abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 21:55:03 #176
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30554204
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:37 schreef ruby het volgende:
En Ralph, heel goed dat je je niet zo hebt blootgegeven aan grootmuil Rob.
Zoals Scanman hierboven al min of meer aangaf: Rob was nog véél dwingender, tijdens dit gesprek. Hij had fysiek positie gekozen bóven Ralph, probeerde hem voortdurend in een richting te duwen, en suggereerde oneerlijkheid en geheimzinnigheid bij Ralph (en zo horen we toch niet met elkaar om te gaan in dit huis als we een normale vraag aan elkaar stellen).
Ralph deed het echt knap, en gebruikte zijn bepekte uitdrukkingsvaardigheid zelfs in zijn vóórdeel. ( Hij begreep Rob zogenaamd verkeerd, gaf een onduidelijk antwoord op een andere vraag, won veel denktijd omdat hij immers zo lang doet over formuleren).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:11:55 #177
521 ruby
Hell yeah!
pi_30554844
Daarom, hulde voor Ralph!

Rob moet z'n plaats eens een keer weten.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:16:14 #178
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30555001
"Rob vertelt over zijn vroegere huwelijk maar heeft niet in de gaten dat hij verderop belachelijk wordt gemaakt"

Erg fout. Hij werd niet belachelijk gemaakt. Ingrid, Menno en Roel dezen respectievelijk Rob, Joost en Linda na. Was een idee van Dido.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:20:46 #179
215 misterDre
Paint it black!
pi_30555178
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Eigenlijk geeft Big Brother tamelijk objectief de sfeer/gebeurtenissen in het huis weer.

Kun je nagaan hoe lang het al aan het etteren is, dat gedoe met Tanja. Begin van vanavond hebben de bewoners het er over gehad dat het 'zo niet langer kan', wat we nu zagen is al van gisteren. Ben benieuwd wanneer ze haar nu eindelijk eens gaan confronteren met haar bizarre gedrag.

Ik denk dat Roel de show wel weer gestolen heeft, met z'n bijdehante opmerkingen ("vet shirt, alleen die strepen niet") en dat schattige optreden in de DBK. Ik vind 'm cool
Het is duidelijk dat iedereen haar zat is inclucief BB. Morgen laten ze zien dat Tanja niet mee wil doen met gym. Later in de week nog een confrontatie (die helaas vanavond uitbleef maar zeker nog gaat komen) Langzaam haar exit zonder gezichtsverlies opbouwen en nog wat leuke tv meepikken.


Tja ...en Roel is gewoon Cool
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 22:23:25 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30555303
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:16 schreef Rica het volgende:
"Rob vertelt over zijn vroegere huwelijk maar heeft niet in de gaten dat hij verderop belachelijk wordt gemaakt"

Erg fout. Hij werd niet belachelijk gemaakt. Ingrid, Menno en Roel dezen respectievelijk Rob, Joost en Linda na. Was een idee van Dido.
"Erg" fout was het niet, m.i.
Het was wat zwaar aangezet door de commentaarstem, maar ik heb het ook op de streams zitten volgen, en door iemand na te doen neem je m.i. iemand wel een béétje in de zeik. En Rob werd het meest nagedaan want die was uiteraard het meest aan het woord.
Het gebeurde wel in een goedmoedige sfeer.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2005 @ 23:12:57 #181
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30557310
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
Het gebeurde wel in een goedmoedige sfeer.
Rob kon er gelukkig wel om lachen. Als een boer met een houten poot.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 23:23:50 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30557730
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:12 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Rob kon er gelukkig wel om lachen. Als een boer met een houten poot.
De Leider liet -zij het goedgemutst- toch even merken dat hij echt wel in de gaten had dat zijn schaapjes ondeugend hadden gedaan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30563914
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:00 schreef Herald het volgende:
de volgende nominatie ronde is alleen Tanja genomineerd
Mooi zo
  woensdag 14 september 2005 @ 11:40:16 #184
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30567329
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef APK het volgende:
Volgens mij Rikkert exit donderdag, die is echt nooit in beeld.
ik vraag me wel eens af of ze dat expres doen bij BB, om de stemming te sturen min of meer...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 14 september 2005 @ 11:56:21 #185
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_30567703
Ik vind Rikkert ondanks zijn gebrek aan screentime erg leuk. Dat had ik mij dan ook voorgenomen toen hij zo'n debiele kop trok tijdens de eerste liveuitzending... made me laugh...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_30567730
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik vraag me wel eens af of ze dat expres doen bij BB, om de stemming te sturen min of meer...
Dat vraag je je na al die jaren BB nog af?

Ik vind Rikkert ook leuk, alleen vrees ik ook dat ie het veld moet ruimen donderdag.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2005 @ 12:27:57 #187
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30568485
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef buzzer het volgende:
ik vraag me wel eens af of ze dat expres doen bij BB, om de stemming te sturen min of meer...
Ik kan me niet voorstellen dat BB probeert de stemming te sturen. Het idee!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2005 @ 12:29:06 #188
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30568517
Effe serieus: De meest kleurloze moet wieberen. Als dat Rikkert is, dan is dat lullig voor hem, maar dan doen we
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30571565
Ja, daar heb je gelijk in Cynix. Rikkert is zo weinig in beeld geweest en dus niet interessant voor ons.

Sorry Rikkert, je bent niet onaardig, maar je maakt te weinig stennis. Dus, toedeledokie.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')