abonnement Unibet Coolblue
pi_30782638
Mijn pa heeft een alfa 146 1.4 Tspark op lpg G3. Maar nu komt het mooie.. Ding heeft 230.000 km gelopen. Ding word afgeragd bij het leven altijd pas boven de 5000 toeren schakelen ook bij koud, anders kom je niet vooruit met die 1.4 in dat ding van 1300kg.

maar het ding is nu stuk.. vast steeds uit, zomaar. Nu is al vervangen de Gastank(pomp zou stuk zijn) halve elktronica is vernieuwd.. lambda sonde, gasunit enz enz zit al meer dan 2500 euro in.. En maar beweren dat het motortje nog goed is en makkelijk nog 70.000 km mee kan.

Volgens mij droomt hij te veel en kan hij dat ding beter tegen een boom rijden.. wat denken jullie

[ Bericht 1% gewijzigd door Giem op 21-09-2005 10:21:40 ]
pi_30782666
Ik denk dat jij hem maar tegen een boom voor hem moet rijden, als hij nu nog steeds niet ziet dat het een afgerachte bak is
pi_30782673
Je vader moet inderdaad eens wat minder Doomen.

Maar ik zou er, als ik hem was, geen geld meer instoppen. Lijkt me een bodemloze put aan het worden.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_30782678
Kan ik je dakraam overnemen?
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
pi_30782685
Het is "afgeragd" trouwens.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_30782897
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef Billekoek het volgende:
Kan ik je dakraam overnemen?
zelfs dat zit er niet eens in.. misschien nog een spiegel nodig? Af iets anders
  woensdag 21 september 2005 @ 09:43:14 #7
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30782988
Aan een lpgbak die rond deze stand slecht gaat lopen zou ik niet meer teveel moeite besteden. Hop, naar africa, voor de export.
Vampire Romance O+
  woensdag 21 september 2005 @ 09:54:14 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30783214
Wat meot je hebben voor de gastank?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_30783285
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is "afgeragd" trouwens.
Je hebt er nog een paar gemist:
quote:
vernieuwt.. Labda zondes
Our Lady of Blessed Acceleration, don't fail me now!
  woensdag 21 september 2005 @ 10:02:59 #10
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_30783362
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:43 schreef MouseOver het volgende:
Aan een lpgbak die rond deze stand slecht gaat lopen zou ik niet meer teveel moeite besteden. Hop, naar africa, voor de export.
pi_30783434
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:58 schreef geelhoed het volgende:

[..]

Je hebt er nog een paar gemist:
[..]
jaja.. nou weet ik het wel weer. maar als je er dan ook bij zou zeggen hoe het wel moet
pi_30783458
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:02 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Of zou hij in onderdelen meer opleveren.. misschien kan ik hier nog wat op V&A zetten
  woensdag 21 september 2005 @ 10:13:10 #13
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_30783624
Gewoon inruilen kan dat niet?
pi_30783679
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:13 schreef Tjabbo het volgende:
Gewoon inruilen kan dat niet?
Alsof er een dealer is die die auto wil hebben.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 21 september 2005 @ 10:15:33 #15
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_30783683
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:05 schreef Giem het volgende:

[..]

jaja.. nou weet ik het wel weer. maar als je er dan ook bij zou zeggen hoe het wel moet
vernieuwd, lambda sonde
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_30784033
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:13 schreef Tjabbo het volgende:
Gewoon inruilen kan dat niet?
Ow vast wel Maar hoeveel zou je nog krijgen voor een Alfa uit 1998 die stuk is en al 230.000 heeft gelopen op gas
pi_30784163
Volgens de autoweek kom ik op een dagwaarde van 2200 voor een auto uit 1999. Hij was niet uit 1998 maar 1999

Zelfs mijn corsa uit 1994 zou nog meer moeten opleveren

[ Bericht 3% gewijzigd door Giem op 21-09-2005 10:49:49 ]
pi_30784359
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:25 schreef Giem het volgende:
Mijn pa heeft een alfa 146 1.4 Tspark op lpg G3. Maar nu komt het mooie.. Ding heeft 230.000 km gelopen. Ding word afgeragd bij het leven altijd pas boven de 5000 toeren schakelen ook bij koud, anders kom je niet vooruit met die 1.4 in dat ding van 1300kg.

maar het ding is nu stuk.. vast steeds uit, zomaar. Nu is al vervangen de Gastank(pomp zou stuk zijn) halve elktronica is vernieuwd.. lambda sonde, gasunit enz enz zit al meer dan 2500 euro in.. En maar beweren dat het motortje nog goed is en makkelijk nog 70.000 km mee kan.

Volgens mij droomt hij te veel en kan hij dat ding beter tegen een boom rijden.. wat denken jullie
230 duizend kilometer is toch een acceptabel aantal kilometers, de meeste wagens halen zoveel kilometers niet, sommige zijn na niet eens de helft al afgeschreven.
pi_30784416
zeker voor gas is dit een flink aantal kilometers.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30784501
Voor gas is dat echt geen flink aantal kilometers hoor

Alleen dat afraggen is zo fantastisch voor het blokkie

Helemaal met koude motor + lpg. Way to go, hoe verkracht ik een motor die op lpg loopt, les numero uno.

Ik zou er geen geld meer in steken.
pi_30784706
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:50 schreef yup het volgende:
Voor gas is dat echt geen flink aantal kilometers hoor

Alleen dat afraggen is zo fantastisch voor het blokkie

Helemaal met koude motor + lpg. Way to go, hoe verkracht ik een motor die op lpg loopt, les numero uno.

Ik zou er geen geld meer in steken.
Dat heb ik ook al zo vaak gezegt.. maarja hoe maak je dat een alfa freek duidelijk dat ook een alfa stuk kan..
pi_30784948
Wat ik totaal niet begrijp waarom een 1.4 op gas. Ga liever minimaal voor een 1.6 als je zo graag lpg wilt. Hoef je niet zo te trappen als je vooruit wilt komen.
pi_30784950
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:43 schreef MouseOver het volgende:
Aan een lpgbak die rond deze stand slecht gaat lopen zou ik niet meer teveel moeite besteden. Hop, naar africa, voor de export.


LPG is schoner voor de motor dan benzine hoor
pi_30784984
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:07 schreef Fulcrum_X het volgende:


LPG is schoner voor de motor dan benzine hoor
Nou fijn, dan mag deze Alfa het milieu gaan verbeteren in Ivoorkust.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_30785008
LPG is wel slechter voor je motor. MAar het betekent niet dat ie na 2 ton is afgeschreven.

Oom heeft een Mazda 1.5i 16v met 88 pk op LPG. Ding werd gewoon koud geragt en het heeft 260.000 km op de teller. Ding rijd als nieuw.

Je kan 2 dingen zeggen. Of Japanse auto's roeleren zo fucking hard dat ze niet kapot kunnen, of LPG is zo slecht niet als ze beweren. Denk dat het een combinatie is van deze 2.
pi_30785040
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:07 schreef yup het volgende:
Wat ik totaal niet begrijp waarom een 1.4 op gas. Ga liever minimaal voor een 1.6 als je zo graag lpg wilt. Hoef je niet zo te trappen als je vooruit wilt komen.
Ja hij heeft hem 2e hands gekocht.. Toen had hij al 170.000 op de teller of zo.. Vond het toen al een domme aankoop.. maar ja.. alfa's gaan nooit stuk... en maar zeuren toen ik een corsa kocht... die roesten toch bij het leven...
pi_30785071
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:09 schreef yup het volgende:
LPG is wel slechter voor je motor. MAar het betekent niet dat ie na 2 ton is afgeschreven.

Oom heeft een Mazda 1.5i 16v met 88 pk op LPG. Ding werd gewoon koud geragt en het heeft 260.000 km op de teller. Ding rijd als nieuw.

Je kan 2 dingen zeggen. Of Japanse auto's roeleren zo fucking hard dat ze niet kapot kunnen, of LPG is zo slecht niet als ze beweren. Denk dat het een combinatie is van deze 2.
*mompelt iets over BX die nog steeds rondrijdt, ongereviseerd met 430.000 km op de teller*
pi_30785092
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:09 schreef yup het volgende:
LPG is wel slechter voor je motor. MAar het betekent niet dat ie na 2 ton is afgeschreven.

Oom heeft een Mazda 1.5i 16v met 88 pk op LPG. Ding werd gewoon koud geragt en het heeft 260.000 km op de teller. Ding rijd als nieuw.

Je kan 2 dingen zeggen. Of Japanse auto's roeleren zo fucking hard dat ze niet kapot kunnen, of LPG is zo slecht niet als ze beweren. Denk dat het een combinatie is van deze 2.
Ik denk dat eerste.. want op gas moet je niet rijden.. daar moet je op koken
pi_30785109
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

*mompelt iets over BX die nog steeds rondrijdt, ongereviseerd met 430.000 km op de teller*
benzine/gas of diezel
pi_30785143
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:11 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

*mompelt iets over BX die nog steeds rondrijdt, ongereviseerd met 430.000 km op de teller*
Die BX werd vroeger het meest van zijn zielige leven vast bereden door een geitewollensokken linkse groenlinks stemmer. Nooit boven de 2500 rpm komen, altijd kwart gas. Want immers te hard rijden en het ding waait uit elkaar. Slecht voor het milieu ook

Ja zo kan me 50cc brommer ook 3 ton mee

pi_30785235
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:13 schreef Giem het volgende:

[..]

benzine/gas of diezel
Gas
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:13 schreef yup het volgende:

[..]

Die BX werd vroeger het meest van zijn zielige leven vast bereden door een geitewollensokken linkse groenlinks stemmer. Nooit boven de 2500 rpm komen, altijd kwart gas. Want immers te hard rijden en het ding waait uit elkaar. Slecht voor het milieu ook

Ja zo kan me 50cc brommer ook 3 ton mee

pi_30785347
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:13 schreef yup het volgende:

[..]

Die BX werd vroeger het meest van zijn zielige leven vast bereden door een geitewollensokken linkse groenlinks stemmer. Nooit boven de 2500 rpm komen, altijd kwart gas. Want immers te hard rijden en het ding waait uit elkaar. Slecht voor het milieu ook

Ja zo kan me 50cc brommer ook 3 ton mee

Zo een heeft mijn pa ook nog gehad.. Wat een auto keuze heeft die man
pi_30785414
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:21 schreef Giem het volgende:

[..]

Zo een heeft mijn pa ook nog gehad.. Wat een auto keuze heeft die man
Ik zeg altijd maar, wat de boer niet kent dat vreet hij niet

Als je er eentje rijdt, dan ben je hooked. Anyway, ik houd het tegenwoordig alleen bij de motor en dit gaat offtopic
pi_30785454
Als het een betrouwbare auto is geweest, dan moet de 300k wel haalbaar zijn. Maar we praten hier over een Alfa, die hebben eenmaal een kortere levensduur dan de gemiddelde auto.
pi_30785645
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:25 schreef Phoenixjuh het volgende:
Als het een betrouwbare auto is geweest, dan moet de 300k wel haalbaar zijn. Maar we praten hier over een Alfa, die hebben eenmaal een kortere levensduur dan de gemiddelde auto.
Dat bedoel ik... 1.4 105 pk.. ding loopt altijd boven de 4000 toeren om de auto vooruit te krijgen.. olie verversen heeft mijn pa nog nooit van gehoord.. doet 1 keer per jaar een beurdje.. nooit een grote.. en hij rijdt 40.000 km in een jaar.
pi_30785804
Sjah Alfa's zijn toerenmotoren. Je pa moet maar leren normaal warm rijden en warm bedoel ik dus niet alleen de water temp maar dus ook de olie temp...

En die oliewissel is helemaal moordend voor die Alfa... Je pa is echt geen iemand die je een Alfa moet geven. Iemand die Alfa rijd moet A normaal warmrijden B oliepeil regelmatig checken + verversen C onderhoud op tijd doen.
pi_30786011
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef yup het volgende:
Sjah Alfa's zijn toerenmotoren. Je pa moet maar leren normaal warm rijden en warm bedoel ik dus niet alleen de water temp maar dus ook de olie temp...

En die oliewissel is helemaal moordend voor die Alfa... Je pa is echt geen iemand die je een Alfa moet geven. Iemand die Alfa rijd moet A normaal warmrijden B oliepeil regelmatig checken + verversen C onderhoud op tijd doen.
Hij beweerd altijd van niet

Volgens mij moet je dat sowieso in alle auto's goed bijhouden en controleren.. Om de hoeveel km zou je eigelijk olie moeten verversen.. gemiddeld dan.
pi_30786113
Hangt van olie en motor af.

Oude knaak motoren (zoals die van me 318i) moet je toch echt max. 15.000 km vervangen.

Voor een moderne blok met een long life olie zou ik nooit meer dan 20.000 km gaan.

Ik zeg niet dat het direct stuk gaat, maar als je het te lang erin houd is het niet echt bevorderlijk voor je motor. Liever wat eerder vervangen dus.

Bij zo een Alfa op LPG zou ik zelf 15.000 km als interval aanhouden. LPG + toerenmotor dus wat lager dan de gemiddelde burgerknaakbak.
pi_30786372
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:45 schreef yup het volgende:
Hangt van olie en motor af.

Oude knaak motoren (zoals die van me 318i) moet je toch echt max. 15.000 km vervangen.

Voor een moderne blok met een long life olie zou ik nooit meer dan 20.000 km gaan.

Ik zeg niet dat het direct stuk gaat, maar als je het te lang erin houd is het niet echt bevorderlijk voor je motor. Liever wat eerder vervangen dus.

Bij zo een Alfa op LPG zou ik zelf 15.000 km als interval aanhouden. LPG + toerenmotor dus wat lager dan de gemiddelde burgerknaakbak.
je vergeet een nulletje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30786495
0 vergeten ?

150.000 kilometer met dezelfde olie ?
pi_30786653
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:25 schreef Giem het volgende:
Mijn pa heeft een alfa 146 1.4 Tspark op lpg G3. Maar nu komt het mooie.. Ding heeft 230.000 km gelopen. Ding word afgeragd bij het leven altijd pas boven de 5000 toeren schakelen ook bij koud, anders kom je niet vooruit met die 1.4 in dat ding van 1300kg.

maar het ding is nu stuk.. vast steeds uit, zomaar. Nu is al vervangen de Gastank(pomp zou stuk zijn) halve elktronica is vernieuwd.. lambda sonde, gasunit enz enz zit al meer dan 2500 euro in.. En maar beweren dat het motortje nog goed is en makkelijk nog 70.000 km mee kan.

Volgens mij droomt hij te veel en kan hij dat ding beter tegen een boom rijden.. wat denken jullie

Heeft dat ding hydraulische klepstoters of niet?
Anders zou een rondje kleppenstellen wel eens wonderen kunnen verrichten. En dan kan ie makkelijk nog even mee.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_30786698
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:44 schreef Huukrion het volgende:

[..]

230 duizend kilometer is toch een acceptabel aantal kilometers, de meeste wagens halen zoveel kilometers niet, sommige zijn na niet eens de helft al afgeschreven.


Bij een opel ofzo?

Kom op zeg, 230.000km is veel maar echt niet zóveel, een motor met die kmstand moet makkelijk nog flink wat km's kunnen maken.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_30786733
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:09 schreef yup het volgende:
LPG is wel slechter voor je motor. MAar het betekent niet dat ie na 2 ton is afgeschreven.

Oom heeft een Mazda 1.5i 16v met 88 pk op LPG. Ding werd gewoon koud geragt en het heeft 260.000 km op de teller. Ding rijd als nieuw.

Je kan 2 dingen zeggen. Of Japanse auto's roeleren zo fucking hard dat ze niet kapot kunnen, of LPG is zo slecht niet als ze beweren. Denk dat het een combinatie is van deze 2.
ga maar uit van het laatste.
Ik heb al diverse auto's in mijn bezit gehad op lpg met torenhoge kmstanden (rond de 3 ton) en nooit gezeik met de motortjes gehad.

Naar aanleiding van je opmerking over de BX, als iets onverwoestbaar is zijn het de motorblokken van de bx
Mijn vorige bx (op LPG!) is er bij 3 ton uitgegaan.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_30786786
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef yup het volgende:
0 vergeten ?

150.000 kilometer met dezelfde olie ?
Ah.. in mijn boekje van de corsa staat namelijk om de 7500 olie verversen.. en om de 15 een beurd.. dus 15 klein.. 30 groot 45 klein.. 60 groot en dan op 7500, 22500, 37500 alleen olie
pi_30787072
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef yup het volgende:
0 vergeten ?

150.000 kilometer met dezelfde olie ?
oh sorry dude, helemaal verkeerd gelezen, dacht dat je het over een motor had.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30794383
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]


Heeft dat ding hydraulische klepstoters of niet?
Anders zou een rondje kleppenstellen wel eens wonderen kunnen verrichten. En dan kan ie makkelijk nog even mee.
Ga er maar vanuit dat een 1.4 liter 16v dubbel nokker + fuel injection hydraulische stoters heeft

Kleppen gestel komt allang niet meer voor (uitzonderingen daar gelaten)
  woensdag 21 september 2005 @ 17:51:21 #47
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_30797003
Als je pa van plan is z'n slooppraktijken te staken is het wellicht een idee om er gewoon een ander (onder)blok in te lepelen (that is: gebruikt, te koop voor wenug). Moeten jullie wel een beetje skills hebben. Lijkt me dat de rest van het motorische gedeelte (electronica e.d.) zo'n beetje vervangen is ondertussen.
p.s. je pa lijkt mijn maat wel, die heeft ook een 146 1.4 op LPG en ragt ook continue (gaat tot onze stomme verbazing tot op heden nog perfect (200+ Mm).
Life is too short don't stress every day
pi_30797292
Ik rij ook een Alfa Romeo 146 1.4 TwinSpark op lpg G3 uit 1998. Overigens weegt de auto geen 1300 kg, maar nog geen 1200 kg. Ik vindt dat ik niet zo hoef te trappen om vooruit te komen hoor, zelfs met deze lichte motorvariant, is deze auto gemiddeld of zelfs net iets boven gemiddeld vlot.

Wel lomp om een Alfa nooit warm te rijden, zo moeilijk is het toch niet? Ik rij altijd 15 km warm, en dat houdt in, schakelen bij of onder de 3000 toeren, en zorgen dat je niet boven dat toerental uitkomt de eerste 10 minuutjes ongeveer.

De mijne heeft er overigens 128.000 op staan, en heb ook al gezeik gehad met de lpg pomp, en de luchtmassameter, en het stationair afstellen van mijn motortje. Nu loopt die gelukkig weer perfect, en ben ook van plan deze auto nog héél lang te houden.

Het is echt een té leuke auto om 'm te mishandelen dus kan echt niet voorstellen dat mensen zo hardhandig en gemakkelijk met hun Alfa en auto in het algemeen om kunnen gaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 21 september 2005 @ 18:07:57 #49
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30797473
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:07 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]



LPG is schoner voor de motor dan benzine hoor
Met gas is niets mis, maar als ze rond deze stand gaan klieren is het vaak een heksentoer om ze weer in orde te krijgen. Die alfa bewijst dat ook al als je kijkt hoeveel er al ingepompt is.
Vampire Romance O+
pi_30797669
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik rij ook een Alfa Romeo 146 1.4 TwinSpark op lpg G3 uit 1998. Overigens weegt de auto geen 1300 kg, maar nog geen 1200 kg. Ik vindt dat ik niet zo hoef te trappen om vooruit te komen hoor, zelfs met deze lichte motorvariant, is deze auto gemiddeld of zelfs net iets boven gemiddeld vlot.

