abonnement Unibet Coolblue
pi_30614477
Hallo.
Ik ben van plan van een bekende een verlopen domein te registreren. Althans een domein die nog moet verlopen.
Het betreft een .com domein die bij Planet (!!!) gehost staat. Uiteraard laat ik hem eerst verlopen en wil hemzelf registreren dan om verhuizing etc niet te regelen en er zijn vast geen domeinkaper voor in de buurt die hierop azen

maar nu vraag ik me af, hoelang duurt het voordat een .com domein weer geregged kan worden als hij verlopen is?
En kan diegene dat domein nog terug eisen aangezien het indirect op zijn naam e.t.c ?
Hij betaalt het vast en zeker zelf niet meer door.............
Verder schijnt er ook een MSn aan die domein vast te zitten. Heb ik dan ook recht op dat MSN adres die ik laat vervallen ?
pi_30614836
Wanneer het domein op zijn eigen naam zet en het zal verlopen dan kun je het metteen overnemen alleen waar je wel rekening mee moet houden, het kan zijn dat het automatisch door de provider wordt overgenomen. Misschien is het beter om een maand van te voren het domein te verhuizen, dan krijgt de provider een brief van jou nieuwe provider en zal alles worden geregeld buiten jou om maar zonder al teveel risico verder. Ik heb er geen ervaring mee verder maar dat zou ik doen
-
pi_30614997
van expired naar de pool naar "vrij" duurt soms 3 maanden (zie ook www.netsol.com)
Ik haat de belastingdienst
pi_30615027
Na het verlopen van een domein naam word het nog 30 dagen gereserveerd. zodat het bij een vergissing niet zomaar door een ander overgenomen kan worden.

Dus 30 dagen na het verlopen kan jij hem registeren.
pi_30615032
En hoe zit het met de overname van de MSN-account die er aan vast hangt, ben ik dan de rechthebbende erop, of is dat de daadwerkelijke persoon die hem aan heeft gemaakt?
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:27:22 #6
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_30630314
Enige content op de site blijft uiteraard van de eerste eigenaar.
Hope for the best, prepare for the worst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')