Dat ben ik met je eens. Probleem van de huidige generatie Mini's is dat ze kwa prijs in de Golf-Astra-Focus klasse zitten maar kwa ruimte toch echt niet verder komen dan de Polo-Corsa-Fiesta... Daardoor is het aan de ene kant wel een life-style autootje geworden (zoals o.a. de 206 CC, de New Beetle en de Smart dat inzekere zin ook zijn), maar heel veel mensen (moi ici) zouden best zo'n auto willen rijden als deze net ff wat praktischer zou zijn. Vandaar dat de volgende generatie Mini waarschijnlijk een flink stukkie gaat groeien t.o.v. het huidige model.quote:Op maandag 12 september 2005 21:58 schreef M5 het volgende:
die velgen in dat eerste plaatje
en de huidige mini is mooier (neus bedoel ik dan)
waarom?quote:Op maandag 12 september 2005 22:04 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Probleem van de huidige generatie Mini's is dat ze kwa prijs in de Golf-Astra-Focus klasse zitten maar kwa ruimte toch echt niet verder komen dan de Polo-Corsa-Fiesta... Daardoor is het aan de ene kant wel een life-style autootje geworden (zoals o.a. de 206 CC, de New Beetle en de Smart dat inzekere zin ook zijn), maar heel veel mensen (moi ici) zouden best zo'n auto willen rijden als deze net ff wat praktischer zou zijn. Vandaar dat de volgende generatie Mini waarschijnlijk een flink stukkie gaat groeien t.o.v. het huidige model.
Ik zag ze in de jaren '80 en '90 toch wel regelmatig rijden hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind die pickup wel leuk maar die station vind ik niks en is volgens mij gedoemd te mislukken. Hoeveel stations vd originele mini zie jij rijden? Ik heb er geloof ik in heel mijn leven 1 gezien.
Voor dat bedrag laat ik liever zoiets maken:quote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef RRRobert het volgende:
[...]
Die maken er -na achterlating van zo'n 10.000 euro- dit van:
Een BMW 3-serie station is ook nog steeds niet praktisch, is gewoon een lifestyle-combi. Dat zal de Mini dus ook worden als ie uitkomt. Je kunt er gewoon net iets meer in kwijt dan een normale Mini, en dat is best handig toch?quote:Op maandag 12 september 2005 22:04 schreef Fugie het volgende:
ik vidn het wel een leuk concept, maar ik twijfel of het ooit praktisch wordt. Het lijkt me eerder een mini met veel bagageruimte ipv een station.
cargofun uit duitsland bouwt al de pick-up van de New Beetle misschien dat ze ook aan de mini gaan beginnen...quote:
Beetje off-topic, maar hij errugquote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef GiSH het volgende:
[..]
cargofun uit duitsland bouwt al de pick-up van de New Beetle misschien dat ze ook aan de mini gaan beginnen...
[afbeelding]
tipje voor de mensen wie deze auto in het echt willen zien.. hij rijdt a.s. weekend rond in friesland
Djeez... 20 mille voor de ombouw Da's dan weer minder Maar zo'n dubbelcabine is natuurlijk weer een stuk praktischerquote:+++ Cargofun Komplettfahrzeug ab 20.000 ¤ +++ Cargofun Double Cab --> in 2006 +++
Ah een seach van Yahoo levert beduidend meer resultaat:quote:Op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Beetje off-topic, maar hij errug
[..]
Djeez... 20 mille voor de ombouw Da's dan weer minder Maar zo'n dubbelcabine is natuurlijk weer een stuk praktischer
Ik heb ooit eens een plaatje gezien van een New Beetle die door een Amerikaanse carrosseriebouwer omgebouwd was tot panel-van. Echt een heel gave bak was dat geworden. Kan d'r alleen geen plaatjes van googelen.
(dus als iemand... )
=edit= dit vond ik ooit al wel:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit bedoel ik dus niet:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |