hee ik ga ook naar de rechtenintroquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:54 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik ga naar de rechtenintro.. maar ik snap er geen ene moer van waar en hoelaat ik er moet zijn..
en je moet daar je boeken kopen ofzo.. niet goed wijs die gasten daar..
Wie zijn je mentoren..quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:12 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hee ik ga ook naar de rechtenintro![]()
ik moet om 15.30 zondag op het station zijn, heb je daar geen brief over gekregen![]()
en die boeken moet je ook in die week kopen ja, met een pinpas, wel een beetje vreemd ja![]()
jij ging toch GNK doen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik heb ook nog geen brief gekregen?
Nederlandse taal en cultuur...
Weet wel dat ik om 18.30 op het station moet zijn (opleidingsprogramma) maar that's it.
Ach, misschien komt die brief nog.
Had alleen gehoord dat iedereen van de Faculteit der Letteren één of ander boek moet lezen voor de intro, maar dat was ik dus even net niet van plan he![]()
F*cking 'Een Schitterend Gebrek', ik heb vakantie ja!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Had alleen gehoord dat iedereen van de Faculteit der Letteren één of ander boek moet lezen voor de intro, maar dat was ik dus even net niet van plan he![]()
Arthur Japin?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
F*cking 'Een Schitterend Gebrek', ik heb vakantie ja!!![]()
En we gaan weer gewoon op dezelfde manier verder zoals we vorig jaar geeindigd zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:16 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Arthur Japin?
Tering, daar heb ik ook geen zin in
Ik zal wel een samenvatting lezen ofzo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En we gaan weer gewoon op dezelfde manier verder zoals we vorig jaar geeindigd zijn![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Al kan ik de helft van de tijd toch niet gaan
Overigens weet ik wel dat zondag de Drie Gezusters buiten een podium heeft met een bandje, en G-Spott binnen van 2 tot 4. Dat staat op de posters die ze de afgelopen dagen op de uni hebben opgehangen
Is de grootste PAUPERtent van Nijmegen.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Op donderdag is het bij de drie gezusters wel vaker leuk. Heb er nog nooit rare dingen meegemaakt
Ga toch maar lezen, want het is 1 van de beste boeken die ik de afgelopen tijd gelezen heb (dat kan natuurlijk ook aan de weinige boeken die ik de afgelopen tijd gelezen heb liggen, maar tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:16 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Arthur Japin?
Tering, daar heb ik ook geen zin in
Ik zal wel een samenvatting lezen ofzo
En verder...
Wilde inderdaad geneeskunde gaan doen, maar toen ik hoorde dat Neerlandici gemakkelijk doorrollen in de journalistiek heb ik daar toch maar vanaf gezien
EN de bijhorende boekbespreking mét de auteur op woensdag de 25ste.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Van de vele weinige keren dat ik er daar was (in het verre verleden), werd er altijd iemand in elkaar geslagen. Er zitten vaak alleen agressieve boeren van buiten nijmegen en scholieren van 15 a 16.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef phvosdotcom het volgende:
[..]
Is de grootste PAUPERtent van Nijmegen.
1X is er mijn nieuwe winterjas gejat incl. sleutelbos met 3 sleutels van de fietsen van mijn vrienden.
half jaar erna, dacht ik, laat ik het nog maar eens een x proberen, na een kerstetentje van het werk.
Wordt mijn kerstpakket gejat waar ik bij sta. Brutale kut lui.
Gelukkig had ik de waardebon er al uitgehaald, die er in zat. Wat die lui niet wisten! Dus nu hebben ze alleen een catologus waar ze de bon kunnen uitgeven die ze niet hebben![]()
Maar nee, ik ga er echt in het weekend niet meer heen, donderdags valt misschien mee
maar na deze 2 ervaringen op de vrijdagavond ga ik nooit meer na die tent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |