abonnement Unibet Coolblue
pi_30575222
Gare grafbak.

Koop liever een ouwe Toyota Landcruiser. Veiliger, mooier en zal vast meer zuipen
pi_30575262
Ow ik hoor net dat er nu zon 100 in nederland rondrijden op t nieuws
  woensdag 14 september 2005 @ 16:28:54 #78
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_30575266
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:27 schreef yup het volgende:
Gare grafbak.

Koop liever een ouwe Toyota Landcruiser. Veiliger, mooier en zal vast meer zuipen
En dan kan je tenminste nog iemand van de weg af rijden
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  woensdag 14 september 2005 @ 16:29:17 #79
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_30575286
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
Ow ik hoor net dat er nu zon 100 in nederland rondrijden op t nieuws
Je zou er maar net eentje hebben gekocht
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_30575352
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:29 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Je zou er maar net eentje hebben gekocht
Lekker afschrijven toch

90% van de nieuwwaarde weg
  woensdag 14 september 2005 @ 16:34:08 #81
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_30575417
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ooit die reportage van de Franse volksgezondheidsinspectie op ronde bij de Chinese resto's in Parijs gezien ? De kans op een overlijden in een Chinees restaurant daar is zowaar bijna groter dan in een Chinese landwind ...
dus als je in je landwind chinees eten gaat halen speel je een soort van chinees roulette?
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_30575470
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:31 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Lekker afschrijven toch

90% van de nieuwwaarde weg
terecht ook, mensen die een suv willen rijden maar geen fatsoenlijke kunnen betalen

sowieso suv's
pi_30575555
Als je zo graag een veilige auto wilt pleur je er een (verstopte) rolkooi in. Denk dat zelfs een X5 dan geen kans maakt.

Je BX zal dan tijdens het invoegen niet meer uit elkaar waaien, om maar een voorbeeld te noemen
pi_30575588
whaha echt belachelijk idd, ik begrijp echt niet dat zo'n auto hier mag rondrijden alles wordt met die intense bureaucratie hier 800 keer gecontroleerd en overwogen, maar deze grafkist mag gewoon rondrijden?
pi_30575633
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:39 schreef yup het volgende:
Als je zo graag een veilige auto wilt pleur je er een (verstopte) rolkooi in. Denk dat zelfs een X5 dan geen kans maakt.

Je BX zal dan tijdens het invoegen niet meer uit elkaar waaien, om maar een voorbeeld te noemen
das ook niet tof. als je dan hard crasht komt alle vertraging op jouw lichaam terecht omdat die rolkooi niet meegeeft. dan scheuren alle organen in je lichaam los

kreukelzone is echt noodzakelijk.
pi_30575666
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:42 schreef Repeat het volgende:

[..]

das ook niet tof. als je dan hard crasht komt alle vertraging op jouw lichaam terecht omdat die rolkooi niet meegeeft. dan scheuren alle organen in je lichaam los

kreukelzone is echt noodzakelijk.
Dat weet ik

Je moet je kooi dan ook licht beperken en niet helemaal tot de motorruimte gaan. Dat is voor rallywagens e.d.
pi_30575840
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:42 schreef yup het volgende:

[..]

Dat weet ik

Je moet je kooi dan ook licht beperken en niet helemaal tot de motorruimte gaan. Dat is voor rallywagens e.d.
daar gaat de rolkooi niet tot in de motorruimte, alleen waar de coureurs zitten.
V10
pi_30576247
Ok maar het is toch niet de bedoeling dat de cabine in een kreukelzone verandert (rolkooi voorkomt dat)

Verder is dit echt niet opzienbarend.

Wie denkt dat die Ford F150jes en andere jeeps uit Amerika sterk zijn heeft het serieus mis. Die dingen zijn levensgevaarlijk juist door hun gewicht... (drukt gewoon door)...
pi_30576357
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:02 schreef yup het volgende:
Ok maar het is toch niet de bedoeling dat de cabine in een kreukelzone verandert (rolkooi voorkomt dat)

Verder is dit echt niet opzienbarend.

Wie denkt dat die Ford F150jes en andere jeeps uit Amerika sterk zijn heeft het serieus mis. Die dingen zijn levensgevaarlijk juist door hun gewicht... (drukt gewoon door)...
rollkooi is alleen terbeschreming van de coureurs, maar zit binnen de gebruikelijke kreukelzones van auto's (dan heb ik over rallywagens/tourwagens)
V10
  woensdag 14 september 2005 @ 17:06:49 #90
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_30576379
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:02 schreef yup het volgende:
Ok maar het is toch niet de bedoeling dat de cabine in een kreukelzone verandert (rolkooi voorkomt dat)

Verder is dit echt niet opzienbarend.

Wie denkt dat die Ford F150jes en andere jeeps uit Amerika sterk zijn heeft het serieus mis. Die dingen zijn levensgevaarlijk juist door hun gewicht... (drukt gewoon door)...
Die zijn in elk geval vervaardigd uit staal, ipv aluminiumfolie. Mijn ouwe chevy was echtwel vrij stevig. Misschien is dat wat minder veilig voor andere weggebruikers, maar als bestuurder voelde ik me er redelijk safe in.

en ja, ik heb daar onvrijwillg een klein testje mee gedaan toen een e240 vol achterin vloog
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  woensdag 14 september 2005 @ 17:07:47 #91
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_30576409
Hij lijkt idd wel errug veel op een Opel Frontera. Alleen het neusje is anders. De rest is exact hetzelfde.

Maar als deze auto's nu geen drol waard gaan worden, is het mss wel leuk voor een rooitje of 1 1/2. Meer zou ik er niet voor over hebben voor deze uit aluminiumfolie opgetrokken replica van een Frontera.

Maar aan de andere kant, er zijn ook malloten die in kunststof kitcars rondrijden van een GT40 replica. Een zogeheten Bonito of een andere doodskist met kevermotor erin. Die worden ook gewoon gekeurd e.d. Mja, mij iig nie gezien.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_30576457
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:06 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Die zijn in elk geval vervaardigd uit staal, ipv aluminiumfolie. Mijn ouwe chevy was echtwel vrij stevig. Misschien is dat wat minder veilig voor andere weggebruikers, maar als bestuurder voelde ik me er redelijk safe in.

en ja, ik heb daar onvrijwillg een klein testje mee gedaan toen een e240 vol achterin vloog
Vlieg jij eens vol tegen een boom ander solide object. Ben je echt beter af met een moderne wagen met krachtige chassis.

Geldt ook voor bestelwagens. Gevaarlijk voor andere weggebruikers, maar mietjes als het komt tegen solide objecten. Die dingen zijn zo zwaar dat de kracht ZO groot word dat gewoon alles werkelijk verpletterd word...
pi_30576529
ja maar die zijn nog licht enz, ik vraag me af waar die 2500kg dan inzit als het zo slap is?
liggen er gewoon grindtegels op de bodem ofzo?
pi_30576634
Het blijft een feit dat moderne wagens veiliger zijn en speciaal ontworpen constructies hebben dan wat er vroeger gemaakt werd.
V10
pi_30576675
Wie herinnert zich dit nog: Patrol tegen een Golf, en van beide bestuurders was niks meer over. De Patrol rijder had brandwonden, want hij had de motor tussen zijn benen staan.

Serieus. Herinner ik me nog van vroeger.

Alle SUV's zijn knakenbakken (van vroeger dan). De Opel Frontera (om maar iets te noemen) was ook al dramatisch slecht...
quote:
PlayMPA: zie toevoeging hierboven. Ook tegen een andere auto ga je het dus niet overleven, lijkt me.


Crashtest uit 1992 van een Nissan Patrol liet overigens precies hetzelfde effect zien. De SUV's uit die tijd bezwijken gewoon onder hun eigen gewicht bij zo'n klap.

Dus ook tegen een andere auto maak je geen kans.
(van ander site)
pi_30576898
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:27 schreef yup het volgende:
Gare grafbak.

Koop liever een ouwe Toyota Landcruiser. Veiliger, mooier en zal vast meer zuipen
Ouwe is kewl

Nieuwe ook, maar met een vanafprijs van 90.555,50** ex afleverings kosten.. zullen de mensen die voor een Landwind komen kijken wel een hartverzakking krijgen*

*Ik ook trouwens

**Landcruiser 100 VAN

[ Bericht 6% gewijzigd door allsystemshalt op 14-09-2005 17:29:50 (prijscorrectie) ]
pi_30576923
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:06 schreef M5 het volgende:

[..]

rollkooi is alleen terbeschreming van de coureurs, maar zit binnen de gebruikelijke kreukelzones van auto's (dan heb ik over rallywagens/tourwagens)
Is niet helemaal waar, auto is vaak ook doorgelast (ipv puntlassen, volledige lassen) en braces in de motorbaai e.d. om stijfheid te creeren, en beide kost je wel degelijk een gedeelte van je kreukelzone.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_30577040
Denk ook dat een rally/race wagen is gebouwd tegen klappen van boven de 100 km/u.

Denk dat een gewone auto niet voor zulke dingen is gebouwd...

Zo zie je in sommige filmpjes gewoon rallywagens met idiote snelheden tegen massieve dingen klappen... Die mannen stappen er gewoon uit...
pi_30577059
En nu weer ontopic:

Je bent dus gewoon een krenterige heaumeau als je zo'n ding koopt.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_30577109
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:28 schreef yup het volgende:
Denk ook dat een rally/race wagen is gebouwd tegen klappen van boven de 100 km/u.

Denk dat een gewone auto niet voor zulke dingen is gebouwd...

Zo zie je in sommige filmpjes gewoon rallywagens met idiote snelheden tegen massieve dingen klappen... Die mannen stappen er gewoon uit...
Jah maar die hebben dus een rolloverbar erin gelast en zijn op vele punten verstevigd..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')