Vermoedelijk last van heimwee...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maarre... waarom ben je nu nog niet op weekend
ga niet op weekend.. moet werken enso.. maja maandag ben i kweer van de partij ..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maarre... waarom ben je nu nog niet op weekend
Wie weet zijn er figuren die een laptopje mee op weekend nemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In principe beginnen alle weekenden in de middag, aangezien het avondeten door de URD voor álle weekenden wordt verzorgd. Het is zo dat in principe alle weekend tegen rond 16.00 uiterlijk moeten beginnen, zodat mensen nog kunnen kennismaken enzo. Dus dat betekent dat je dan al ruim van tevoren op de uni moet zijn, en niet meer achter Fok kunt hangen
Goed zoquote:Maar uit de tijd van jouw post maak ik op dat jij ook niet op weekend bent/gaat?
Ben niet op dat verenigingenfeest geweest.. iedereen zei dat het daar altijd mega warm was..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:07 schreef Dr.X het volgende:
De intro is echt gaaf! Leuke feesten overal, leukste tot nu toe is voor mij toch het 5-verenigingenfeest geweest. Dinsdag nog ff helemaal los op het I-feest he!!
Ow ik ben dus het vriendje van Ingridh007
Was het niet gezellig? Bij van Buren was het beter danquote:
Wij hebben Open Podium Avond in de Billabong, maar das alleen voor Engels volgens mijquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:01 schreef yozd het volgende:
Is er dinsdag, naast het I-feest, nog wat leuks te doen in de stad ofzo?
Het is iets van je zit met je introductiegroepje in de werkgroep en da nnog een groepje erbij.. maar volgens mij zouden ze rond 1 september bekend worden gemaakt..quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet je via TIS inschrijven.
Ga naar www.ru.nl/student, en ga daar naar TIS. Via dat programma kun je je inschrijven voor werkgroepen. Maar wat me nu net te binnen schiet, is dat ze vaak voor eerstejaars al een indeling hebben gemaakt, dus dat je je niet zelf in hoeft te schrijven. Dan moet je 't ff ergens anders navragen
Je mentoren hebben als het goed is je studentnummer genoteerd op de namenlijk die ze aan het begin van de week in hebben moeten leveren bij Mevr. A. Kerkhofs (Anouk). Je wordt dat ingedeeld met je groepje in een werkgroepcombinatie, daar hoef je verder niets aan te doen, je hoort vanzelf wel hoe en wat..quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:49 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Het is iets van je zit met je introductiegroepje in de werkgroep en da nnog een groepje erbij.. maar volgens mij zouden ze rond 1 september bekend worden gemaakt..
Dus dan zou j ook pas kunnen zien wat j rooster precies is ?? Of snap ik er geen moer van?![]()
Geen idee of jij dat ook hebt gehad of nog gaat krijgen, maar ik heb maandag een bijeenkomst gehad waarin ons werd uitgelegd hoe je met TIS, Blackboard en webmail om moest gaan. Hierna kregen we een practicum waarbij we ons in moesten schrijven voor alle cursussen enzo van de eerste periode....quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:28 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik snap trouwens geen kkmoer van die roosters..
Ik doe rechten (Nederlands)..
Maar wanneer en waar worden die werkgroepen bekend gemaakt, of moet je daar maar een beetje naar lopen gissen..
Ik snap er dus geen flikker van ... dooh
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:09 schreef Balveda het volgende:
heeft carolus nog wat leden weten binnen te halen
Mietje ..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:39 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
vanavond ga ik niet meer .. moeheid
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:54 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Ik wens inderdaad iedere Nijmegenaar een pijnlijke, langzame dood toe...
nee dan ga ik gelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mietje... de echte diehards sluiten de intro vanavond goed af...
te kort zegt - ie..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:51 schreef Kopstoot het volgende:
De intro zit er weer op..![]()
Ik blijf erbij, hij duurt te kort..![]()
En waarom krijg ik godsnaam, nu precies, op dit tijdstip een mailtje van Rector Blom!?
Niks gemist dus ..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef Mr.Trelawney het volgende:
waar iedereen liep te klagen hoe bagger het I-feest was.
I-feest was echt supergaaf, vooral de skabandjes in het cultuurcafe! En daarna was ik ook naar de dio, maar ik heb jou niet gezien!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Zooo dat was gaaf !
Ben niet naar het I-feest geweest; heel de groep was tegen...
Zijn naar Dio theatersport wezen kijken en daarna naar de Drie Gezusters geweest en toen weer terug naar Dio, waar iedereen liep te klagen hoe bagger het I-feest was.
(H)
echt waar? tja, het bier was niet echt duur he...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:22 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Wel toch?
Je hebt nog tegen me staan praten over je DJ...
Of ben ik nou zo gek?
(goh, hoe nuchter zou ik geweest zijn :p)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:17 schreef roze-meisje het volgende:
tu tu tu tu tududududutu tu tu tu tu tududududutu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |