abonnement Unibet Coolblue
pi_29579647
Als ik de hip hop en r&b van de laatste tijd hoor, stelt het allemaal niet zo veel meer voor. Bijna alles is hetzelfde( het lijkt te veel op mekaar), Echte knallers zitten er ook niet meer bij en dan heb ik het nog niet eens over al die nederlandstalige hiphop(het meeste is gewoon om te janken :'( ). Als het aan mij ligt was de hiphop/r&b in de jaren 90 veel gevarieerder en zaten er veel betere nummers tussen als nu, wat is jullie mening hierover?
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_29579825
Mee eens, vooral de periode '90 - 95 ongeveer. Al zijn er daarna natuurlijk heust wel goede dingen gemaakt, ook de laatste tijd.
pi_29580031
De jaren 90 waren wat dat betreft goed ja. Maar ook nieuwe Rnb hits kan ik zeker goed waarderen, vaak exotischer dan vroeger, en daar hou ik wel van.
pi_29580203
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:37 schreef Apekoek het volgende:
De jaren 90 waren wat dat betreft goed ja. Maar ook nieuwe Rnb hits kan ik zeker goed waarderen, vaak exotischer dan vroeger, en daar hou ik wel van.
Als je naar de clips kijkt is het inderdaad een stuk exotischer ben ik het zeker mee eens, maar als je dan naar de muziek luistert die erbij hoort klinkt het gewoon minder, het is het allemaal net niet, er is tegenwoordig niet echt meer een nummer waarvan je zegt: ja daar heb ik zin om naar te luisteren laat ik die ff opzetten--> het lijkt gewoon teveel op elkaar
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_29580327
juist. het is te commercieel geworden, claimen dat ze hood zijn maar toch over money cash and hoes rappen.
ik heb geen problemen met rappers als ludacriss etc. want die claimen niet dat ze ''hood'' zijn
maar gasten als 50 cent kan ik wel uitkotsen ze hebben opzich wel leuke nummers weetje
maar elk nummer gaat over hetzelfde. telkens weer over '' I got shot, but I'm still breathin, that means I'm here for a real reason'' of iets in die zin
nummers als die van pac en eminem, die echte controversy veroorzaakte zie je weinig meer.
eigelijk moet underground-rappers als Immortal Technique die overhypt en commerciele gastjes daar eens op wijzen.

maar goed ik dwaal af.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_29580402
Periode 1985 - 1995 .
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_29580579
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:07 schreef MasterM26 het volgende:
en dan heb ik het nog niet eens over al die nederlandstalige hiphop(het meeste is gewoon om te janken ).
Dan luister je duidelijk geen Nederlandstalige HipHop van crews als Opgezwolle!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_29580651
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:08 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Dan luister je duidelijk geen Nederlandstalige HipHop van crews als Opgezwolle!
of kimo levenslessen - opgezwolle ft raymzter
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_29581610
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:12 schreef Jett het volgende:

[..]

of kimo levenslessen - opgezwolle ft raymzter
Kimo is trouwens ook maar een halve gare die denkt dat hij stoer is.
pi_29581623
Nu is het in de mode om zo gangster mogelijk te doen, Game, 50 Cent, Yayo enzo. Dat is ff leuk maar als elk nummer over bitches, rims, money en hustlen op de straat gaat wordt het al snel irritant.

Maar er komt nog echt wel goede hiphop uit, Common's laatste album is te erg en Kanye West's nieuwe is ook om naar uit te kijken.
pi_29581646
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:01 schreef Apekoek het volgende:
Kimo is trouwens ook maar een halve gare die denkt dat hij stoer is.
Met zn fuckface
pi_29581802
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:01 schreef rotskibo het volgende:
Nu is het in de mode om zo gangster mogelijk te doen, Game, 50 Cent, Yayo enzo. Dat is ff leuk maar als elk nummer over bitches, rims, money en hustlen op de straat gaat wordt het al snel irritant.

Maar er komt nog echt wel goede hiphop uit, Common's laatste album is te erg en Kanye West's nieuwe is ook om naar uit te kijken.
Ik vind het album van Common anders niet zo heel erg goed.
pi_29582003
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:01 schreef rotskibo het volgende:
Nu is het in de mode om zo gangster mogelijk te doen, Game, 50 Cent, Yayo enzo. Dat is ff leuk maar als elk nummer over bitches, rims, money en hustlen op de straat gaat wordt het al snel irritant.

Maar er komt nog echt wel goede hiphop uit, Common's laatste album is te erg en Kanye West's nieuwe is ook om naar uit te kijken.
Idd dat gangster gedoe word je niet goed van, wat zeg je dan van bijv. Brainpower die denkt ook dat ie gangster is, als je hem dan bij TMF ziet probeert ie al die bewegingen van die amerikaanse rappers na te doen en een beetje wijs te lullen het ziet er gewoon niet uit
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:41:09 #14
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_29582378
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:12 schreef Jett het volgende:

[..]

of kimo levenslessen - opgezwolle ft raymzter
nah ik geef je gelijk met de rest van je muziekstyle, maar kimo is alleen dope in freestyle battles. Maar net zoals klopdokter maakt hij ook niet echt dope nummers. Check nationale overname maar eens. En opgezwolle is ook wel een van mijn favo's qua nederlandse hiphop.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_29583091
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:22 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Brainpower die denkt ook dat ie gangster is, als je hem dan bij TMF ziet probeert ie al die bewegingen van die amerikaanse rappers na te doen en een beetje wijs te lullen het ziet er gewoon niet uit
Nou ben ik zeker géén fan van Brainpower... maar zijn lyrics zijn goed!
En dat die gast skills heeft als mc kan je ook zeker niet ontkennen!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_29583640
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:23 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Nou ben ik zeker géén fan van Brainpower... maar zijn lyrics zijn goed!
En dat die gast skills heeft als mc kan je ook zeker niet ontkennen!
Op zijn nieuwste album staat zo'n nummer met Kool Keith. . Breentje flowt die knakker er helemaal uit.
pi_29583977
Kool Keith een knakker? Dan ken je de Ultramagnetic MC's niet.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_29585578
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:21 schreef El_Rolando het volgende:
Kool Keith een knakker? Dan ken je de Ultramagnetic MC's niet.
Of Dr. Octagon... of Dr. Doom!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:12:45 #19
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29585668
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:55 schreef Jett het volgende:

- bla bla Breezah praat -
Iemand die Kimo geweldig vindt ... maar 50 Cent niet. Haha.
pi_29585702
Nee man..toen was het nog te braaf, allemaal bounties
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29585991
Ik vind veel R&B van de laatste jaren technisch erg goed in elkaar steken.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_29586814
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:21 schreef El_Rolando het volgende:
Kool Keith een knakker? Dan ken je de Ultramagnetic MC's niet.
Hoe die knakker rapt, is gewoon slecht.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:22:18 #23
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29586893
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Op zijn nieuwste album staat zo'n nummer met Kool Keith. . Breentje flowt die knakker er helemaal uit.
I find this hard to believe .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:22:57 #24
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29586913
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:59 schreef El_Rolando het volgende:
Periode 1985 - 1995 .
'88-'93 .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:32:43 #25
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_29587101
Mee eens.

Ik heb een redelijke schijthekel aan de huidige hip-hop/RnB/urban zooi.

Vroegah, was dat wel beter.

Cypress Hill.
KRS One.
Sir Mixalot.
Public Enemy.
Run DMC.

Geen van allen bekend bij de huidige TMF/MTV/The Box, wigger generatie.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')