Wat hierboven gezegt wordt, onderdelen is het een euro of 300 + distri, kopset, bouten, etc max vlakken hoeft waarschijnlijk bij een Opel 1.6 niet eens,C16NZ ofzo, is ijzer op ijzer. Inclusief Uurloon is het wel veel. Het komt overigens door niet goed warmrijden in 95% van de gevallen (voor volgende keer).
Ligt ook aan rest staat auto, maar heb je goede sleutelaar in de buurt, of kun je zelf, zou ik het doen, weetje idd wat je hebt, ligt ook aan je verdere staat.
2e hands blok kost geen 1000 euro overigens, C20XE kost dat een goeie, C20NE zit al op 300 euro. Dus 1.6 vind je ook wel voor zoiets of minder, maar is ook ergens geen optie = nl nog meer uurloon/werk.
Dus idd garage incl uurloon gaat vrij veel kosten. Puur onderdelen valt het wel mee. Kijk, op zich valt koppakking wel mee, tis alleen ff wat werk. Ben je gebonden aan garage, kost het idd 1000 euro, en zeg je ding roest op de kasten, is het misschien niet de moeite.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation