Dat is cool. Je kan ze natuurlijk ook voor haar kopen.. als kadootje..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:29 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat mijn zus wel interesse heeft in die matchbox 20 cd en miss ook wel in die cd van Jason Mraz, als ze thuis is vraag ik het wel even
Matchbox 20 is een concert dvd trouwens hè..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:29 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat mijn zus wel interesse heeft in die matchbox 20 cd en miss ook wel in die cd van Jason Mraz, als ze thuis is vraag ik het wel even
Is je zusje al thuis?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:29 schreef mordradead het volgende:
Poe, daar pak je 'm vrij laag op moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:28 schreef Wanco het volgende:
Ik wil graag Ray voor 6,50 inclusief verzendkosten.
Wauw.. je mag me sowieso nu al wel mailen als je wil. Dan spreken we even iets af.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:45 schreef King_Nothing het volgende:
Als het met mordradead niet doorgaat wil ik Ray Charles, Bob Marley, Jason Marz en Simon en Garfunkel wel. Voor 27,50 ofzo?
Laten we even wachten wat mordradead te zeggen heeft, wel zo eerlijk he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wauw.. je mag me sowieso nu al wel mailen als je wil. Dan spreken we even iets af.
Coldplay ipv. Bob Marley dan. Ook wel redelijke muziek eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bob Marley is trouwens verkocht aan Ymme bedenk ik me nu..
Ik zie nu pas dat ze eerst naar Lowlands gaat.... Dan niet he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:49 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Laten we even wachten wat mordradead te zeggen heeft, wel zo eerlijk he.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gemaild.. King_N
?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog over:
-Matchbox 20 (voor het zusje van mordradead)
is goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cool.. 2 discs.. superconcertje in Atlanta.
Mail je?
Sorry, ik wacht eerst op het geld als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:56 schreef ymme het volgende:
Geld gaat morgen onderweg hoor Stanley_Climbfall
Is de cd al onderweg?
ben zeer benieuwd naar deze
Nee ok, logisch. Maar je zei in de mail, ik doe het dadelijk meteen voor je op de post. Vandaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sorry, ik wacht eerst op het geld als je het niet erg vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |