abonnement Unibet Coolblue
pi_30578703
Ik heb hier een pc die ineens niet meer door wou starten door een beschadigd register. Ik heb daarvoor een oplossing op de Microsoft site gevonden en het systeem start nu wel weer door. Echter is er wel een probleempje bijgekomen, ik zie namelijk helemaal geen icoontjs meer in het 'Netwerkverbindingen' venster...

Als ik op vernieuwen druk dan krijg ik de volgende melding:
quote:
De lijst met netwerkadapers op uw compter kan niet vanuit de map Netwerkverbindingen worden opgevraagd, controleer of de netwerkverbinding service is ingeschakeld.
Ik heb al bij services gekeken maar kan niets vinden wat lijkt op een 'netwerkverbinding service'...

Ik heb de netwerk adapters ook al uit de hardware lijst verwijderd en opnieuw geļnstalleerd, dit heeft helaas niets geholpen.

Iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

Als iemand weet wat er precies met die 'netwerkverbinding service' bedoeld wordt dan hoor ik het graag.
  woensdag 14 september 2005 @ 19:38:14 #2
32295 Q-Edge
Marsmannetjes!! Wwwheeelpp!!!!
pi_30580702
Heb ik ook gehad! Erg irritant. Bij mij was het alleen wel wat erger. Ik kon mijn netwerkadapter ook niet meer verwijderen en de adapter was niet meer zichtbaar in het hardware overzicht (tenzij je ook alle 'verborgen' apparaten toont).

Oplossing bij mij was XP opnieuw installeren... Het probleem ontstond bij mij trouwens nadat dat ik Service Pack 2 geinstalleerd had...

Ik hoop dat je er uit komt, want windhoos opnieuw installeren is ook geen pretje.
Papa van een prachtige dochter en zoon
pi_30581714
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Q-Edge het volgende:
Heb ik ook gehad! Erg irritant. Bij mij was het alleen wel wat erger. Ik kon mijn netwerkadapter ook niet meer verwijderen en de adapter was niet meer zichtbaar in het hardware overzicht (tenzij je ook alle 'verborgen' apparaten toont).

Oplossing bij mij was XP opnieuw installeren... Het probleem ontstond bij mij trouwens nadat dat ik Service Pack 2 geinstalleerd had...

Ik hoop dat je er uit komt, want windhoos opnieuw installeren is ook geen pretje.
Inderdaad, dat installeren duurt wel een tijdje. En dan moeten de drivers en SP2 er ook nog bij op.

Maargoed, als ik er niet uit kom denk ik dat er niets anders op zit dan herinstalleren
  Lieve Belg woensdag 14 september 2005 @ 20:15:14 #4
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30581986
Problemen met ontbrekende pictogrammen voor netwerkverbindingen oplossen in Windows Server 2003 en Windows XP

Misschien dat dat helpt

Het is een lange uitleg in 19 stappen, maar wel het proberen waard
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_30582694
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:15 schreef Jump het volgende:
Problemen met ontbrekende pictogrammen voor netwerkverbindingen oplossen in Windows Server 2003 en Windows XP

Misschien dat dat helpt

Het is een lange uitleg in 19 stappen, maar wel het proberen waard
Dankje, duurt vast niet zolang als opnieuw XP installeren en de andere meuk die er nog bij komt kijken. Zal die pagina even doornemen
pi_30588531
Ok, ik heb het probleem opgelost hoor Jump. Pc draait weer als vanouds. Bedankt voor de url, zonder dat was het me niet gelukt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')