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30797059
En als je een TV-programma een 'totale mislukking waar niemand naar kijkt' noemt zou je dat moeten kunnen staven met de kijkcijfers, maar die was hij er, how convenient, 'vergeten' bij te pakken.
pi_30797110
Ongeveer 600.00 mensen kijken dus naar een totale mislukking Hij prees trouwens (in de Big BRother column nota bene) dat bouwprogramma waarbij meerdere stellen samen een huis bouwen (niet Het Blok). Ben benieuwd naar die kijkcjfers.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 september 2005 @ 17:55:20 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30797117
Metro is heel erg afgegleden naar een laag niveau. Hebben ze nu nog steeds die lege column van Theo van Gogh op vrijdag? Ik lees het blaadje overigens nooit meer omdat sinds die restyling het vol staat met reclame, flutberichtjes en soms zelfs pertinente onzin .
Zo continue negatieve column is ook eigenlijk heel dom van Metro. Mensen worden het na 2 weken wel zat om elke dag weer datzelfde gezeik van die redacteur te lezen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 21 september 2005 @ 17:58:53 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30797216
Oh god ik zie het al. Degene die die column schrijft, is Jan Dijkgraaf uiteraard, de grootste mongool in de Nederlandse journalistiek .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30797272
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:58 schreef Falco het volgende:
Oh god ik zie het al. Degene die die column schrijft, is Jan Dijkgraaf uiteraard, de grootste mongool in de Nederlandse journalistiek .
Dat wist ik niet, maar het niveau van zijn column onderschrijft deze stelling absoluut.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30797298
Jan Dijkgraaf heeft maar 1 levensdoel: zijn lezers irriteren. (volgesn eigen zeggen) En dat lukt hem verdomde goed
  woensdag 21 september 2005 @ 18:04:47 #10
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30797382
Die stukjes gaan echt nergens over.
  woensdag 21 september 2005 @ 18:07:02 #11
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30797440
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Jan Dijkgraaf heeft maar 1 levensdoel: zijn lezers irriteren. (volgesn eigen zeggen) En dat lukt hem verdomde goed
Dat is altijd het kenmerk van 'de verbitterde recensent' he. Ooit vroeger door alle uitgeverijen te slecht bevonden om een begenadigd romanschrijver te worden !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 21 september 2005 @ 18:13:40 #12
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_30797643
wow meer admins dan gebruikers, wat een leuk forum
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_30798535
Hij heeft ook een eigen site: www.dsdays.nl
pi_30798756
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
4 users 2 mods?

Ik ben hier ook gewoon een user hoor. Maar je hebt verder dus niets te melden over de stukjes in de Metro begrijp ik?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 18:51:57 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30798763
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:43 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Hij heeft ook een eigen site: www.dsdays.nl
Ik klik niet, ok?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 21 september 2005 @ 18:59:35 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30798942
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Als ze dan zo nodig elke dag een stukje over BB willen schrijven, waarom dan niet door een èchte BB-fan? Deze man heeft idd een duidelijke vooringenomen mening en ik zie al een paar weken dat hij het saai vindt. Vorige week had hij zelfs een stukje tekst dat leek op (vrij naar mijn herinnering):

In het volgende stukje vermeld ik de interessante gesprekken in het big brother huis:

En dan vervolgens een geheel blanco column. Nou poepoe, dat was lachen. En zo origineel. Tsjonge.
Whahaha, ik lig hier nu dus wel in een deuk. Ik zocht dus laatst die column maar kon 'm niet vinden
pi_30799069
Hier iig die van vandaag

En zal straks nog wel ff kijken of ik eerdere nog op kan duiken
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
pi_30799347
Irritante schrijfstijl ook... Je weet toch (en anders kun je nu leren) dat als je (bij gebrek aan vingersoepelheid) er veel dingen tussen '(' en (uiteraard niet te vergeten) ')' zet, dat het dan het complete ritme (want lezen is net als muziek) van de text verkloot (en de overige lees- en schrijftekens discrimineert)?

[ Bericht 0% gewijzigd door TagForce op 21-09-2005 19:14:13 (D's en T's (geloof ik)) ]
  woensdag 21 september 2005 @ 19:14:53 #20
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30799400
Jan Dijkgraafs site bestaat ook alleen maar uit één en al negativiteit. Wat moet die vent toch een fijn leven hebben .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30799467
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef TagForce het volgende:
Irritante schrijfstijl ook... Je weet toch (en anders kun je nu leren) dat als je (bij gebrek aan vingersoepelheid) er veel dingen tussen '(' en (uiteraard niet te vergeten) ')' zet, dat het dan het complete ritme (want lezen is net als muziek) van de text verkloot (en de overige lees- en schrijftekens discrimineert)?


En dit was zelfs één van de meer positieve columns.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30800167
Jan Dijkgraaf schrijft beter dan jullie allemaal bij elkaar. Maar ja het was al bekend dat fokkers notoire zelfoverschatters zijn.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 21 september 2005 @ 19:41:07 #23
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30800220
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Jan Dijkgraaf schrijft beter dan jullie allemaal bij elkaar. Maar ja het was al bekend dat fokkers notoire zelfoverschatters zijn.
Je maakt een grapje !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30802016
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik klik niet, ok?
Op eigen risico

Ik heb Jan Dijkgraaf ooit eens geïnterviewd en dat was een erg leuk en grappig gesprek
pi_30802500
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar ja het was al bekend dat fokkers notoire zelfoverschatters zijn.
Ik ben geen zelfoverschatter, ik ben gewoon goed.
I intend to live forever, or die trying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')