Wel lomp om een Alfa nooit warm te rijden, zo moeilijk is het toch niet? Ik rij altijd 15 km warm, en dat houdt in, schakelen bij of onder de 3000 toeren, en zorgen dat je niet boven dat toerental uitkomt de eerste 10 minuutjes ongeveer.

De mijne heeft er overigens 128.000 op staan, en heb ook al gezeik gehad met de lpg pomp, en de luchtmassameter, en het stationair afstellen van mijn motortje. Nu loopt die gelukkig weer perfect, en ben ook van plan deze auto nog héél lang te houden.

Het is echt een té leuke auto om 'm te mishandelen dus kan echt niet voorstellen dat mensen zo hardhandig en gemakkelijk met hun Alfa en auto in het algemeen om kunnen gaan.
Mijn pa heeft een junior uitvoering daar zit nog een airco en climatcontrol in enzo.. allemaal van die onzin.. dat zal dan wel dat extra gewicht zijn.

mmm echt vlot optrekkken doet hij niet hoor.. ja alleen als je hem door trapt.. want ik hou hem zelf bij (makkelijk.. ken zelfs sneller) met mijn 11 jaar oude corsa met 60 pk Het enige verschil is dat het bij mij met 80 km wel op houdt hij kan dan nog even door..

Maar inderdaad hij zegt wel dat hij hem warm rijd.. maar dat is in zijn begrip volgens mij tot 4500 toeren door trekken.. nouja..

Wel grappig eigelijk.. mijn corsa schakel ik nooit boven de 3500 toeren.. heeft geen zin.. daar gebeurd toch niks meer.. Lang leve de 8 kleppen met hun hoge koppel bij lage toeren..
pi_30797728
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:07 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Met gas is niets mis, maar als ze rond deze stand gaan klieren is het vaak een heksentoer om ze weer in orde te krijgen. Die alfa bewijst dat ook al als je kijkt hoeveel er al ingepompt is.
klopt hij heeft nu al 6 keer bij de garage gestaan in 2 weken tijd
pi_30798389
Zonde van die mooie alfa
pi_30799154
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:14 schreef Giem het volgende:

[..]

Mijn pa heeft een junior uitvoering daar zit nog een airco en climatcontrol in enzo.. allemaal van die onzin.. dat zal dan wel dat extra gewicht zijn.

mmm echt vlot optrekkken doet hij niet hoor.. ja alleen als je hem door trapt.. want ik hou hem zelf bij (makkelijk.. ken zelfs sneller) met mijn 11 jaar oude corsa met 60 pk Het enige verschil is dat het bij mij met 80 km wel op houdt hij kan dan nog even door..

Maar inderdaad hij zegt wel dat hij hem warm rijd.. maar dat is in zijn begrip volgens mij tot 4500 toeren door trekken.. nouja..

Wel grappig eigelijk.. mijn corsa schakel ik nooit boven de 3500 toeren.. heeft geen zin.. daar gebeurd toch niks meer.. Lang leve de 8 kleppen met hun hoge koppel bij lage toeren..
Als jij hem bijhoud met je Corsa doet die bestuurder van die Alfa iets fout, geloof me. Zo een ding moet je op toeren houden en niet iedereen heeft zin daarin. 105 tegen 60 pk... Dat is bijna 2x zoveel vermogen man!
  woensdag 21 september 2005 @ 19:10:51 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_30799269
een motor moet idd meer dan 2.3 ton kunnen lopen

maar GOEDEMORGEN HET IS EN BLIJFT EEN ALFA!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_30801550
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef yup het volgende:

[..]

Als jij hem bijhoud met je Corsa doet die bestuurder van die Alfa iets fout, geloof me. Zo een ding moet je op toeren houden en niet iedereen heeft zin daarin. 105 tegen 60 pk... Dat is bijna 2x zoveel vermogen man!
Maar hij is ook 2X zo zwaar Dus zeker het eerste stuk lukt me dat makkelijk.

Bijna 2x zo zwaar dan En zoals ik al zei.. ding loop voor geen meter
pi_30814584
Wel vreemd dat hij het niet meer doet, hoe kan dat nou?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')