Gaat lukken. Ik ga nu echt afsluitenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou drink ze, zon ze en mensen kijk ze dan. En tot vanavond.
Ja idd dat heb ik ook, heerlijk mensen kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Eerst Abina in Amstelveen en dan wellicht t'Kalfje aan de Amstel...
Helaas is de Parade passé dus daarna is het nog een vraag. Zolang ik maar mijn wijntje kan drinken, met mijn snoetje in de zon en mensen kan kijken. Heerlijk vind ik dat
Hoi Tongquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor Pos zal ik morgen ofzo nog wel een leuk naamtopic openen. Om de vorige goed te maken.
We waren je gister een beetje aan het pesten maar vandaag zal ik het niet meer doen hoor.quote:
U bent te goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We waren je gister een beetje aan het pesten maar vandaag zal ik het niet meer doen hoor.
Valt wel mee hoor. Berouw komt altijd na de zonde.quote:
Het is je vergeven hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Berouw komt altijd na de zonde.![]()
Het is een onderdeel van je been.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:34 schreef Z het volgende:
Het is geen Elbow volgens mij.
Wat hebben wij mannelijke RJP'ers het toch getroffen met zulke lieve dames als medespelers.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:36 schreef Z het volgende:
The Shins niet ...
denk dat dit een recentere is :quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:41 schreef Z het volgende:
The Wierd Divide. De Shins lijken ondertussen totaal niet meer op de mensen van jouw plaatje mr. A, ze zijn bebaard en allemaal behoorlijk wat ouder en dikken
Dat hebben jullie zeker..... wij damesplatenraders zijn erg liefquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat hebben wij mannelijke RJP'ers het toch getroffen met zulke lieve dames als medespelers.![]()
Ik vind van wel ja. En jullie zijn ook nog gezellig en doen niet moeilijk als er een sportplaatje komt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie zeker..... wij damesplatenraders zijn erg lief![]()
Ik wou dat ik meekon naar een terrasje... heb over 2 uur een vergaderinggelukkig bij mij thuis hoef er dus niet de deur vooruit....
en 020 is voor mij ook te ver....
Tuurlijk niet, we raden gewoon vaak fout maar heel soms goed mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. En jullie zijn ook nog gezellig en doen niet moeilijk als er een sportplaatje komt.![]()
Komt Piet Hein ook bij je thuis vergaderen?
Ah dacht al. Gek een werkbespreking thuis. Maar nu snap ik het. Diaan zit diep in het verenigingsleven. Ik vraag me af of PH weet waar die zelf woont.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, we raden gewoon vaak fout maar heel soms mee.
Nee het is niet voor mn werk, voor volleybal.... ben penningmeester Ik denk dat PH niet eens de weg naar mn huis kan vinden ....
Nou ja diep....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dacht al. Gek een werkbespreking thuis. Maar nu snap ik het. Diaan zit diep in het verenigingsleven. Ik vraag me af of PH weet waar die zelf woont.
Als je penningmeester bent heb je wel een grote verantwoordelijkheid binnen de club. Dat noem ik wel diep. Ah wij gaan voor de club. Voel me vereerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ja diep....komend seizoen voor het laatst. Ben te druk met RJPvD heb geen tijd meer voor vereniging
Tja waarschijnlijk niet....
Ja dat is ook wel weer zo ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je penningmeester bent heb je wel een grote verantwoordelijkheid binnen de club. Dat noem ik wel diep. Ah wij gaan voor de club. Voel me vereerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |