abonnement Unibet Coolblue
pi_30157232
Voor de dames.

Stel je voor: je hebt een leuke jongen ontmoet en je vraagt hem nadat hij je thuis gebracht heeft mee naar binnen. Het wordt niet met zoveel woorden gezegd, maar het mag duidelijk zijn dat de daad verricht zal worden. In een geile bui strompelen jullie naar je kamer en kleden elkaar uit. Dan trek je zijn onderbroek uit en zie je tot je grote schrik en teleurstelling een zeer klein geval vooruit staan, wachtend op voldoening. Hij is veel te klein voor jouw persoonlijke norm in ieder geval en als je dit van tevoren had geweten, zou het nooit zo ver gekomen zijn.

Maar nu zit je dus met een dilemma. Wat zou je doen? Zou je bijvoorbeeld de seks met een smoes afkappen, of zou je het voor die ene keer dan door de vingers zien? Of zou je iets anders doen, bijvoorbeeld heel eerlijk zijn?
pi_30158776
Nou, zeker een te gevoelig onderwerp .
pi_30159364
hoe klein is ie
  donderdag 1 september 2005 @ 11:04:31 #4
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30159405
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef darkie_blue het volgende:
hoe klein is ie
klein genoeg om gelijk weer naar buiten gewerkt te worden
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 1 september 2005 @ 11:04:57 #5
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_30159418
Zit je dr al lang mee ?
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_30159432
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, zeker een te gevoelig onderwerp .
Gevoelig is ie bij mij wel.
pi_30159474
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:04 schreef TiMmS het volgende:
Zit je dr al lang mee ?
! ! !
Scheren is voor schapen!
pi_30159503
Mensen, het gaat hier nu niet over mij.
pi_30159524
Nee, dat zeggen ze allemaal
pi_30159566
Hehe, 1 keer meegemaakt, niks laten merken en gewoon doorgegaan waar we mee bezig waren, maar een teleurstelling was het wel, ik voelde echt helemaal niks.. en hij maar kreunen

In het boek 'mijn horizontale leven' staat een hilarisch verhaal over wat de vrouw in het boek deed toen zij dit meemaakte, aanrader!
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
  donderdag 1 september 2005 @ 11:12:30 #11
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_30159642
Poging tot serieus: Ik weet niet hoe klein, maar ik zou hem heus wel proberen te plezieren, al zal hij mij op andere manieren moeten verwennen

Belachelijk toch: Die jongen is leuk genoeg om mee naar huis te nemen (er vanuit gaand dat ik nuchter genoeg ben om iig dát objectief te kunnen beoordelen ) en kan er ws. weinig aan doen. Zonder pik kun je ook lol hebben dus met een kleine net zo goed.
power to the people
pi_30159710
Hoezo "kan er ws. weinig aan doen"? Welke man zou er opzettelijk zorg voor dragen om zijn penis te verkleinen of klein te houden? (Afgezien van de manier waarop dat zou moeten gebeuren.)
pi_30159736
Maar zou het moreel zijn om zo'n jongen dan op dat moment wel af te wijzen?
  donderdag 1 september 2005 @ 11:16:18 #14
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_30159758
Ik weet niet of de middeltjes zoals aangeboden in de betrouwbaar uitziende mailtjes die ik wel eens krijg, ook echt werken, vandaar

Nee, dat zou niet moreel zijn vind ik.
power to the people
pi_30159793
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:16 schreef beestjuh het volgende:
Ik weet niet of de middeltjes zoals aangeboden in de betrouwbaar uitziende mailtjes die ik wel eens krijg, ook echt werken, vandaar
Volgens mij werken die niet hoor . Oh, maar bedoel je dat, stel dat dergelijke middelen wel werken, je dan van een man zou mogen verwachten dat ie ze gebruikt?
  donderdag 1 september 2005 @ 11:21:27 #16
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_30159919
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Volgens mij werken die niet hoor . Oh, maar bedoel je dat, stel dat dergelijke middelen wel werken, je dan van een man zou mogen verwachten dat ie ze gebruikt?
Als er iets was wat zou werken, zou het in het ziekenfonds moeten

Ik gun het niemand om op zoiets afgerekend te worden hoor, maar het gebeurd wel: Mannen met een kleine penis schamen zich er haast zonder uitzondering vreselijk voor, durven niet snel voor een vrouw uit de kleren te gaan, en veruit de meeste vrouwen laten zich er inderdaad door afschrikken.
power to the people
pi_30160145
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef beestjuh het volgende:
Als er iets was wat zou werken, zou het in het ziekenfonds moeten
Onzin, daar is het ziekenfonds niet voor bedoeld. Laat men zulke zaken maar uit eigen zak betalen!
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef beestjuh het volgende:
Ik gun het niemand om op zoiets afgerekend te worden hoor, maar het gebeurd wel: Mannen met een kleine penis schamen zich er haast zonder uitzondering vreselijk voor, durven niet snel voor een vrouw uit de kleren te gaan, en veruit de meeste vrouwen laten zich er inderdaad door afschrikken.
Nee, het gebeurt binnen een bepaalde scene. Waar baseer jij termen als 'veruit de meeste' en 'haast zonder uitzondering' op? Kijk, ik zelf (ik maak er geen geheim van) hoef er ook niet over op te scheppen, maar het maakt mij niet uit. Dat komt ook omdat seks mij niet zoveel boeit uiteraard. Een vrouw die er een probleem van zou maken bij mij krijgt niet eens de kans om mij te dumpen, want dan ben ik haar al voor. Ik leef echt heel simpel in relatie tot andere mensen. Ik ben van niemand onder de indruk en ik voel ook niet de geringste behoefte om indruk te maken op een ander. Zo ben ik gewoon niet. Maar oke, misschien is dat wel uitzonderlijk en heb je gelijk als je spreekt in termen als "haast zonder uitzonering".
  donderdag 1 september 2005 @ 11:44:19 #18
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_30160650
Ik lees wel eens op fora en verdiep me graag in de mening van "de meeste mensen". Verder praten mensen graag met mij en weet ik dus uit eerste hand van enkele van dit soort problemen en hoe diegene daar mee omgaat. Soms deprimerend maar in dit geval is het net als het figuur van vrouwen: Slank is nog steeds het ideaal en vele vrouwen spugen daarom hun eten uit of eten niet, daar is het mee te vergelijken denk ik.
Binnen een bepaalde scene? Mensen die zich gemakkelijk laten beïnvloeden door de mening van anderen en natuurlijk de media. Is dat een wel een scene te noemen?
Jij laat je niet door anderen van de wijs brengen en blijft staan achter wat je gelooft, maar ik weet zeker dat een meerderheid niet zo zeker van zichzelf is. Dat is niet gebaseerd op feiten dus maar wat ik om me heen zie, lees en hoor en ik beschouw mij als een redelijk betrouwbare informatiebron
power to the people
pi_30161027
Oke, ik neem dan van je aan dat de meeste mensen zo zijn. Kijk, ik heb ook wel mijn onzekerheden, dingen doen ook mij wat en ik heb ook wel eens gedacht (en doe dat nog steeds wel eens) aan bepaalde zaken aan en van mijzelf waar ik ontevreden over ben. Dat is een menselijk verschijnsel. Maar ik analyseer die gedachten en gevoelens en vraag mij af "ik het zinvol om mij hier druk over te maken?" of "maak ik mij hier druk om voor mijzelf, of in relatie tot anderen?" enzovoort. En vervolgens laat ik ze weer gaan. Ik geef er in ieder geval niet aan toe, omdat je dan wel aan de gang kunt blijven. Ik vind het trouwens heel jammer dat veel mensen wel zo zijn.
  donderdag 1 september 2005 @ 11:55:50 #20
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30161070
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Als er iets was wat zou werken, zou het in het ziekenfonds moeten

Ik gun het niemand om op zoiets afgerekend te worden hoor, maar het gebeurd wel: Mannen met een kleine penis schamen zich er haast zonder uitzondering vreselijk voor, durven niet snel voor een vrouw uit de kleren te gaan, en veruit de meeste vrouwen laten zich er inderdaad door afschrikken.
stel je voor dat als je als man een vrouw tegenkomt die je wel aantrekkelijk vind en het ziet er ook nog allemaal goed uit van buiten. je gaat lekker samen naar huis toe en begint elkaar uit te kleden en die bewuste dame heeft een Push up BH aan met flinke vullingen dus er blijft daarboven niet veel meer van over

als je als man zo'n vrouw gelijk naar huis stuurt word je gezien als een eikel en weet ik wat nog allemaal meer.

maar een vrouw die een man naar huis stuurt met een kleine piemel heeft gelijk volgens vele


mijn mening is dat als je er gewoon voor openstaat dat er altijd wel leuke/lekkere dingen te doen zijn met elkaar



is not the size of the wave that count's but the motion of the ocean



en nee ik ben niet onderbedeeld
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 september 2005 @ 11:58:05 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30161155
Issie wel dik?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_30161175
Mercy_symbol, het feit dat je zegt "en nee ik ben niet onderbedeeld" is jammer, want daarmee geef je aan dat je bang bent die indruk te wekken met je verhaal. Je hecht er voor jezelf kennelijk wel dusdanig veel waarde aan om het even te noemen, waarmee je je eigen verhaal wat tegenspreekt.

Maar goed, dat verhaal klopt wel. Goed punt om de last bij de vrouw te leggen in deze. En dat niet alleen, misschien is de vagina van de vrouw wel te ruim of te slap .
pi_30161185
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef Sjeen het volgende:
Issie wel dik?
Ja, dat wel .
  donderdag 1 september 2005 @ 11:59:55 #24
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30161232
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef FuifDuif het volgende:
Mercy_symbol, het feit dat je zegt "en nee ik ben niet onderbedeeld" is jammer, want daarmee geef je aan dat je bang bent die indruk te wekken met je verhaal. Je hecht er voor jezelf kennelijk wel dusdanig veel waarde aan om het even te noemen, waarmee je je eigen verhaal wat tegenspreekt.

Maar goed, dat verhaal klopt wel. Goed punt om de last bij de vrouw te leggen in deze. En dat niet alleen, misschien is de vagina van de vrouw wel te ruim of te slap .
ik deed dat eigenlijk om flauwe opmerkingen te voorkomen maar kan dus ook verkeerd uitgelegd worden
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 september 2005 @ 12:00:44 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30161260
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, dat wel .
Daar gaat het uiteindelijk om...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')