De andere heftrucks van de zaak hebben maar 2 hendels Zelfde merk, zelfde type, andere generatie.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:53 schreef Klonk het volgende:
kijk de vragen beginnen nu te komen.
Het H-patroon lijkt me iets technisch, en aangezien ik daar niet goed in ben laat ik het juiste antwoord aan iemand anders over
En de drie hendels is standaard voor het geval er wel side shift op zit.
Dat is ooit begonnen vanuit Amsterdam, de eerste snelweg vanaf het IJsselmeer werd de A1, toen met de klok mee werd er verder genummerd (A2 naar Utrecht bijvoorbeeld). In de rest van het land is het vrij willekeurig genummerd.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Klonk het volgende:
ik heb er nog 2:
1: wie bepaald de nummering van snelwegen ?
A1 t/m A10 eindigen/beginnen in Amsterdamquote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is ooit begonnen vanuit Amsterdam, de eerste snelweg vanaf het IJsselmeer werd de A1, toen met de klok mee werd er verder genummerd (A2 naar Utrecht bijvoorbeeld). In de rest van het land is het vrij willekeurig genummerd.
Nee dat klopt niet , ik heb het goede antwoord al gegeven !!!11111quote:Op woensdag 21 september 2005 15:09 schreef Ferryfan4ever het volgende:
grappige vragen als ik lang achter het stuur zit, (en ik ben alleen) dan ben ik lekker aan het zingen enzo
maar die bumpers aan de zijkant, denk omdat je minder gauw een paaltje met je zijkant aanrijdt. verder omdat daar ook nog deuren hebt misschien? weet het niet
nummering van de snelwegen heeft misschien iets te maken met wanneer ze gemaakt zijn. en misschien de grotere later nog hernummerd op waar ze liggen. A4 naar adam, A13 naar rotterdam.. rotterdam zuidelijker ik verzin maar wat
Volgens mij is het bij mij "naar onder" rechtsaf... "naar boven" linksaf.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:30 schreef Klonk het volgende:
- wie heeft ooit besloten dat je knipperlicht naar boven rechtsaf is en naar onder linksaf
Je weet zeker dat mensen je niet boos aankijken als je afslaatquote:Op woensdag 21 september 2005 15:13 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij mij "naar onder" rechtsaf... "naar boven" linksaf.
Bij mij ookquote:Op woensdag 21 september 2005 15:13 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij mij "naar onder" rechtsaf... "naar boven" linksaf.
Lijkt me lastig uitstappenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Klonk het volgende:
2: waarom heeft een auto geen bumpers aan de zijkant ?
Stootstrippenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Klonk het volgende:
2: waarom heeft een auto geen bumpers aan de zijkant ?
ja, het is namelijk een franse auto.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:51 schreef timmeeeh het volgende:
weet iemand nou waarom ik mijn toeter moet bedienen door de linkerhendel in te duwen (dezelfde hendel als waar je het licht mee bedient) en waarom ik niet gewoon op het stuur kan rossen om te tuuteren?
Kwestie van aanleren, goeie coureur kan zeer goed met zijn linkervoet remmen. Soms heb je dat nodig rem en gas tegelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe komt het dat je met je linkervoet nauwkeurig kan (ont-)koppelen, maar absoluut geen gevoel hebt voor remmen (of gas geven)?
whehequote:Op woensdag 21 september 2005 14:51 schreef Tombert het volgende:
[..]
hehe ook last van in mn 106 en die vent maar denken waarom ik mn richting uitgeef
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:06 schreef Pharell het volgende:
dat komt door die kut fransen
alles moet net ff tegendraads zijn... vandaar dat die toeter daar zit
ik dacht al, ik zal toch niet de enige zijn die er iets tegen heeftquote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ja, het is namelijk een franse auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |