quote:Op woensdag 7 september 2005 19:35 schreef Klonk het volgende:
We hadden het in het vorige deel over opgesloten huisdieren, vanmiddag was Pien de wc opgeglipt zonder dat ik het in de smiezen had, ik heb er eerst even foto's van gemaakt voor ik haar bevrijde
[afbeelding]
als je niks gezegd had was ut wrs niet eens opgevallenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef Klonk het volgende:
en ja ik weet het, ik moet de vloer dweilen
Nee psies! je had er niet zo over moeten doorgaan joh Pssst wie mailt mij de foto's doorquote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als je niks gezegd had was ut wrs niet eens opgevallen![]()
flauwe spoof op het gedoe in OUD van vandaagquote:Op woensdag 7 september 2005 19:41 schreef Klonk het volgende:
welke foto's bedoel je ?
Ehm, bekijk het heel even vanuit hun situatie Klonk, al begrijp ik je boosheid.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef Klonk het volgende:
godver, de godver.
ik ben op non actief gezet, ik ben woest, ik heb de stoom uit m'n oren, vlak voordat ik zou vertrekken (21.30) naar m'n dagelijkse rit naar Keulen, stuurde de klootzak van een baas me een sms-je dat ik in samenspraak met het reintegratiebureau tot 13 september ziek ben gemeld.
Ze vonden het na de paniekaanval van afgelopen maandag niet meer verantwoord om me in te zetten, flauwekul, ik voel me prima, net als anders niet mis
telefoon word niet opgenomen, sms-jes worden niet beantwoord, en dan voel je je zo fucking machteloos op dit tijdstip van de dag, maar morgen hebben ze een kwaaie aan me.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |