Nee das KISSquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:32 schreef -moi- het volgende:
dat is die website waar je je kan inschrijven voor cursussen en tentamens.. maar of het een afkorting ergens van is?
Geen idee, volgens mij is het van Communicatiewetenschappen, Rechten en Bedrijfswetenschappen, dus waar TIS vandaan komt is me ook een vraag..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:04 schreef No-Li-Ta het volgende:
TIS feest was![]()
vraag me alleen nog af waar TIS voor staat..????
Het is weer droog!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Weet iemand of je bij de 3 een collegekaart nodig hebt vanavond? Wat een pokkeweer trouwens, als het zo blijft gaan we lekker met de auto
Ah....dus tochquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
Een vriend van me en ik gaan al jaren de intro-meisjes van 17 of iets ouder lastig vallen
We zijn beide net afgestudeerd en dan gaan we de kroegen af en eens gezellig een babbeltje maken.
Altijd een leuke bezigheid.
ik denk wel nodig, maar ik hoop niet dat ze erg streng controleren.. hier ook 1 iemand zonder collegekaart.. nouja 'vergeten' toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Weet iemand of je bij de 3 een collegekaart nodig hebt vanavond? Wat een pokkeweer trouwens, als het zo blijft gaan we lekker met de auto
Ga je mee?quote:
Of praten kunnen als een brugman.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou erop rekenen dat ze wél streng controleren. Bij het laatste Refterfeest, toen met Rowwen Hèze, stonden ze vet te zeuren aan de deur bij studiegenotes van me die dat ding niet bij zich hadden. Maar een andere studiegenoot was dan weer wel binnen met z'n vriendin, terwijl die er sowieso geen had... beetje geluk hebben dus.
stouterd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:09 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Of praten kunnen als een brugman.
Mijn medementoren zijn een beetje over de zeik omdat ik aan introcest heb gedaan, wat is daar nou precies verkeerd aan, kan iemand het uitleggen?![]()
Pfff... volgens mij wel ja, ik zal eens zwaaien als ik je zie..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:28 schreef vanilla het volgende:
[..]
stouterd.
je had bij mijn papa geinformeerd wie ik was?
wijzer geworden of weet je t nog niet?
geneeskundestudentenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Heeej Jordy
Overigens, wil de geneeskunde studente die achter mn vriendje aanhobbelt daarmee ophouden :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |