abonnement Unibet Coolblue
pi_29694776
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:39 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]



Je moet maar tegen die dude zeggen dat als ie het nog 1x doet, dat jij dan aangifte doet bij de politie.
Bij de KPN zeiden ze dat het sowieso niet verstandig is om een scheldpartij af te vuren op een dergelijk persoon. Dus dat doen we dan ook maar niet.

Heb in ieder geval al goede ideeen voor de volgende keer:
- normaal gesprek aangaan en persoonsgegevens losfutselen
- in de wacht gooien
- dreigen met politie
pi_29694887
je moet kort zijn met zo'n geval... Als jij echt een gesprek gaat aanknopen, heeft ie nog meer reden om achter je aan te gaan. Zulke gasten zijn psychisch niet goed. Als je echt een gestoorde hebt, kan ie je ook nog wel eens na je werk staan op te wachten..
pi_29694947
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:47 schreef KonnieKipke het volgende:
je moet kort zijn met zo'n geval... Als jij echt een gesprek gaat aanknopen, heeft ie nog meer reden om achter je aan te gaan. Zulke gasten zijn psychisch niet goed. Als je echt een gestoorde hebt, kan ie je ook nog wel eens na je werk staan op te wachten..
Ja joh, maar haar effe bang!
pi_29695000
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:47 schreef KonnieKipke het volgende:
je moet kort zijn met zo'n geval... Als jij echt een gesprek gaat aanknopen, heeft ie nog meer reden om achter je aan te gaan. Zulke gasten zijn psychisch niet goed. Als je echt een gestoorde hebt, kan ie je ook nog wel eens na je werk staan op te wachten..
Dat idee vind ik ook aardig freaky. Het adres van ons bejaardenhuis heeft ie sowieso dus mocht het echt een psychopaat zijn dan kan ie me makkelijk vinden. Wie weet heeft ie ook al wel regelmatig voor mn neus gestaan. Hij vervormt zijn stem een beetje dus ik zou hem wat dat betreft toch niet herkennen denk ik.

Leuk baantje in zo'n bejaardenhuis!
pi_29695012
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:50 schreef fembol het volgende:

[..]

Ja joh, maar haar effe bang!
Het is echter wel realistisch.. Hou het kort, je weet bij god niet wat voor persoonlijkheidsstoornis zo'n dude heeft. Als je hem krenkt, kan het een andere wending krijgen.
pi_29695105
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:52 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Het is echter wel realistisch.. Hou het kort, je weet bij god niet wat voor persoonlijkheidsstoornis zo'n dude heeft. Als je hem krenkt, kan het een andere wending krijgen.
Volgens mij vindt hij het wel 'lekker' als je hem op zijn achterlijke gedrag wijst. De eerste keer dat ik hem aan de lijn had (vorige week) heb ik meteen opgehangen en heeft ie niet meer teruggebeld.
Heb het er daarna met een collega over gehad en die zei hem altijd de volle laag te geven en dat hij bij haar regelmatig nog een 2e x belt.

Deze keer heb ik dus ook die tactiek toegepast en hem de volle laag gegeven en vervolgens belt ie gelijk nog een keer. Denk dus dat het hem juist motiveert wanneer er iemand tekeer gaat. Toen ie de tweede keer belde heb ik wel gelijk opgehangen zonder wat te zeggen en nu is het weer stilgebleven.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:58:01 #57
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_29695140
[offtopic]
Enya!!
[/offtopic]
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_29695163
ik werd 's nachts altijd gebeld waarbij nooit wat werd gezegd. Altijd telefoon opgenomen en verder gaan pitten. Laat hem maar dokken.
pi_29695349
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:58 schreef KonnieKipke het volgende:
ik werd 's nachts altijd gebeld waarbij nooit wat werd gezegd. Altijd telefoon opgenomen en verder gaan pitten. Laat hem maar dokken.
En dat is op een gegeven moment vanzelf opgehouden?
pi_29695651
jups
pi_29695677
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:32 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Als hij vraagt of ik een nat kutje heb moet ik gewoon gezellig mee kletsen? Lijkt mij dat hij het juist alleen maar leuker vindt als je geile praat terug gaat geven.
nee doos..verzin iets grappigs en kijk hoe hij reageert. Hij gaat je heus niet verkrachten over de telefoon
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29695792
maar nu de hamvraag:

had je ook een nat kutje
Islam=facisme
pi_29696233
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:27 schreef DarkDancer het volgende:
maar nu de hamvraag:

had je ook een nat kutje
In een bejaardenhuis zul je die niet meer aantreffen.
pi_29696270
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:46 schreef Jeltje het volgende:

[..]

In een bejaardenhuis zul je die niet meer aantreffen.
je
Wat begrijp je niet aan de vraag?

Overigens heeft van de bejaarden >81 jaar nog circa 1-5% een seksleven, dus niet overdrijven.
pi_29696580
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:48 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

je
Wat begrijp je niet aan de vraag?

Overigens heeft van de bejaarden >81 jaar nog circa 1-5% een seksleven, dus niet overdrijven.
Ik begrijp de vraag en dat is het antwoord. Interessant percentage maar laten we ontopic blijven.
pi_29700385
doe een bejaarde vrouw aan de telefoon en ik denk dat die snel uitgesproken is
pi_29700559
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:25 schreef OreO het volgende:
doe een bejaarde vrouw aan de telefoon en ik denk dat die snel uitgesproken is
Dat kan dus niet. Ik moet altijd de telefoon opnemen met 'Zorgcentrum bladiebla, goedemorgen/-middag. Om nu standaard met een verdraaide stem op te nemen lijkt me niet echt succesvol.
pi_29700849
Als ik dit alles zo lees lijkt het in de wacht zetten me de meest goede optie, want:
1- hij moet betalen voor zolang hij aan de lijn blijft
2- zolang hij in de wacht staat belt hij niet terug
3- hij bereikt niets van wat hij wil bereiken, namelijk spreken met iemand aan de telefoon (want blijkbaar doet hij het voor de reactie.)
4- het is sowieso ontzettend irritant om in de wacht gezet te worden.

De volgende keren moet je volgens mij gewoon structureel zeggen: "o, bent u het, een momentje alstublieft" en dan in de wacht. Dat zal hem leren (hebben jullie wel een vervelend wachtmuziektje?)
Geluk duurt je leven lang.
pi_29705132
*fotoboek checkt*


Wat is je nummer? .
pi_29705194
Noteer het nummer en de tijdstippen waarop hij belt. Speel vervolgens die informatie door aan KPN Telecom.
pi_29708904
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:33 schreef Copycat het volgende:
(Scheidsrechter)fluitje doet 't 'm altijd in dit soort gevallen!

Belt ie weer, keihard fluiten en hij zit met de fluitende oren.
In discussie proberen te gaan is meestal paerlen voor de zwijnen.
Zie je het voor je. Receptioniste van een bedrijf met een fluitje in d'r bek midden in de hal van het bedrijf alle mensen die langslopen irriteren met een kutfluitje.

  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:07:44 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29711316
Een bejaardenhuis, dus die mensen zijn toch stokdoof...

Generalisatie + 10 .

Maar bij nader inzien vind ik dat ellenlang in de wacht zetten een prima plan!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29711567
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:07 schreef Copycat het volgende:
Een bejaardenhuis, dus die mensen zijn toch stokdoof...

Generalisatie + 10 .

Maar bij nader inzien vind ik dat ellenlang in de wacht zetten een prima plan!
Maar ze hebben wel sex ( - 10 ) ( ik ben bejaarde verpleger geweest en wat ik gezien heb... )

Ik ben voor het scheidsrechtersfluitje. Ellelang in de wacht zetten heeft denk ik geen zin i.m.o., omdat hij dan ophangt en gewoon braaf weer opnieuw belt. Je kan de "de-aanhouder-wint-spelletje" spelen, maar wellicht dat hij een langere adem heeft. Licht je baas in, je collega's, schaf een fluitje aan en go ahead.

En hou ons op de hoogte...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_29711584
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:35 schreef Viperdesign het volgende:
Noteer het nummer en de tijdstippen waarop hij belt. Speel vervolgens die informatie door aan KPN Telecom.
Goedemorgen, ben weer aan het werk dus wie weet belt onze 'grote vriend' weer.

Bij de KPN zeiden ze ook dat het belangrijk is de tijdstippen te noteren waarop ie belt, maar daar waren we ook al mee bezig. De laatste weken waren de dinsdag en woensdag zijn favoriete dagen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:34:03 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29711661
Dat fluitje gebruiken kan helpen. Dan wordt hij doof aan een oor. Nou doof hoeft niet persee maar ik heb hier vaker gelezen dat je een fluit kan kopen en als je dan in de hoorn fluit zal ie niet snel terug bellen. Helpt dat niet dan zal er een andere oplossing gevonden moeten worden.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_29711670
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:27 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Maar ze hebben wel sex ( - 10 ) ( ik ben bejaarde verpleger geweest en wat ik gezien heb... )

Ik ben voor het scheidsrechtersfluitje. Ellelang in de wacht zetten heeft denk ik geen zin i.m.o., omdat hij dan ophangt en gewoon braaf weer opnieuw belt. Je kan de "de-aanhouder-wint-spelletje" spelen, maar wellicht dat hij een langere adem heeft. Licht je baas in, je collega's, schaf een fluitje aan en go ahead.

En hou ons op de hoogte...
Pff, vertel mij wat over het sexleven van bejaarden. Ik werk dus niet in de zorg maar krijg zo af en toe de verhalen wel te horen. En idd, die wil je niet horen.

Ik zie dat fluitje toch niet echt zitten. Werk in een openbaar zorgcentrum waar de hele dag iedereen in en uit loopt. Niet alleen bejaarden zelf, maar ook familie en andere visite.

Volgens mij wil hij graag een soort van macht en controle hebben over degene die hij belt dus ik had bedacht om de volgende keer zelf de touwtjes in handen te nemen en vervolgens de wachtstand er op te gooien. Wanneer ie daarna opnieuw terugbelt gooi ik hem gelijk weer in de wacht. Wat mij betreft kan dat lang doorgaan.
pi_29711721
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:33 schreef Copycat het volgende:
(Scheidsrechter)fluitje doet 't 'm altijd in dit soort gevallen!

Belt ie weer, keihard fluiten en hij zit met de fluitende oren.
In discussie proberen te gaan is meestal paerlen voor de zwijnen.
ja dat helpt echt, die tip kreeg ik ook toen ik steesd zo'n irritant figuur aan de telefoon had! En ik heb me toch in de hoorn gefloten!!! hij heeft nooit weer gebeld!
* uno besa para siempre........*
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:42:37 #78
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_29711780
Als hij nou weer beld kun je ook gewoon opnemen en als hij begint te hijgen na een paar minuten vragen of ie nou eindelijk is gekomen en je weer verder mag met je werk.

Alhoewel de scheidsrechterfluit ook een goed idee is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_29712437
Zorg het gewoon dat het niet leuk voor hem is.

Dus als hij vraagt wat je aan hebt, begin dan gewoon een heel saai verhaal... Iets over je belastingaangifte ofzo, verzin iets... En dan ook nog op een hele monotone manier, zodat 'ie niet alsnog denkt "wat heeft ze een leuke stem" of zoiets. De hoorn erop gooien zou ook kunnen werken, maar misschien geeft het hem al een kick dat je hem dan al gehoord hebt en dat je zo van hem schrikt dat je de hoorn erop gooit. Wachtstand is beter, dan is hij inderdaad de controle kwijt, plus het kost hem misschien nog geld. Zeker wanneer je hem wijsmaakt dat je nog bij hem terugkomt. Dus opnemen, horen wie hij is, doen alsof je hem niet doorhebt, doe alsof je het druk hebt, gooi hem in de wachtstand, minuutje laten wachten, weer opnemen, meteen roepen "momentje geduld nog alstublieft" en dat dan een paar minuten lang herhalen.

Hier kun je best leuke dingen mee doen...

KPN of politie inschakelen gaat waarschijnlijk een hele tijd duren...

Oh ja, ik denk dat je baas verantwoordelijk is voor een "veilige werkomgeving" en dit zou er best weleens onder kunnen vallen, dat het dus zijn verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat zijn werknemers niet lastiggevallen worden. Dus als het echt vervelend wordt, of het kost geld om KPN er iets aan te laten doen, gewoon hem ermee confronteren. Wat een loser dat hij dit trouwens niet serieus neemt...
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:25:16 #80
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_29712551
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:28 schreef Jeltje het volgende:
Hallo,

Kan zijn dat dit topic verkeerd staat.

Maargoed, de titel spreekt voor zich.
Heb vandaag nu voor de 3e x een hijger aan de lijn gehad op mijn werk (receptioniste). Deze man belt al enkele jaren en heeft dit de laatste weken duidelijk tot zijn favoriete hobby gemaakt.
De eerste keer dat ik hem te pakken had kreeg ik de schrik van mijn leven en heb ik er de hoorn onmiddellijk opgegooid. Hij noemt zijn naam (welke wel verzonnen zal zijn) en stelt vervolgens een intieme vraag (netjes gezegd).

Zojuist had ik hem weer te pakken en toen heb ik gevraagd of ie niks beter te doen had en gezegd dat ie een hobby moest gaan zoeken. Vervolgens opgehangen. Nog geen minuut later belde hij weer en heb ik de hoorn er gelijk al opgegooid voordat hij zijn zin af kon maken.

Mijn vraag is nu eigenlijk wat zo iemand precies wil bereiken en hoe kun je het beste omgaan met zulke telefoontjes?
Begin over dat Jezus van hem houdt en hem dit gedrag in de hemel vergeven zal worden.

Wellicht is dat een afknapper voor hem
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_29712567
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!

Ik had hem net weer te pakken. Deze keer zei die zijn naam niet, maar vroeg ie meteen wat voor kleur slipje ik aan had. Heb daar niet op gereageerd en meteen zelf wat vragen teruggesteld. Vervolgens heb ik gevraagd of ie een momentje had en hem toen in de wacht gegooid.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:26:49 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29712584
En hangt ie nu nog steeds in de wacht?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29712626
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:26 schreef Jeltje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!

Ik had hem net weer te pakken. Deze keer zei die zijn naam niet, maar vroeg ie meteen wat voor kleur slipje ik aan had. Heb daar niet op gereageerd en meteen zelf wat vragen teruggesteld. Vervolgens heb ik gevraagd of ie een momentje had en hem toen in de wacht gegooid.
Hij gaf ook geen antwoord op mijn vragen. Bleef gewoon hijgen maar zei verder niks meer.

Ik begin er bijna lol in te krijgen
pi_29712628
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:26 schreef Jeltje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!

Ik had hem net weer te pakken. Deze keer zei die zijn naam niet, maar vroeg ie meteen wat voor kleur slipje ik aan had. Heb daar niet op gereageerd en meteen zelf wat vragen teruggesteld. Vervolgens heb ik gevraagd of ie een momentje had en hem toen in de wacht gegooid.
Goeie actie! Volhouden nou
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:30:20 #85
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_29712671
Maar belangrijker: gaf hij antwoordt op je vragen?

vroeg jij ook wat voor kleur slipje hij aanhad
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_29712736
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:26 schreef Copycat het volgende:
En hangt ie nu nog steeds in de wacht?
Heb hem er een minuutje in laten zitten. Alleen begint mijn telefoon dan continu te rinkelen omdat er een lijn in de wacht staat en dat is erg irritant. Dus na een minuut heb ik hem uit de wacht gehaald en de hoorn gelijk opgehangen.

Vervolgens ging de telefoon vrijwel meteen daarna weer over en die heb ik niet opgenomen maar door laten gaan naar het bandje. Na 3x het bandje is er zelf opgehangen. Denk dat hij dat ook was.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:33:56 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29712772
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:32 schreef Jeltje het volgende:
Na 3x het bandje is er zelf opgehangen. Denk dat hij dat ook was.
Als het maar niet mevrouw Jansen was die op de alarmknop aan het jensen was .

Werk je voor de VZG, toevallig?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:37:28 #88
4885 Wallie
Ik heb een geheimpjuh...
pi_29712861
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:32 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Heb hem er een minuutje in laten zitten. Alleen begint mijn telefoon dan continu te rinkelen omdat er een lijn in de wacht staat en dat is erg irritant. Dus na een minuut heb ik hem uit de wacht gehaald en de hoorn gelijk opgehangen.

Vervolgens ging de telefoon vrijwel meteen daarna weer over en die heb ik niet opgenomen maar door laten gaan naar het bandje. Na 3x het bandje is er zelf opgehangen. Denk dat hij dat ook was.
"...en ben je klaar dan hang je op!"
Je hebt het, of je hebt ut ni... zoek dat maar eens uit! :)
pi_29712872
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:30 schreef sanger het volgende:
Maar belangrijker: gaf hij antwoordt op je vragen?

vroeg jij ook wat voor kleur slipje hij aanhad
Hij gaf geen antwoord. Bleef alleen maar een beetje zachtjes hijgen.

Heb hem gevraagd of hij me uit kon leggen waarom hij belde. Vervolgens of ie me kon vertellen waar de lol in zat. En vervolgens of ie ineens niet meer kon praten. En toen heb ik gevraagd of ie een momentje had en is ie in de wacht gezet.
pi_29712920
goed topic!
pi_29712925
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als het maar niet mevrouw Jansen was die op de alarmknop aan het jensen was .

Werk je voor de VZG, toevallig?
VZG? Zegt me niks dus het antwoord is nee
pi_29712950
een verzorgingstehuis in eindhoven zal het wel zijn dus...
pi_29712971
Als hij naar de kleur van je slip vraagt, kun je ook gewoon antwoorden dat meneer Van Dremmelen van de personeelsafdeling, die daarover gaat momenteel op vakantie is, maar vanaf 12 september weer terug is, of hij dan wil terugbellen ....

serieus, ik denk dat de mogelijkheid zo'n man door te schakelen naar een manspersoon een goede 'turn-off' is .... op die manier zal die hijger juist een belangrijk deel van zijn 'lol' aan het hijgen verliezen, die er waarschijnlijk op gebaseerd is vrouwen 'angst' aan te jagen ....
als jij hem dan heel koel kan doorverbinden naar een manspersoon, zonder enige paniek-reactie te tonen, is er weinig aanleiding om het bellen te blijven herhalen ...

Je moet dan enkel dat vooraf bespreken met een mannelijke collega, of deze daarin instemt, leg hem uit dat er al meermaals een hijger heeft opgebeld, en dat jij niet weet wat ermee te doen, behalve boos de hoorn erop te gooien, maar of het dan ook mogelijk is hem door te verbinden naar hem, de man kan dan vervolgens vragen naar persoonsgegevens van die man, en hem duidelijk maken dat zijn telefonades niet gewenst zijn
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_29713047
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:42 schreef RM-rf het volgende:
Als hij naar de kleur van je slip vraagt, kun je ook gewoon antwoorden dat meneer Van Dremmelen van de personeelsafdeling, die daarover gaat momenteel op vakantie is, maar vanaf 12 september weer terug is, of hij dan wil terugbellen ....

serieus, ik denk dat de mogelijkheid zo'n man door te schakelen naar een manspersoon een goede 'turn-off' is .... op die manier zal die hijger juist een belangrijk deel van zijn 'lol' aan het hijgen verliezen, die er waarschijnlijk op gebaseerd is vrouwen 'angst' aan te jagen ....
als jij hem dan heel koel kan doorverbinden naar een manspersoon, zonder enige paniek-reactie te tonen, is er weinig aanleiding om het bellen te blijven herhalen ...

Je moet dan enkel dat vooraf bespreken met een mannelijke collega, of deze daarin instemt, leg hem uit dat er al meermaals een hijger heeft opgebeld, en dat jij niet weet wat ermee te doen, behalve boos de hoorn erop te gooien, maar of het dan ook mogelijk is hem door te verbinden naar hem, de man kan dan vervolgens vragen naar persoonsgegevens van die man, en hem duidelijk maken dat zijn telefonades niet gewenst zijn
De locatiemanager komt volgende week terug met vakantie dus ik wil het sowieso even bij hem gaan aankaarten. Verder werken er hier erg weinig mannen.
pi_29713073
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef KonnieKipke het volgende:
een verzorgingstehuis in eindhoven zal het wel zijn dus...
Haha, 1 hijger op m'n werk lijkt me meer dan genoeg
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:47:26 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29713084
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef KonnieKipke het volgende:
een verzorgingstehuis in eindhoven zal het wel zijn dus...
Verzorgingshuis moet dat tegenwoordig heten...
Tehuis is niet meer PC .

VGZ is Vitalis Zorg Groep, hebben heel veel verzorgingshuizen in E'hoven en omstreken. Vandaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29713317
* DarkDancer gaat een fluitje kopen en vanavond een paar vrienden bellen

bedankt voor de tip
Islam=facisme
pi_29713438
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Verzorgingshuis moet dat tegenwoordig heten...
Tehuis is niet meer PC .

VGZ is Vitalis Zorg Groep, hebben heel veel verzorgingshuizen in E'hoven en omstreken. Vandaar.
Ok. Ik ken het niet dus dan heb je je antwoord.
pi_29713657
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:27 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Maar ze hebben wel sex ( - 10 ) ( ik ben bejaarde verpleger geweest en wat ik gezien heb... )
Vertel
pi_29713873
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:45 schreef Jeltje het volgende:

[..]

De locatiemanager komt volgende week terug met vakantie dus ik wil het sowieso even bij hem gaan aankaarten. Verder werken er hier erg weinig mannen.
Je kunt toch ook zo'n galante oudere heer uit het tehuis vragen of hij je even helpt het probleem op te lossen? Zal zo'n man nog leuk vinden ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')