Omdat je dat niet geleerd hebt.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe komt het dat je met je linkervoet nauwkeurig kan (ont-)koppelen, maar absoluut geen gevoel hebt voor remmen (of gas geven)?
Omdat dat zo aangewend is denk ik. Als we andersom gewend waren had je je daar ook over verbaasd.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe komt het dat je met je linkervoet nauwkeurig kan (ont-)koppelen, maar absoluut geen gevoel hebt voor remmen (of gas geven)?
Mijn neef heeft dat ook ontdekt toen hij voor het eerst in een automaat reedquote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe komt het dat je met je linkervoet nauwkeurig kan (ont-)koppelen, maar absoluut geen gevoel hebt voor remmen (of gas geven)?
Afspraken die gelden over de gehele wereld? Zoals de verkeersborden e.d. ook?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef Klonk het volgende:
ik heb er nog eentje
gewoon licht ''waarschuwingslampje'' is groen
groot licht ''waarschuwingslampje'' is blauw
da's zo in alle auto's, waarom ?
klopt, maar er moet iets of iemand zijn geweest die dat heeft besloten.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef daNpy het volgende:
@Jegorex:
Typisch
Klonk: in alle auto's hetzelfde, omdat dat handig is en je niet bij elke auto andere dingen terggekoppeld krijgt als je iets doet
Wie was dan trendsetter?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef daNpy het volgende:
Klonk: in alle auto's hetzelfde, omdat dat handig is en je niet bij elke auto andere dingen terggekoppeld krijgt als je iets doet
Blauw is meer een kleur van ho pas op en groen is meer een relax kleur zo van: kijk je licht staat aan relaaaxquote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
klopt, maar er moet iets of iemand zijn geweest die dat heeft besloten.
zou je rood moeten doen, maar dan zie je misschien je olie lampie over t hoofdquote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blauw is meer een kleur van ho pas op en groen is meer een relax kleur zo van: kijk je licht staat aan relaaax
Blauw wordt volgens mij ook alleen gebruikt voor de signalering van grootlicht. zo kun je meteen zien of je je grootlicht hebt aanstaan. Rood lijkt me duidelijk, dat is meer van gevaar en stop.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blauw is meer een kleur van ho pas op en groen is meer een relax kleur zo van: kijk je licht staat aan relaaax
hehe ook last van in mn 106 en die vent maar denken waarom ik mn richting uitgeefquote:Op woensdag 21 september 2005 14:48 schreef timmeeeh het volgende:
ik vraag me al de hele tijd af waarom de toeter van mijn peugeot 205 niet gewoon op het stuur zit?! als ik wil toeteren moet ik mijn lichthendel induwen (dus die hendel aan de linkerkant van het stuur). en als ik acuut moet toeteren, dan gaat dus altijd mijn knipperlicht aan omdat ik dan snel een ros tegen die hendel geef. het is veel handiger als ik tegen het stuur kan slaan!
Rood is weer gevaar dus tja.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:50 schreef Tombert het volgende:
[..]
zou je rood moeten doen, maar dan zie je misschien je olie lampie over t hoofd
Ik vind het wel praktisch, druk tenminste niet meer per ongeluk je claxon in en kan je je handjes lekker laten rusten op het stuurquote:Op woensdag 21 september 2005 14:48 schreef timmeeeh het volgende:
ik vraag me al de hele tijd af waarom de toeter van mijn peugeot 205 niet gewoon op het stuur zit?! als ik wil toeteren moet ik mijn lichthendel induwen (dus die hendel aan de linkerkant van het stuur). en als ik acuut moet toeteren, dan gaat dus altijd mijn knipperlicht aan omdat ik dan snel een ros tegen die hendel geef. het is veel handiger als ik tegen het stuur kan slaan!
en mn toeter?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:53 schreef Klonk het volgende:
kijk de vragen beginnen nu te komen.
Het H-patroon lijkt me iets technisch, en aangezien ik daar niet goed in ben laat ik het juiste antwoord aan iemand anders over
En de drie hendels is standaard voor het geval er wel side shift op zit.
Iemand die ook de rest van de transmissie kentquote:Op woensdag 21 september 2005 14:50 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Blauw wordt volgens mij ook alleen gebruikt voor de signalering van grootlicht. zo kun je meteen zien of je je grootlicht hebt aanstaan. Rood lijkt me duidelijk, dat is meer van gevaar en stop.
Heb ik er ook een:
Wie heeft ooit het het H-patroon voor de versnellingsbak gekozen? en de volgorde van de standen van de automaatpook?
De andere heftrucks van de zaak hebben maar 2 hendels Zelfde merk, zelfde type, andere generatie.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:53 schreef Klonk het volgende:
kijk de vragen beginnen nu te komen.
Het H-patroon lijkt me iets technisch, en aangezien ik daar niet goed in ben laat ik het juiste antwoord aan iemand anders over
En de drie hendels is standaard voor het geval er wel side shift op zit.
Dat is ooit begonnen vanuit Amsterdam, de eerste snelweg vanaf het IJsselmeer werd de A1, toen met de klok mee werd er verder genummerd (A2 naar Utrecht bijvoorbeeld). In de rest van het land is het vrij willekeurig genummerd.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Klonk het volgende:
ik heb er nog 2:
1: wie bepaald de nummering van snelwegen ?
A1 t/m A10 eindigen/beginnen in Amsterdamquote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is ooit begonnen vanuit Amsterdam, de eerste snelweg vanaf het IJsselmeer werd de A1, toen met de klok mee werd er verder genummerd (A2 naar Utrecht bijvoorbeeld). In de rest van het land is het vrij willekeurig genummerd.
Nee dat klopt niet , ik heb het goede antwoord al gegeven !!!11111quote:Op woensdag 21 september 2005 15:09 schreef Ferryfan4ever het volgende:
grappige vragen als ik lang achter het stuur zit, (en ik ben alleen) dan ben ik lekker aan het zingen enzo
maar die bumpers aan de zijkant, denk omdat je minder gauw een paaltje met je zijkant aanrijdt. verder omdat daar ook nog deuren hebt misschien? weet het niet
nummering van de snelwegen heeft misschien iets te maken met wanneer ze gemaakt zijn. en misschien de grotere later nog hernummerd op waar ze liggen. A4 naar adam, A13 naar rotterdam.. rotterdam zuidelijker ik verzin maar wat
Volgens mij is het bij mij "naar onder" rechtsaf... "naar boven" linksaf.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:30 schreef Klonk het volgende:
- wie heeft ooit besloten dat je knipperlicht naar boven rechtsaf is en naar onder linksaf
Je weet zeker dat mensen je niet boos aankijken als je afslaatquote:Op woensdag 21 september 2005 15:13 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij mij "naar onder" rechtsaf... "naar boven" linksaf.
Bij mij ookquote:Op woensdag 21 september 2005 15:13 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij mij "naar onder" rechtsaf... "naar boven" linksaf.
Lijkt me lastig uitstappenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Klonk het volgende:
2: waarom heeft een auto geen bumpers aan de zijkant ?
Stootstrippenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Klonk het volgende:
2: waarom heeft een auto geen bumpers aan de zijkant ?
ja, het is namelijk een franse auto.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:51 schreef timmeeeh het volgende:
weet iemand nou waarom ik mijn toeter moet bedienen door de linkerhendel in te duwen (dezelfde hendel als waar je het licht mee bedient) en waarom ik niet gewoon op het stuur kan rossen om te tuuteren?
Kwestie van aanleren, goeie coureur kan zeer goed met zijn linkervoet remmen. Soms heb je dat nodig rem en gas tegelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe komt het dat je met je linkervoet nauwkeurig kan (ont-)koppelen, maar absoluut geen gevoel hebt voor remmen (of gas geven)?
whehequote:Op woensdag 21 september 2005 14:51 schreef Tombert het volgende:
[..]
hehe ook last van in mn 106 en die vent maar denken waarom ik mn richting uitgeef
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:06 schreef Pharell het volgende:
dat komt door die kut fransen
alles moet net ff tegendraads zijn... vandaar dat die toeter daar zit
ik dacht al, ik zal toch niet de enige zijn die er iets tegen heeftquote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ja, het is namelijk een franse auto.
Heeft (bijna) niks met de fabrikant te maken.. Ligt gewoon aan de eisen van het bedrijf... Sideshift betaal je voor als het een optie is en daar hebben de meeste bedrijven wel moeite meequote:Op woensdag 21 september 2005 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Of, als ik lang op de heftruck zit: waarom heeft dit ding in 's hemelsnaam drie hendels, terwijl er geen sideshift of andere derde functie op zit?
Zoals al gezegd: de andere heftrucks van hetzelfde merk en type, maar een andere generatie, hebben wel 2 hendels.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:35 schreef FCDB het volgende:
[..]
Heeft (bijna) niks met de fabrikant te maken.. Ligt gewoon aan de eisen van het bedrijf... Sideshift betaal je voor als het een optie is en daar hebben de meeste bedrijven wel moeite mee
Tegenwoordig meestal wel standaard sideshift... Nu heb je Airco,radio/CD enzo als optie
(gelukkig krijgen wij bij ons alles erop en aan! )
Klopt, bij een AX is het ook..quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ja, het is namelijk een franse auto.
Dies logisch... je moet wel is koppelen en remmen tegelijk, en je moet tijdens het koppelen gas geven... Maar je hoeft nooit remmen en gas geven tegelijk (kunnen ze niet tegen). Tevens is het overgrote deel van de bevolking Rechts, daarmee reageren dus de meeste mensen snellen. Daarom moet je de rem en het gas met je rechter voet bedienen.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:30 schreef Klonk het volgende:
- wie heeft ooit de volgorde van gas, rem en koppeling zo vastgesteld
Ja logisch.. niet aan gedachtquote:Op woensdag 21 september 2005 15:20 schreef PeuRac het volgende:
dit verschilt per auto.
Knipperlicht hendel aan de linkerkant = naar onder links, naar boven rechts
Knipperlicht hendel aan de rechterkant = naar onder recht, naar boven links.
Heel simpel en logisch, want zoals al eerder gezegd, met de draairichting van het stuur mee.
Ik wil anders mn motor niet ineens laten afslaan als op dat moment de turbo roodgloeiend is;quote:de rem zit daarbij in het midden omdat deze dan ook met links te bedienen is in geval van nood (belangrijker als de koppeling, de motor mag bij een noodstop gewoon afslaan).
ze noemen het niet voor niets noodstop.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil anders mn motor niet ineens laten afslaan als op dat moment de turbo roodgloeiend is;
dat zou funest zijn
Ik heb al de nodige noodstoppen moeten maken in mijn autorij-carriere, maar nog nooit heb ik als een bezetene met allebei mn poten op de rem gestaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ze noemen het niet voor niets noodstop.
inderdaad. de oude ford fiesta van mijn mama had dat ook!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn Ford had ook de claxon aan de grootlicht/knipperlicht hendel.. Dus ws niets frans aan..
Niet helemaal waar, hoewel... Het is iig niet chronologisch wat dat betreft. De A5 is net nieuw, de A6 eindigt bij Muiden=geen amsterdam, hoewel het onzinnig zou zijn om parallel aan de A1 door te laten lopen (zou wel wat file schelen trouwens of verplaatsen...) Waar is de A3 gebleven?? A7 zelfde verhaal als de A6, maar dan parallel met de A8.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:07 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
A1 t/m A10 eindigen/beginnen in Amsterdam
De A3 zou de snelweg naar Woerden zijn, tussen de A2 naar Utrecht en de A4 naar (nu nog Delft). De A5 is veel later aangelegd, maar zou al wel die benaming krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:37 schreef ToMaSZ het volgende:
Niet helemaal waar, hoewel... Het is iig niet chronologisch wat dat betreft. De A5 is net nieuw, de A6 eindigt bij Muiden=geen amsterdam, hoewel het onzinnig zou zijn om parallel aan de A1 door te laten lopen (zou wel wat file schelen trouwens of verplaatsen...) Waar is de A3 gebleven?? A7 zelfde verhaal als de A6, maar dan parallel met de A8.
Ik ben er nog niet uit of je bewering berust op louter toeval, of toch op logica.
Je hebt helemaal gelijk en ik bedoelde het ook niet helemaal zo precies, maar meer zo ongeveer... en wat dat betreft klopt het wel, behalve de A3 uiteraardquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:37 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, hoewel... Het is iig niet chronologisch wat dat betreft. De A5 is net nieuw, de A6 eindigt bij Muiden=geen amsterdam, hoewel het onzinnig zou zijn om parallel aan de A1 door te laten lopen (zou wel wat file schelen trouwens of verplaatsen...) Waar is de A3 gebleven?? A7 zelfde verhaal als de A6, maar dan parallel met de A8.
Ik ben er nog niet uit of je bewering berust op louter toeval, of toch op logica.
die moeten ze in principe aan een hoge boom opknopen.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:17 schreef vosss het volgende:
Ik vraag me overigens af welke debiel ooit de drempel heeft uitgevonden.
Daar moet er toch ook ooit eens een keer de eerste van gemaakt zijn?
Anyway; dat is een eikel en heeft er overduidelijk geen rekening mee gehouden dat ik wel eens met mijn intercooler aan de grond zou kunnen komen
Ik wil hem wel eens als drempel gebruiken. In principe.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
die moeten ze in principe aan een hoge boom opknopen.....
schopje want dit wil ik ook wel weten eigenlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:43 schreef timmeeeh het volgende:
oftewel: de toeter op de linkerhendel is niet iets typisch frans. dus wat is het wel?
Japan rijden ze andere kant van de weg enzo.quote:Op zondag 25 september 2005 14:05 schreef HPoi het volgende:
Waarom zit bij de jappen de tankdop links en bij de Europeanen rechts.
mercedes SLR heeft uitlaat aan de zijkant.quote:Op zondag 25 september 2005 14:14 schreef HPoi het volgende:
Uitlaat links of rechts, maakt het verschil? En waarom geen uitlaat aan de zijkant?
links / rechts maakt geen verschil, en je kunt ook links en rechts hebben. is gewoon wat het beste uit komt voor de ontwerper. zijkant kan ook, maar is wat lastig bij compacte auto's, (Katalysator, demper.. etc.).quote:Op zondag 25 september 2005 14:14 schreef HPoi het volgende:
Uitlaat links of rechts, maakt het verschil? En waarom geen uitlaat aan de zijkant?
Als je goed remt is ABS nieteens nodig.. Maar idd, dat kan al makkelijk met 1 voet..quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb al de nodige noodstoppen moeten maken in mijn autorij-carriere, maar nog nooit heb ik als een bezetene met allebei mn poten op de rem gestaan.
Ik bedoel, met 1 voet stamp ik elke auto makkelijk in de ABS; dan heeft het wmb totaal geen nut om nog harder dat pedaal in te schoppen
Bij vrachtwagens zit er nog logica achter dat ze allemaal links zitten, dan irriteer je de voetgangers niet bij het stilstaan/wegrijden met je uitlaatgassen.. Maar wel weer die stoere gastjes die links van je gaan staan met hun rechter raam open..quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef M5 het volgende:
[..]
links / rechts maakt geen verschil, en je kunt ook links en rechts hebben. is gewoon wat het beste uit komt voor de ontwerper. zijkant kan ook, maar is wat lastig bij compacte auto's, (Katalysator, demper.. etc.).
Het vorige model S-klasse(w140) heeft dat ook, nooit iets van gesnapt. Theorietje hierover: De auto is hoofdzakelijk ontworpen vanuit het perspectief van de passagier ipv dat van de bestuurder. Op deze manier heef de passagier, die vaak rechts zit, een beter zicht door de voorruit.(al zit hij vaak achterin, en ik vraag me af of er ook wezenlijk belang bij is dat de passagier beter zicht heeft dan de chauffeur )quote:Op zondag 25 september 2005 14:10 schreef HPoi het volgende:
En waarom zitten de ruitenwissers van de VW Kever andersom? Dus niet van rechts (ruststand) naar links maar van links (ruststand Kever) naar rechts. Is wel irri bij de kever want dan zit er zo'n grote halve ronding die niet gewist word, terwijl aan de passagiers kant het wel recht afgewist wordt.
De uitlaat mag niet schuin naar rechts of naar rechts eindigen, ivm voetgangers.quote:Op zondag 25 september 2005 14:14 schreef HPoi het volgende:
Uitlaat links of rechts, maakt het verschil? En waarom geen uitlaat aan de zijkant?
Bij sommige amerikaanse bakken is dit een vrij normaal verschijnsel hoorquote:Op zondag 25 september 2005 13:41 schreef Mad-Matt het volgende:
Welke geweldige duitser heeft ooit bedacht om de handrem bedienbaar te maken met je voet???
En hoe kan je je handrem erop zetten als je auto in de eerste versnelling staat?
Stomme mercedes's
Dat is een kwestie van gewenning, ik had vroeger een Amerikaan en ik remde altijd met links, ook toen ik aan autocross deed remde ik altijd met links, en dat was omdat ik met rechts de Turbo op toeren moest houden. Rallyrijders remmen bijna allemaal met linksquote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe komt het dat je met je linkervoet nauwkeurig kan (ont-)koppelen, maar absoluut geen gevoel hebt voor remmen (of gas geven)?
das een hele fraaie, iets wat ik me ook al menigmaal heb afgevraagdquote:Op maandag 26 september 2005 13:27 schreef Blapiet het volgende:
ik vraag me vaak af waarom auto-fabrikanten niet een uniforme hoogte afspreken voor stoot-strips aan de zijkant.
Mijn uitlaat zit gewoon links, alleen in Engeland is dat soms wel een vervelend voor fietsers en voetgangers, als ze de "volle Laag" krijgenquote:Op maandag 26 september 2005 09:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
De uitlaat mag niet schuin naar rechts of naar rechts eindigen, ivm voetgangers.
Naar links, schuin links of achter mag dus wel
En dan verlaag je je auto...quote:Op maandag 26 september 2005 13:27 schreef Blapiet het volgende:
ik vraag me vaak af waarom auto-fabrikanten niet een uniforme hoogte afspreken voor stoot-strips aan de zijkant.
Nog geen goede reden om het niet te doen, hoeveel auto's zijn procentueel nou verlaagd,....quote:
Niet alle auto's zijn even hoog en waar nog meer verschil in zit: de vorm van de auto.quote:Op maandag 26 september 2005 22:28 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Nog geen goede reden om het niet te doen, hoeveel auto's zijn procentueel nou verlaagd,....
Dan werken ze dus niet goed wil je zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:07 schreef JMS00 het volgende:
[..]
Niet alle auto's zijn even hoog en waar nog meer verschil in zit: de vorm van de auto.
Die strips zijn volgens mij zo geplaatst, dat ze op de plek zitten die de meeste kans heeft om geraakt te worden/een andere auto te raken: waar het plaatwerk het meest naar buiten komt.
Eigenlijk wel, moet je maar eens opletten hoe vaak je met je deur de stootstrip mist van de auto naast je bij het uitstappen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Dan werken ze dus niet goed wil je zeggen.
Hoe doe jij in godsnaam de autodeur open? Door hem letterlijk tegen een andere auto te smijten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:58 schreef JMS00 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, moet je maar eens opletten hoe vaak je met je deur de stootstrip mist van de auto naast je bij het uitstappen.
als je wat krapjes staat gebeurd het wel eens dat je per ongeluk je deur verder open maakt dan de bedoeling was. Dus dan gebeurd het wel eens. Maar goed, blijkbaar ben ik de enige die dat heeft maar hoe komen dan toch die pitten in m'n deurquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe doe jij in godsnaam de autodeur open? Door hem letterlijk tegen een andere auto te smijten?
Heo is je RPM schaalverdeling? Dus tientallen? Duizendtallen? Of hondertalllen? Of gewoon 1,2,3 etc.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:03 schreef Blapiet het volgende:
[..]
als je wat krapjes staat gebeurd het wel eens dat je per ongeluk je deur verder open maakt dan de bedoeling was. Dus dan gebeurd het wel eens. Maar goed, blijkbaar ben ik de enige die dat heeft maar hoe komen dan toch die pitten in m'n deur
En wat ik me vandaag afvroeg is waarom er bij de toerenteller een -1 staat (RPM x 100-1) en dan de -1 in het klein
er staat toch x100,......quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef yup het volgende:
[..]
Heo is je RPM schaalverdeling? Dus tientallen? Duizendtallen? Of hondertalllen? Of gewoon 1,2,3 etc.
klopt,... maar waarom (staat trouwens ook RPM bij)quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef daNpy het volgende:
Dan staat er in plaats van "rpm" (revolutions per minute) "min-1", wat ook staat voor omwentelingen per minuut
Wat de vermenigvuldigingsfactor is heeft daar niets mee te maken.
Oops Niet gezienquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef Blapiet het volgende:
[..]
er staat toch x100,......
dus 10 20 30 40
krappe parkeer vakken, 2-deurs auto(langere deuren dus). Wil niet zeggen dat ik deuek knal in andermans auto hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe doe jij in godsnaam de autodeur open? Door hem letterlijk tegen een andere auto te smijten?
dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:10 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, als ik uit de auto stop, dan hou ik altijd even mijn hand om de deur, zodat mijn hand tussen allebei de deuren zit. Als ik ook maar zie dat jouw deur tegen iemands auto aantikt....
ik doe altijd gewoon de deur open. Ik heb namelijk gewoon het normale aantal chromosomenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:10 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, als ik uit de auto stop, dan hou ik altijd even mijn hand om de deur, zodat mijn hand tussen allebei de deuren zit. Als ik ook maar zie dat jouw deur tegen iemands auto aantikt....
Als het heel krap is, is het niet gek om je hand ertussen te houden hoor.. stapt ook een stuk makkelijker in, hoef je nl niet bang te zijn dat je je eigen auto beschadigt (of die naast je)quote:Op woensdag 28 september 2005 13:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik doe altijd gewoon de deur open. Ik heb namelijk gewoon het normale aantal chromosomen
kom op zeg, niet zo panisch, je kan toch wel een deur opendoen zonder tegen een andere auto aan te beuken?
Met de nadruk op HEEL. Dat je net tussen de deuropening uit kan enzo. Dan pas doe ik me hand ertussen. Anders niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
Als het heel krap is, is het niet gek om je hand ertussen te houden hoor.. stapt ook een stuk makkelijker in, hoef je nl niet bang te zijn dat je je eigen auto beschadigt (of die naast je)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |